środa, 14 listopada 2012

Wyniki rozdania !!! :)

 
2 dni temu jak wiecie minął termin zgłaszania się na rozdanie Nocanka.pl !!!:))
Bardzo miło mi ogłosić, że wygrała ...
 
 
Gosia !!
Z bloga Addicted to make up !!!
Serdeczne gratulacje :))) Jestem pewna że wybierzesz sobie same wspaniałości;*
Przypominam, że nagrodą jest voucher o wartości 50zł w internetowej drogierii Nocanka.pl (wysyłka FREE)
 
UlubiOne
 
Czekam na maila od Ciebie z wyborem kosmetyków i adresem do wysyłki ;*
 
P.S. Notkę o rozdaniu, jak i tę z wynikami usuwam w ciągu dwóch tygodni ze względu na dane personalne niektórych z Was.

14 komentarzy:

  1. o jaaa !!!!!!! w szoku jestem :) jejku ale jestem szcześliwa :* Zaskoczyłaś mnie niesamowicie kochana :* :* :* Dziękuję Tobie i maszynie losującej !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż :))) Zrobiłas wszystko aby osiągnąć maksymalną liczbę dodatkowych punktó i jak widać- opłaciło się:)

      Usuń
    2. Oj opłaciło sie opłaciło !!!! i to bardzooo :) ah jaka szczęśliwa jestem :)

      Usuń
  2. o zazdroszcze, ale gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak mi smutno ... hehe, GRATULUJE GOSI ! ;)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdą z Was trzymałam kciuki !! :))) następnym razem!!
      Po za tym szykuje konkurs makijażowo/stylistyczno/paznokciowy ;)
      będzie można się wykazac i coś wygrać;)

      Usuń
    2. o widzisz i nic nie powiedziałas ze konkurs wisi w powietrzu :) ah to ja juz pędzle czyszczę :)

      Usuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje !!!! :))))
    oczywiście ja jak zwykle spóźniona :P
    a tak blisko byłam hihi :) no cóż może następnym razem się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...