poniedziałek, 10 grudnia 2012

Moj dzień

"Gdy nie możemy, co chcemy, chciejmy, co możemy."
 
Kupujemy kosmetyk, buty, farbujemy włosy i chciałybyśmy aby na zawsze pozostały tak piękne jak pierwszego dnia..
 
..i tak jest właśnie w moim przypadku (;
Dlatego dzisiaj poznacie moje codzienne miłości.
 
 
1. Mój Makijaż
Codziennie taki sam (;
 
-przydymione oko
-kreska eye linerem
-tuuuusz
-czasem kredka do brwi
-podkład, puder, róż
-ukochana szminka
 
 
Przez mój codzienny makijaż nierzadko spotykam się z komentarzami których NIENAWIDZĘ...
"Za mocno się malujesz"
"Za dużo się malujesz"
"Jesteś nienaturalna"
"W nocy też masz makijaż?"
 "Ja wolę naturalne dziewczyny"
 
Boże! O co Wam ludzie chodzi?
Ten makijaż to JA- to spodób w jaki wyrażam siebie!
 
Podkład- Mariza,
Cienie- Inglot,
Szminka- Mollon Cosmeticc.
 
2. Kręcone czy proste ?!
Nigdy nie mogę się zdecydować...
Ale kolor zawsze ten sam! Rudy (;
tylko odcienie się zmieniają.
 
 
 
3. Domowy fryzjer
Uwielbiam zmieniać coś w sobie.
Gdy nie mam pieniędzy po prostu podcinam włosy, obcinam grzywkę.
(moja ulubiona fryzjerka udusi mnie jak to przeczyta... pozdrawiam Cię Ola:))
 
Moja aktualna grzyweczka (;
 
4. Dopóki śmierć nas nie rozłączy
Te buuuutyy...
Gdy dostałam je od mojego M. myślałam, że się przekręce.
MARZYŁAM o nich, ale wiedziałam, że nigdy nie będę mogła ich kupić.
Dla nich jestem w stanie wytrzymać zimę cały rok (;
 
5. Dodatki
Zmieniają się jak w kalejdoskopie (;
Jednak na chwilę obecną wygrywa prosta z Eko skórki. 
 
6. Muzyka
Bez muzyki mój świat nie istnieje.
I przynajmniej raz dziennie muszę usłyszeć głos Florence (;
 
 
... i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność.
Na pewno każda z Was posiada rzeczy materialne bądź nie, bez których nie może się obyć, wytrzymać jednego dnia, tygodnia:)
ale niektóre te pozorne głupotki kształtują nas, a właściwie to jak nas postrzegają inni.
 
 
Hugs ;*

40 komentarzy:

  1. wcale nie uważam że Twój makijaż jest za mocny, wręcz przeciwnie, bardzo mi się podoba na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. grunt to samemu czuć sę fajnie w swoim makijażu, inni ludzie zawsze będą gadać ;) "Możesz być najbardziej soczystą brzoskwinią na świecie, a zawsze znajdzie się ktoś, kto nie lubi brzoskwiń"

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż;)
    jak dla mnie nie jest za mocny

    OdpowiedzUsuń
  4. nie rozumiem takiej gadki, co innego pomaranczowa twarz blade usta i czarna kredka dookola ale nie łądnei pomalowana kobieta.
    kręcone włosy -super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. olej takie komentarze! jesteś piękna i zajebiście się malujesz! a ktoś tak mówi, bo sam tak nie umie i Ci zazdrości:p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie;) a makijaż cudowny:)
    zapraszam do siebie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kręcone :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem twój makijaż wcale nie jest za mocny :) maluję się tak samo na codzień, tylko często muszę zrezygnować z cieni bo mam uczulenie na powiece..
    makijaż jest śliczny i Ty też :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to szkoda:(( nawet na hipoalergiczne cienie? :(

      Dziękuję za komplement ;);*

      Usuń
  9. Kreseczki na powiece powiadasz? To tak jak i u mnie na co dzień:)

    Nie uważam, żebyś się za mocno malowała. Jak dla mnie to masz na tych fotkach najnormalniejszy w świecie dzienny makijaż:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój dzienny makijaż jest bardzo podobny :)
    W kręconych włosach wygladasz uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Florence <3 A makijaż masz wspaniały i wcale nie jest za mocny! ;) Pięknie podkreśla Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Cieszę się ;* mnie również wydaje się że do moje urody właśnie ten make up wygląda najkorzystniej

      Usuń
  12. Twój makijaż nie jest za mocny. ; ) Mi się tak podoba. : )
    Ładnie ci w lokach. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. nie uwazam zeby makijaz Twoj byl za mocny :) wloski i te i te sa super i pieknie Ci w nich ..krecone sa takie romantyczne :)...butki wydaja sie bardzo cieple i na pewno wygodne :) a muzyka - masz racje potrafi odzialywac na nas bardzo ,pocieszy czy tez poglebi smutek w zaleznosci od tego co sluchamy no i ja zawsze mam z jakims utworem wspomnienia,wiec albo sie przy nich smieje,badz ronie lzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak ! :) Dokładnie!!! Zupełnie jak z perfumami- od razu przywołują wspomnienia:)

      Usuń
  14. :) fajny ten Twój dzień :) ja również bez muzyki nie przeżyję ani jednego dnia :)
    A komentarze za mocno,w nocy itp. norma!
    Jedni wolą tak Ty wolisz tak! Ale nie dogodzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam Twój styl i Twój make up!! :) Domyślam się, że masz podobne problemy :D ehehe

      Usuń
  15. Bardzo przyjemny post. Miło mi się go czytało, bo jest taki bardzo życiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie nazwałabym tego mocnym makijażem. też nie rozumiem o co ludziom chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, czasem mi się wydaje, że to po prostu nietolerancja. Im się to nie podoba i uważają, że każdy powinien mieć takie samo zdanie..

      Usuń
  17. Ja też nie widzę za mocnego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jest bardzo ładny i wcale nie za mocny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi isę makijaz bardzo podobai uważam że wcale nie jest za mocny

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne botki i bransolętkę, a ten makiajż uwielbiam, jest naturalny - podoba mi się... normalny co dzienny makijaż,

    a z tymi komentarzami "za mocno" itp, weź daj sobie spokój, niech gadają, ważne że jesteś świadoma swojego piękna ! i kiedy masz chęć na jakies abstrakjcę masz prawo !

    OdpowiedzUsuń
  21. co za włosy!!! na zdjęciach są bardziej słomiane rude, niż płomienne, i przez to podobają mi się strasznie! to wyblakły efket tej farby którą przedswiawiłaś wyżej czy też może jakaś inna farba jednak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej słońce :))) To ten płomienny rudy właśnie :D hehehe po 2 tygodniach własnie tak kolor wygląda- dla mnie IDEAŁ :DD ale w sklepach takiego odcienia nie widziałam :D

      Usuń
  22. gdy nie możemy co chcemy- chciejmy co możemy. Niby prawda, ale z drugiej strony mówi się, że nie ma rzeczy niemożliwych i jeżeli czegoś bardzo się chce to się do osiągnie.
    ps. Pozdrawiam, bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje, bo dopada mnie chandra ostatnio !..., tak tak, pociągiem akurat byś do mnie dojechała bo mieszkam na zadupku za wawą, od pół roku ;) więc tylko pociągi i busy + naturalne dzielące nas zapewne kilometry, a dzisiaj o 1:00 zakńczyłam sałatkę, bo pomimo, że nie nałoży się nie wiadomo ile jest syta, i kilka razy w dniu sobie ją jadłam ;) mam jeszcze przepis na podobną inną sałatkę dobrą ;) to innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się mocno maluję z reguły, i w nosie mam jak kto na mnie patrzy ....niech nie zwraca uwagi jak go drazni mój wyglad a komenty typu co Ty otrzymujesz juz mnie nawet nie denerwuja wyrosłam z tego ha ha...a że sliczne jestesmy to dlatego nas chcą dobijac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Florence, a Ty jesteś piękną kobietą i na co dzień masz przepiękny makijaż a tym co myślą inaczej kij w oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za ten miły komentarz! : ) Wiesz co, właściwie to mieszkam niedaleko Warszawy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię Florence :)
    bardzo mi się podoba Twój dzienny makijaż, nie słuchaj tych komentarzy, bo są w ogóle jakieś bez sensu! oczko wygląda ślicznie, chciałabym mieć takie ładne :*

    włoski masz śliczne, ja chyba nigdy nie odważę się swoich pofarbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. w kreconych wlosach wygladasz przeslicznie ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...