wtorek, 29 stycznia 2013

Egzotyczne Bollywood



"Tylko kobieta potrafi rozpalić iskrę pożądania, w której płonie i ginie mężczyzna.”
Chingaari
 
Uwodzicielski, tajemniczy, egzotyczny i jedyny w swoim rodzaju.
Takimi slowami zdeydowanie można opisać styl makijażu Bollywood.
 
W moim wydaniu są to klasyczne barwy: Złoto i czerń.
Tymi kolorami spojrzenie mojej modelki nabrało głębi i stało się tajemnicze.
***
 
Dodatki, strój, biżuteria- wszystko składa się na efekt końcowy :)
***
 
 
 

 Jeśli kogoś interesuje styl bollywood zapraszam na forum,
gdzie znajdziecie chyba wszystko na ten temat :)
 
Bardzo dziękuję Wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tych zdjęć ;**
 
..a tu M.I.A. w teledysku a'la bollywood (;
Żałuję, że dzisiaj tak krótko, ale niestety jak wiele z Was jestem w trakcie sesji na studiach
i moim priorytetem w tym momencie jest zdanie egzaminów :(
Trzymajcie kciuki.. :) ;*
 
 
Kisses ;*
 

46 komentarzy:

  1. Makijaż genialny, ale ten kolczyk w nosie... fu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne kolczyki tylko takie koła dosyć spore, mają na ślubach muzułmańskich czy indyjskich kobiety :)

      Usuń
    2. Już nawet nie chodzi o sam kolczyk, tylko ten łańcuch do niego...

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. hehehe, kolczyk musiał być!:)

      Usuń
    5. Mój mąż jest z Paki, i mówił mi że kobiety wszystkie tam mają nosy przebite, właśnie na potrzeby ślubu :) A później albo noszą mini kolczyk albo też nie. Ten akurat tutaj nie jest zbyt urodziwy, ale kilka znajomych które miały tam ślub wyglądały obłędnie :)
      Świetnie Ci to wyszło kochana! Proszę o więcej orientalnych sesji

      Usuń
  2. wow, cos pieknego. modelka ma ciekawa urode i jest naprawde w bardzo trafnej stylizacji. Widze ze naprawde masz kupe roboty, tez bym tak chciała ale na małych miejscowosciach jest to raczej nie realne :(
    moze kiedys do miasta sie przeprowadze - zawsze to wiekszy start z wszystkim :)
    a na zlot blogerek w krk sie nie wybieram bo w sumie to ja nic nie wiem kto to organizuje :(
    generalnie na zlot to tylko z Tobę bez Ciebie - bez sensu :)
    Dziekuje za miły komentarz do tego mojego oczka :) :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goniu to trzeba kiedyś zorganizować ;)
      Jakbym pamiętała adres tej blogerki to bym Ci podała, ale trafiłam na tę informacje przypadkiem i nie wgłębiłam się nawet w jej treść...
      Akurat ta sesja była raczej zorganizowana dla czystej przyjemności i w ramach konkursu :)

      Usuń
  3. Makijaż ekstra ale odbior zdjec psuje mi kolko w nosie nei mgoe sie ksupic na niczym innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhehehehehe :D Serio ?:))
      Taki styl :) Ogólnie Indyjskie kobiety zakładają takie kolczyki tylko z 10 razy większe (;

      Usuń
  4. Bardzo spodobał mi się makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciucki !!! ;)

    A makijarz w moim guście ;) hmmm .. styl Bollywood ^^

    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się więc spotkać i tak Cię pomalować (;

      Usuń
  6. Dobra robota!:) Bardzo mi się ten makijaż podoba. Oczy w stylu Bollywood są niezwykłe.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobrze przedstawiony bollywood w makijażu, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za egzaminy ! :)
    A makijażem , stylizacją i zdjęciami jestem po prostu oczarowana !!!fantastyczne ! podejrzałam Kasiu Twoje prace na maxmodels i jestem zachwycona , świetnie malujesz .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej.. :) Dziękuję. Szczerze mówiąc już dawno zapomniałam o istnieniu tego portalu, a tu widzę jednak ktoś zagląda:)
      Jeszcze raz dzięki!

      Usuń
    2. na pewno nie tylko ja zagladam ;) a warto ,warto popatrzec na Twoje prace,zaobserwuje Twoj profil na MM;)
      pytalas mnie o kosmetyki Glazel,mam podklady matujace,cienie matowo perlowe,wypiekane ,sypkie,kredke do oczu,blyszczyki i ..kufer od nich :)
      Polecam Ci szczegolnie cienie:)

      Usuń
  9. Ulala;) pięknie. Ja na Youtube ostatnio się naoglądałam i widze że u Ciebie te wszystkie charakterystyczne cechy sie znajdują;) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. modelka niezwykłej urody więc i makijaż piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bollywood z pazurem ;)
    zadziorna ;) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wygląda. : ) Zdjęcia mają fajny klimat, takie lekko tajemnicze są. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) Cieszę się, bo własnie to chciałam uzyskać!

      Usuń
  13. Super!

    Bardzo bollywoodzko!

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko zgrane w idealna całosc!
    naprawde dobra robota.
    powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja poproszę zbliżenie tej ręki najbardziej :] świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie również za Ciebie trzymam kciuki :)
    Ostatnio udało mi się wpaść na fajny kanał na YT na którym właśnie prezentowano bollywodzkie makijaże.
    Świetnie wykonany! Bo całość się cudownie dopełnia (zwłaszcza intrygująca dłoń:P )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kacha umiescilam Cie na moim fanpejdzu (podam a co moze ktos wejdzie:P) https://www.facebook.com/pages/Marta-Podbielska-Make-up-Efekty-Specialne/213157802081353

    jestes mega najzdolniejsza

    OdpowiedzUsuń
  18. no prosze prosze ...uwielbiam takie klimaty Boolywodzkie :D
    sama kiedys mialam okazje uczestniczyc w sesji o tej tematyce,nawet probowalam po raz pierwszy malowac henna na dloniach i w miare to wyszlo :)
    swietnie sie spisalas ! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno są ciepłe. moja siostra posiada i mówi, że nawet cienki sweter zakłada, na to płaszcz/kurtkę i cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjnie, makijaż i modelka niesamowita! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieziemsko wyglądasz...:)


    Obserwuję i zapraszam do mnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś przeczytała chociaż jedno zdanie z tej notki to byś wiedziała, że to nie jestem ja..................

      Usuń
  22. Świetny makijaż i stylizacja!Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!Jestem w szoku! Makijaż, stylizacja,modelka, tło wszystko komponuje się rewelacyjnie! No i to zdobienie dłoni!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny blog :) piękny makijaż :)Zapraszam do odwiedzania swojego :) Chodzę do szkoły kosmetycznej i chciałabym się z wami podzielić swoim doświadczeniem ;) Życzę sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam bollywoody! kiedyś oglądałam praktycznie dwa, trzy w tygodniu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie to wyszło !:) zawsze mi sie podobały takie stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ...szczenę właśnie zbieram z podłogi :D czy muszę jeszcze coś dodawać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż! Jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ wszystko genialnie dopracowane!:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...