sobota, 22 grudnia 2012

Świąteczne Lov3 Story

"At Christmas time
We let in light and we banish shade"
 Band Aid- Do they know its Christmas
 
Mróz, śnieg, krótki dzień.. za co tu lubić zimę ? ;))
Na szczęście jest wieeeeele powodów !
A wśród nich oczywiście Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, karnawał...
i te kąski z naszej garderoby, które przez 3/4 roku czekają w szafie ;))
***
Moi zimowi ulubieńcy:
 
Dodatki:

 Futrzane torebki- Deichmann (cały rok czekam aż będę mogła ją nosić;))
Szalik z kapturem- Reserved
Rękawiczki z kokardkami- House
***
 
Norweskie wzory:
 ...a w szczególności ciepłe swetry ;) - New Yorker
 
Nakrycia głowy:
Moja ukochana Tygryska ;) - River Island

 ..i ta skradziona mojemu M. ;)
***
 
Getry:
 Dziecinne? ;) No wiem.. ale nie mogłam się powstrzymać ;)
Złowione kilka dni temu- Orsay
***
 
 Zakolanówki
Od zeszłej zimy moja miłość:)
Kremowe Calzedonia
Czarne H & M 
Rajstopy imitujące zakolanówki
Jeszcze do niedawna nie wiedziałam, że coś takiego istnieje ;D
A jednak! -Gatta 
 
Świąteczne kartki DIY
W tym roku postanowiłam dać coś od siebie i samemu wykonać kilka kartek.
 
 
***

Grzaniec Galicyjski (;
W końcu trzeba się jakoś rozgrzać przy pisaniu postów na bloga ;)
Idealny na zimowe wieczorki ;))
***
 
Piszę o zimie, a czuję jakby jeszcze niedawno były upały ..
Czy do Was też nie dociera, że te Święta naprawdę są pojutrze??!! :))
Ja staram się wczuć słuchając świątecznych piosenek ;) ehehe
Przy tej nawet na mrozie można się rozpłynąć ;) 
 
Hugs & Kisses ;*
 

30 komentarzy:

  1. Czapeczka prześliczna i z pewnością cieplutka! :) Makijaż rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko piekne :) najbardziej to rekawiczki z kokardka mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne rękawiczki z kokardką i wszystko co na nóżkach :* uwielbiam takie gadżety!

    ja chyba powinnam zacząć katować od jutra Last Christmas :D ...chociaż mi wystarcza pieczenie pierniczków, nic tak nie wprawia w świąteczny nastrój :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym jeszcze Ejndzel umiała piec pierniczki na pewno bym to robiła !!! :DDD

      Usuń
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MISTRZ ^^

    po pierwszę torebla futrzak ! po drugię szalik z kapturem ! po trzecie rękawiczki ! po czwarte bluza w norweskie wzory futrzak -> polowałam na podobną w necie i widziałam za 39.90zł ale nie mam pieniążków ^^ taka sama ale biało czerwona -z tego co pamiętam - po piąte czapa jedna i druga i mogę wymienić wszystko ! hihihih.

    Cudeńka zimowe... Jak tu nie zwariować z tylu możliwości ... kupować i kupować można ;)) kisssss ;***

    zdjęcia piękne ... buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehehe :D Szalona Ty ! :D Widać że zakupoholiczka! :D

      No biało czerwona musi być rzeczywiście piękna!! Ale nie było w ogóle w sklepach kiedy ich szukałam ;p

      Usuń
  5. ale swietne zakolanowkiii ;D !! rewelacyjne ;d I SWETEREK TEZ GENIALNY :))

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE KARTKI ROBISZ MOJA ZDOLNA KASIU :):):) CZUJĘ SIĘ ZASZCZYCONA ŻE OTRZYMAŁAM JEDNĄ Z NICH (MOJA NAJPIĘKNIEJSZA ;) ) DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ :):*:):*:):*:) SZKODA ŻE JESTEM CHORA I NIE MOGE PIĆ Z TOBĄ WINKA I SŁUCHAĆ ŚWIĄTECZNYCH PIOSENEK ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hieh :)) Goś ;** Dziękuję:)
      Niestety w tym roku tak wyszło :( Ale nie martw się jeszcze to odrobimy!! Obiecuję :)))

      Usuń
  7. Norweskie wzorki - super. Te na rajstopach - fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te zakolanówki, a nie mam jeszcze żadnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Nonono nieładnie ! ;D Zakolanówki trzeba mieć! Cieplutko w nóżki :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz rzeczy na zimę. : ) Śliczne rękawiczki. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam futrzaki na ramię!

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej ale sweterek;) Zachwycił mnie;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy! wszystko mi się podoba:D
    a kartki rewelacyjne!:) może w przyszłym roku i ja spróbuje takie kartki własnoręcznie wykonać:)
    I oczywiście życzę wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę jest bardzo miłe dla osoby która dostaje taką kartkę.. :)

      Usuń
  14. Wesołych Świąt kochana...dużo dużo prezentów !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm..grzaniec;)
    Podoba mi się u Ciebie i dodaje Twoj adres do zakładki u mnie "tutaj czesto zaglądam':) Pozdrawiam
    makeuplicious87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chce ten sweterek :) oddaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejsza ta futrzana torebka :D z chęcią Ci ją podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, tyle wspaniałych rzeczy na zimę!:D Te getry, rajstopki, rękawiczki, super!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam norweskie wzory :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...