środa, 21 listopada 2012

Rzęsy Rosssną dzięki RevitaLash

"W oczach tkwi siła duszy."
Paulo Coelho
 
Dziewczyny przedstawiam Wam kosmetyk, dla którego jestem w stanie odmówić sobie wielu rzeczy, aby tylko go kupić.
 

 
 
Revitalash Advanced to prawdziwy hit, który w przeciągu zaledwie 2ch miesięcy poprawił stan moich rzęs. Czego dokonał?
Zagęścił rzęsy.
Zdecydowanie Wydłużył.
Niesamowicie podkręcił.
Wzmocnił (to dopiero zaczynam zauważać).
 
Efekty stosowania zauważam nie tylko ja sama. Od niedawna koleżanki pytają mnie jakiego nowego tuszu używam, że mam takie długie rzęsy, bądź twierdzą że zaczęłam znowu używać zalotki :) 
 
Producent zapewnia nas, iż "(..)odżywka sprawia, że rzęsy stają się spektakularnie dłuższe, grubsze i piękniejsze w rekordowym czasie.". Nie często to się zdarza, ale muszę się zgodzić ;)))
Kuracja powinna trwać ok 5 miesięcy,
a po jej zakończeniu dla podtrzymania efektu powinno się stosować odżywkę 3 razy w tygodniu.
 
Jak używać??
To dziecinnie proste!
1. RevitaLash nakładamy CODZIENNIE na noc, po dokładnym zmyciu makijażu i osuszeniu twarzy.
2. Cienkim pędzelkiem (podobnym do eyelinera) nakładamy jedną warstwę preparatu wzdłuż linii rzęs.
3. Revitalash stosuje się tylko i wyłącznie RAZ na dobę !
 
Skład:
Cena:
2ml (kuracja na ok 3 miesiące) 250 zł
3,5 ml (kuracja na ok 6 miesięcy) 330 zł.
 
A oto efekty przed i po kuracji, która jezcze się nie skończyła!!:))
Na razie używam odżywki 2 miesiące (zaczęłam 20 września), więc z zapewnień producenta wynika, że będzie jeszcze lepiej ! Zdjęcia są wykonane tym samym aparatem, z użyciem tego samego tuszu do rzęs (Maybelline colossal volum' express).
 
Bez użycia tuszu do rzęs:
 
Z tuszem:
 
Najbardziej podoba mi się efekt "podkręconych rzęs".
Wcześniej aby to osiągnąć musiałam używać zalotki. Teraz jest to absolutnie zbędne (;
 
 
Odżywką RevitaLash "naprawiłam" również niewielki ubytek w lewej brwi, który dotąd zamalowywałam kredką !
 
Czy kupię ponownie?!
Bardzo bym chciała, ale nie jestem pewna ;) Cena powala mnie na kolana.. ale efekt także!
 
Hugs & Kisses! ;*

 

45 komentarzy:

  1. efekt jest świetny, ale rzęsy to dla mnie za mało widoczna sprawa, żeby inwestować w nią takie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie rzęsy to bardzo widoczna sprawa.Jakie to ważne widać w tym co kobiety wyprawiają aby mieć piękne rzęsy,począwszy od tuszy pogrubiających,wydłużających itp a na przedłużaniu i zagęszczaniu rzęs skończywszy.Martyna.

      Usuń
    2. No dla Ciebie widoczna, dla mnie średnio ;) Dla mnie widoczna jest twarz i wolałabym zainwestować w laser na naczynka, czy coś takiego ;) Ja jeszcze noszę okulary, prawie zza nich nic mi oczu nie widać, także ten tego... sprawa indywidualna ;)

      Usuń
    3. Każdy ma inne podejście:))
      Martyna- tak jak piszesz dla mnie także rzęski to bardzo ważna sprawa, uważam że spojrzenie całkowicie się zmienia jeśli rzęsy są długie i gęste:)
      Agusiak747- Ty również masz racje! Jeśli masz okulary to prawdopodobnie lepiej jeśli inwesycja pójdzie na inny element Twojej twarzy/ciała itp :)) (chociaż jakbyś miała takie długaśne i gęste rzęski to może zaczęłabyś je zauważać zza szkieł?:))

      Usuń
    4. akurat mam dosyć długie i przeszkadzają mi, haha :D a gęste nigdy nie będą, musiałoby mi ich 3 razy tyle urosnąć :) no i ja swoje rzęsy oczywiście zauważam, ale wolałabym uzbierać pieniążki np. na korekcje laserową wzroku :)

      Ty masz super rzęsy :) widać, że Ci na nich zależy :)

      Usuń
  2. To jest ta odżywka, która ma identyczny skład jak krople na jaskrę, tylko zapewne ma troszkę inne stężenie, tyle tylko, że krople są o wiele, wiele tańsze i też działają (mama stosowała :P). Problem jednak polega na tym, że po zaprzestaniu używania tej odżywki rzęsy wracają do poprzedniego stanu :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. też używam, ale dopiero 2 tygodnie, więc nie widać jeszcze takiego efektu jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia!! Na pewno będą piękne:)

      Usuń
  4. Efekt widać, ale za tą cenę nie zdecydowałabym się i tak na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak by nie ta cena...to na pewno bym zakupiła..fakt efekt widac ..naprawde rzesy w ogóle dużo bardziej black sie zrobiły :) przepieknie kochana :)
    a co do mojego makijazu to dziekuje za miły komentarz :) a kiedys może się spotkamy...stttrasznie bym chciał..przyjedź na ferie do zakopanego, mój teściu gra w knajpie na krupówkach ..to cos zaszelejemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj uważaj!! Bo jeszcze przyjade :DD !!!

      Masz racje- też są ciemniejsze- ponieważ grubsze!! :)

      Usuń
  6. ja stosuję teraz revitacell, ale revitalash też jest kuszący :>

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne rzęsy masz!
    szkoda że jest aż taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt świetny, ale cena powala...

    OdpowiedzUsuń
  9. A próbowałaś kremu do rzęs L-biotica ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie, ale słyszałam:))
      Polecasz?:)

      Usuń
  10. zazdroszczę. efekt bardzo niezły

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście świetny efekt:) ja na razie stosuje dużo tańszą narzęsną kurację z L'biotici:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na jej efekty!! Skoro będzie dobra to może zmienię :))

      Usuń
  12. Racja, cena i efekt powala ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajny kolor oczu :) A ta odzywke miala moja kumpela i jej mama. U obu efekty byly fantastyczne, tak jak u Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow it looks amazing. You are so talented <3

    Best,

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efekt, ale cena nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards .
    Szczegóły tutaj : http://madzia-emjot.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jak zawsze dodasz odpowiedni do notki "cytat", oczy faktycznie kuracja widoczna, pięknie ... jednak cena mnie odstrasza, ale wierze w niktóre kuracje, np moje piersi były po karmieniu oklapłe, jadłam tabletki dekolan i mi sie poprawiły po 60 tabletkach było widac pierwsze efekty robiłam specjalnie zdjęcia. i widać gołym okiem poprawę.- fakt że też ogólnie przytyłam (nie przez tabletki)_ ALE TO NIE SPRAWIA ŻE SIĘ UNIOSĄ. teraz przerwałam kuracje, ale do niej wrócę jak tylko bede miała kwitek ! Bo ona działa tylko jak się je bierze regualrnie - przerywasz - przerwiesz długotrwałe efekty, mi sie poprawiły naprawdę !! a m. innymi nad piersiami płakałam, dlatego ^^ Tak własnie zrobie sobie ten tatuaż na pewno ! ... nie wiem kiedy,ale na pewno. Ty masz piekne, pokazSwoje wszystkie ;p




    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow:) nawet nie wiedziałam że istnieją takie tabletki !! :)) Super, musisz wrócić w takim razie do kruacji :)) ja na pewno też bym w to zainwestowała :)))
      Tattoo mam jeden :)) tzn na dwóch łopatkach ten sam :))
      Planuje coś bardzo dużego ale za ok 2 lata aby uzbierać gotówkę:))

      Usuń
  18. Efekt jest cudny! Mi się marzą długie rzęsy, ale moje skąpstwo skutecznie zniechęca mnie przed zakupem tego produktu... Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hie hie hie :)) Czasem warto zainwestować!:)

      Usuń
  19. efekt jest swietny,niestety cena odstrasza:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dość droga kuracja...ale widać efekty,więc jest to najważniejsze;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. przekonalas mnie ;D musze miec to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana już mamy wybraną rodzinę do Szlachetnej Paczki mam nadzieję, że pamiętasz ;)
    po szczegóły zapraszam tutaj: http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;DDD mam nadzieję, że w dalszym ciągu jesteś chętna się dołączyć! Nie zapomnij poinformować o tym znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no różnica jest :) kuszące masz rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u Ciebie naprawdę widać te efekty a nie tak jak u innych. Aż mam ochotę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt zadowalający, ale z pewnością cena nie jest korzystna dla każdej, która chciałaby zregenerować swoje rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Chyba sama się skusze na taką odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam od 3 m-cy, rzęsy są przepiękne - nawet bez malowania, polecam!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...