sobota, 17 listopada 2012

Wear It !

 
 
Co najbardziej poprawia nam humor?!;)
Zakupy !!!
 
 
Tym razem niemakijażowa notka, którą jednak muszę napisać ;))
Moje tegoroczne Jesienne zakupy należaly do absolutnie udanych !
 
1.Moje Ukochanie:

Bluza Reserved 79 zł
Jest TOTALNIE w moim guście:
*motyw piór
*styl oversize
*opadająca na ramię
*obcisłe, nie za długie rękawki
 
...tego wzoru nie da się nie Kochać (;
 
2. Kto zna Szafa.pl ? ;))
..ten wie, że można tam upolować prawdziwe cudeńka za prawdziwe grosze!
W idealnym stanie odkupiona za 14 zł.
Ten kołnierzyk to po prostu moje marzenie...
 
3. Złota nić
Również zasługa internetowej szafy, jednak nowe, ometkowane- to droższe;)
Tak czy siak 45 zł uważam za bardzo niską cenę.
Sweterek jest:
*cieplutki i długi
*miły w dotyku
*luźny, aczkolwiek b.ładnie się układa ;)
 
4. Romantyczna
Przypomina Ci firankę ? ;D Mnie również !!
ale ważne, że pięknie wygląda ;*
Szafa.pl ok 10 zł
 
5. Ukochane na codzień
Obie z Szafy.
Bokserka z dżetami upolowana praktycznie darmo ;)) doszło do wymiany za moje nieużywane aczkolwiek nie lubiane przeze mnie bolerko.
Łososiowa ok 9 zł. Przemiła w dotyku, przezroczysta, motyw różyczek ;*
Pięknie wygląda do legginsów gdyż jest luźniutka i długa ;)
 
6. Metodą HomeMade
Zdolne dziewczęta z Szafy potrafią wszystko zrobić same :))
Długi naszyjnik ok 9 zł
Love ok 5 zł
Aniołek ok 4 zł
Serduszko ok 4 zł
 
7. W oczekiwaniu
Beżowe Tregginsy + Neonowa bokserka + przesyłka = 30 zł ;))
Oba ciuszki w idealnym stanie. Mam tylko nadzieję, że będą na mnie dobre!
 
 
ZMIANA KOLORU ! ;))
Ostatnio zostałam poproszona o nazwę farby której używam
...i nie potrafiłam odpowiedzieć.
To się więcej nie powtórzy!!! ;))
Ogłaszam wszem i wobec, że włosy całkiem nie dawno pofarbowałam niezwykle profesjonalnym i wybitnie drogim kremem koloryzującym
Joanna Multi Cream, kolor trwały: 43 Płomienny Rudy.
 
Ufff..
 
Pozdrawiam i całuję ;*


27 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten swterek ze złotą nicią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, przez Ciebie chyba muszę wybrać się do Reserved i przymierzyć tą bluzę, bo jest genialna! Mamy widocznie bardzo podobny gust :* Szafę b. lubię i chociaż ja rzadko kupuję tam ubrania (ja jednak wolę wszystko przymierzyć i pomacać :D) to mam stamtąd torebki, kominy, biżuterię itd. itp. :D

    Piękne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;*
      musisz musisz :D jest cudny:)

      Usuń
  3. Sweterek złota nic jest rewelacyjny!:D Szukam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukasz?:) To zajrzyj tutaj: http://szafa.pl/profil/Dewelinka_1989
      Dziewczyna sprzedaje tego mnóstwo:)

      Usuń
  4. Pierwsza pozycja dla mnie też rewelacja i firanka również mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :) Widzę, że nazwa firanki się przyjęła!

      Usuń
  5. Super ciuszki :)
    Nie wiedziałam, że na szafa.pl można takie cuda upolować!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...można jeszcze lepsze!!! ja i tak nie jestem w tym zbyt dorba :D

      Usuń
  6. o jaaaa.....nie moge..jakie ciuszki...złota NIĆ I RESERVED jest powalająca..ogólnie fajne ciuszki upolowąlas i za nie wielkie wrecz znikome koszty :) megaaaaaa....tregginsy są wspaniałe :) jak beda małe to odkupię heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę o Tobie pamiętać wariartko :D

      Usuń
  7. Fajne ubrania. : ) Ta pierwsza bluza jest super. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzkę z piórami i romantyczną koronkową mogłabym przygarnąć... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi najbardziej podoba się oversize ta złota! i ta koszula z tym kołnierzykiem <33 ... oversize firanka ! niedoszłe legg + bluzka neon ...

    też lubie za to szafe !!!, ale i allegro nie pogardze. ;))

    jest akcja. że lubie polować na szafie, natomiast właśnie świeżo zostałam wyrolowana przez Sally, kupiłam u niej sweterek oversize pasiak,fajny jednak ani paczki, ani odzewu, a pieniążków brak. ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, i zapomniałam dodać, ten drapieżny tatoo <3333333333 podbiło moje serducho ... i like it ! nie mam ani jednego, a się fascynuje tym. juz od 16 roku planuje, i wciąż nie mam ani jednej dziergi!. a tyle już pomysłow przeleciało mi przez głowe, i z biegiem lat moze i lepiej ze z kazdym pomysłem nie lece odrazu do salonu ;)), chce subtelny na boku ręki, - nagłówek mojego bloga. - żyj mocno kochaj mocniej, przetłumaczony po angielsku. mój-tylko mój ;*

      Usuń
    2. o cholera ... :))) Będzie piękny !!! Ja Twojego bloga po części Kocham za jego tytuł właśnie!! Zawsze się uśmiecham kiedy to czytam!!!

      Usuń
  10. mogłabym się wkraść do Twojej szafy ;] boooski kolor włosów uwielbiam rudości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza Reserved jest przecudowna ;D oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie nie nie nei.. :DDD moje !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy!:) też mam podobną oversizową z piórkami, tyle, że czarną:) a biżuteria jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful clothes and accessoires!I am absolutly in love with the first shirt, the studded white top and the cute necklace!! Thumbs up!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka-firanka jest piekna ^^ Kolor wlosow tez super! Mialam przez dosc dlugi czas podobny, ale ja zawsze farbowalam Lorealem, jakos tak z przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...