niedziela, 16 grudnia 2012

New Year's Eve Make up

 
 
"Chciałabym aby mężczyz­na w ciągu jed­nej do­by wy­depi­lował so­bie no­gi i li­nię bi­kini, zro­bił per­fekcyj­ny ma­kijaż, zakręcił włosy na lo­ki, założył sta­nik z fiszbi­nami, pończochy i bu­ty na kil­ko­cen­ty­met­ro­wej szpil­ce, spa­cero­wał jak mo­del­ka po wy­biegu, wbił się w kos­tium w roz­mia­rze 38 i po­wie­dział -ro­zumiem Cię kochanie."
Meedea (cytaty.info)
 
Szykujemy się na noc sylwestrową

***
Pierwszy raz od wielu lat
grzywkę ułożyłam na prawą stronę :)
Coś niewielkiego, a zupełnie zmienia fryzurę i twarz.
Spinka kwiatuszek- H & M
 
Oczy:
-grafitowy cień Inglot
-brokat sypki do powiek Donegal
-tusz do rzęs Maybelline
- sztuczne rzęsy super pharm
***
 
***
 
Lekko upięte włosy z opadającymi kosmykami wyglądały bardzo romantycznie (;
Cera:
-fluid Mariza matująco-kryjący
-korektor pod oczy Bourjois healthy mix
-puder sypki/ transparentny Ben Nye
-róż do policzków z jedwabiem Wibo 3
-rozświetlający puder essence summer glow 01
***
 
Włosy ułożone za pomocą moich ukochanych termoloków Babyliss! ;)
 
 
 
Kisses ;*
 
 


42 komentarze:

  1. Mocno za mocny jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na sylwestra pasuje - it's never enough ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooj bardzo fajny ;) i w sumie pasuje prawie do wszystkiego, więc może skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! będzie więcej propozycji sylwestrowych? bo z chęcią bym skorzystała, ale planowałam coś w cieplejszych barwach, coś ze złotem etc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm.. ze złotem już było jakieś 2-3 posty wcześniej :)
      Propozycje sylwestrowe na pewno jeszcze będą:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ROZUMIEM CIĘ KOCHANIE ;)

    Idealnie, chciałabym być w Twoim cieleniu w przygotowaniach sylwestrowych -wyszykować się, użyć twoich rąk, pomysłów, perfekcji - i rozejść się ze złożonymi życzeniami ;) nierealne ... ! cudownie, będziewsz wyglądać cudownie, a z tą grzywką zgadzam się, też wielokrotnie jak przełożyłam przedziałek i grzywkę wyglądałam inaczej, ale trzeba umieć jeszcze ją ułożyć, nie mam takiego talentu, dlatego chętnie na ten moment bym Cię wykorzystała ;)....

    pozdrawiam


    ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAaaa i make up brak słów. - nie muszę się powtarzać ;* wiadome..

      Usuń
    2. hiehie :D Jesteś słodka ! :)) chociaż Ty jedna!;)
      Caro wcale nie mam takiego talentu ;) Po prostu dużo kombinuje i spędzam dużo czasu szykując odpowiedniego rozwiązania ;) Trzeba będzie się spotkać kiedyś w takim razie abym to JA mogła Cię wykorzystać jako obiekt próbnych makijaży i moich dziwacznych pomysłów

      a Twoje życzenie na pewno się spełni któregoś dnia:) jestem o tym przekonana:)

      Usuń
  7. pięknyyy. też chcę taki...
    jak robisz zdjęcia, że widać brokat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? :) Nie wiem :) Po prostu pstrykam;) a czym focisz?;p
      Ważne aby nie był to telefon komórkowy- nim nigdy nie wychodzą zdjęcia z brokatem.

      Usuń
  8. jestem pod wrażeniem - piękny makijaż!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż.....kocham Twoje oczy kochana :* ale to juz chyba mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wstęp do posta - rewelacja i szczera prawda:) jej jaka Ty pieknajestes a makijaz boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie! i te duuuze hipnotyzujace patrzalki :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. No super;)
    idealny na sylwestra;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwodzisz kobieto!!!!Te wielkie oczy, nie idzie oderwac od nich wzroku.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))) no ciooo :D jakoś trzeba Was przyciągać;)

      Usuń
  14. świetny ten brokat, ale nie mam dobrej bazy i zapewne nie wytrzymałby mi nocy sylwestrowej na oczach :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka Ty jesteś fotogeniczna :) <3 jeju przepiękna
    makijaż cudo uwielbiam :)
    oczy włosy kurczaki jejjjjjjjj :)
    termoloki jednak to fajna sprawa :) chyba w nowym roku mam pomysł na prezent dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawią Ci wieeeele radości!! Nie zastanawiaj się!;)

      Dziękuję;*

      Usuń
  16. Wow, jaki super makijaz :)
    bede obserwowac i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny cytat :) ladne masz te swoje wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. eeeej, właśnie miałam tu u Ciebie pisać, a tu naglę pojawił mi się mail, że skomentowałaś u mnie! telepatia? ;))

    co do makijażu to jest genialny! ja jestem oszczędna w tej kwestii, ale w tym roku planuję w Sylwestra zaszaleć! :>

    co do grzywki to sprawdza się tu powiedzenie, że pięknemu we wszystkim pięknie :)! ja ostatnio kombinuję ze swoją i ręce mi już opadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz? ;D Coś mamy ku sobie;) zawsze to mówiłam!;) heiheihei;*
      Pewnie kochana, szalej! Od tego jst sylwester <3

      Na pewno w końcu wymyślisz coś extra!:) a może jakas wizyta u inspirującego fryzjera z masą ciekawych pomysłów.. ? ;>

      Usuń
  19. oooooj kurcze ;( bieeedna juz w ogole jest w takim razie.. alee mysle ze nawet jak by byla chora to na pewno nie będzie chciała tego przegapić ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz piekne duże oczy! troche jak manga:) zapraszam na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. O! trafiłam idealnie :) piękne makijaże i chyba zainspirowałaś mnie na makijaż sylwestrowy! Bez wątpienia dodaję do obserwowanych i będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny :)
    idealny na sylwestra <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fryzura jest przepiekna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. wiesz co.. :/ na początku był fajny , ale teraz bym go nie poleciła. Za krótka trwałość !!! :/

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...