poniedziałek, 12 listopada 2012

Żona Jokera KONKURS

"Perspektywa śmierci to bardzo silna motywacja."
Dan Brown Kod Leonarda da Vinci
 
Hejj :))
Poraz kolejny w tym miesiącu przychodzę do Was z propozycją konkursową.
Tym razem jest to Żona Jokera :)
 
 
Firma Black Lashes zorganizowała 2 tygodnie temu konkurs halloweenowy, w którym jedynym warunkiem było przyklejenie modelce sztucznych rzęs..
.. a która panna młoda występuje teraz bez rzęs?? ;))
 
Oto zdjęcie, które znalazło się w galerii konkursowej:
Rozcięte usta, pogardliwe spojrzenie.. Idealna kandydatka dla Jokera ;))




 
Moja praca przeszła własnie pierwszy etap!
Jeśli komuś podoba się moja praca zapraszam do głosowania :)))
Najpierw trzeba polubić: Black Lashes/Fb [KLIK]
..a następnie oddać głos w zakładce konkurs:
Zdjęcie jest na drugiej stronie na samym dole :)
!!!



25 komentarzy:

  1. Świetne!!!
    Gdybym miała FB poszłabym od raz głosować... Może kiedyś założę? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheheheh :DD nie zakladaj !!! Niech chociaż 1 osoba na świecie tego nie ma :D

      Usuń
    2. A co do tej gazetki, u mnie, to ona jest za darmo dostępna w sieci. ogląda się ją na ekranie, przewracając wirtualne strony i... Ledwie dodałam ten post, a oni wrzucili nowy numer! A specjalnie zwlekałam, czekając, kiedy będzie...

      Usuń
    3. o rany :) No to się udali !! :)

      Usuń
  2. świetny makijaż i cała stylizacja, 3mam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cała stylizacja niesamowita! dopracowałaś każdy szczegół. jestem pod niesamowitym wrażeniem! nie dziwię się, że przeszłaś dalej. jak dla mnie wygrasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, ale wiele prac jest super :)) COstra konkurencja

      Usuń
  4. Świetna praca. Jesteś jedna z moich faworytek!
    Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 11 głos oddany przez Balbinkę ;D powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny make up!! Mistrzostwo wręcz

    OdpowiedzUsuń
  7. oMg ! rewelacja całą charakteryzacja na wielki plus

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja na medal ;) jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeeeej nawet nie wiesz jak mnie to cieszy!! :)) jakbys mogla to pomoz ja rowniez rozreklamowac na blogach :D <333

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje dziekuje dziekuje Ci bardzo ;*** ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż i inteligentne wykorzystanie sztucznych rzęs.

    Zostałaś wyróżniona do zabawy Libster Blog u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jak zawsze rewelacyjny!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no rozbrajasz mnie, ewidentnie mnie rozbrajasz !, wszystko dosłownie idealnie skomponowane, jak Ty to robisz, te suknie, welony, MAKE UP ! Pomysłowość, kreatywność, wszystko na najwyższych obrotach !

    Uczestniczka Katarzyna K., jest wg mnie najgorsza, a ma najwięcej głosów, czuje tu jakiś smród ! ja już zagłosowałam na Ciebie ;)


    A body to ja mam z atmosphere rozmiar L gdyż,oni .. mają dziwne rozmiarówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. talent, talent i jeszcze raz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia mam nadzieje ze wygrasz bo make up jest boski ; D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...