środa, 16 stycznia 2013

Zagęszczanie Rzęs z Secret Lashes


Kobieta miewa w oczach błyski stokroć wymowniejsze od słów."
Arthur Conan Doyle
"Pies Baskerville'ów"


Długie, gęste, kruczo czarne i podkręcone rzęsy..
Która z nas tego nie uwielbia? ;)


Całkiem nie dawno gdyby ktoś mnie zapytał czy zdecyduje się na przedłużanie rzęs moja odpowiedź była by negatywna. Jednak teraz już wiem, że było to spowodowane wyłącznie moją niewiedzą.
Przy współpracy z firmą Secret Lashes dowiedziałam się wielu spraw-
mitów i faktów o zagęszczaniu rzęs.
Dlatego dzisiaj opowiem Wam o minionych dniach, które zmieniły moje spojrzenie :))
 
Powyższe zdjęcie wykonane bez makijażu oczu.

Wizyta w salonie

 W sobotę (12.01) trafiłam do bardzo przyjemnego i kameralnego studia urody Platinium w Warszawie, w którym zostałam zapisana na zagęszczanie rzęs.
Co było ogromnym plusem- aplikacje robiła mi przemiła i rozmowna kosmetyczka
z 4-letnim stażem w zagęszczaniu ;)
Na starcie ustaliłyśmy jakie rzęsy zakładamy: długość, podkręcenie.
Okazało się, że dzieki odżywce Revitalash rzęsy są naprawde długie, dlatego wybrałyśmy taką samą długość co naturalne.
Aplikacja rzęs przeprowadzana była na leżąco- pełny relaks ;D
To zazwyczaj ja kogoś maluję, czeszę itp, więc wyobraźcie sobie jak przyjemnie było gdy ktoś się zajął mną :)))
Trwało to niewiele ponad godzinę ...



Rzęsy Secret Lashes

Zakładane rzęsy jak i wszystki inne produkty z tym związane (klej, płatki) pochodziły właśnie od firmy Secret Lashes. Wypytałam kosmetyczkę chyba o wszystko co możliwe w związku z tą firmą ;)

Czego się dowiedziałam?
-Rzęsy są idealnie wykonane
-Ich długości są perfekcyjnie wymierzone
-Posiadają lekki "blask", który ożywia spojrzenie
-Wyglądają bardzo naturalnie
-Są dość miękkie i giętkie
-Kleje SL są bardzo dobrego gatunku:
osobiście nic mnie nie szczypało, podczas aplikacji nie czułam również jego zapachu
-Płatki kolagenowe bardzo dobrze trzymają dolne rzęsy, nie uczulają.
Więcej o rzęskach na stronie bądź funpage'u:
Secret Lashes
Secret Lasehs/ FunPage
 Mimo iż sam salon Platinium nie jest zwiazany z firmą Secret Lashes kosmetyczka szczerze zachwalała tę firmę, na której po prostu się nie zawiodła.

Na zdjęciu powyżej widać jak perfekcyjnie została wykonana aplikacja. Rzęsy SL nie odróżniają się od naturalnych, nie widać linii klejenia.
***
 A teraz najważniejsze czyli zoom na moje oczko.
Na zdjeciu rzęsy sa krótsze od tych, które mam po zastosowaniu Revitalash:
    
.. Po aplikacji rzęs Secret Lashes ;)
Rzęsy nie są niczym pomalowane, podkręcone itp
Po spojrzeniu w lustro byłam zachwycona :)))
Koszt takich rzęs to 150-300zł. Zależy gdzie robimy i w jakim mieście.

Obawy

Czyli czego się nasłuchałam przed aplikacją rzęs:
1. Będę wyglądać sztucznie;
2. Powypadają mi wszystkie rzęsy;
3. Nie będę mogła myć oczu;
4. Będzie mi trudno robić demakijaż;
5. Nie będę mogła malować kreski linerem.
6. Będą mi przeszkadzać

Jak jest naprawdę?
1. Rzęsy wyglądają pięknie, rzeczywiście są bardzo długie, ale nie czuję się w nich sztucznie.
2. Jak na razie wypadły mi 3 sztuczne rzęski (podczas bardzo męczących zabiegów makijażowych ;)), żadna z nich nie pociągnęła za sobą naturalnych rzęs:) Tak więc jak narazie rzęsy mam wszystkie ;D
3. Myję oczy! :) i to całkiem normalnie.. Płyny micelarne, woda- nie szkodzą moim rzęsom :)
4. Demakijaż oczu robię delikatniej, raczej patyczkami do uszu niż płatkami, jednak nie jest to trudne uwierzcie mi... ;)
5. Maluję kreske linerem kiedy tylko mam na to ochotę, a potem zmywam ją pynem micelarnym i patyczkami do uszu:))
6. Rzęsy są absolutnie nie wyczuwalne! Kompletnie o nich zapominam. Jeżeli ktoś ma okulary to mogą rzeczywiście przeszkadzać w przypadku gdy zostaną założone za długie.

***
Te rzęsy zmieniają każdy mój makijaż.
Wystarczy abym nałożyła dosłownie jedną kreskę, cień do oczu, a makijaż nabiera zupełnie innego charakteru..
 ***
Czego nie robić?

1. Przez pierwsze 24 do 48h nie przesiadywać w saunie, solarium,
nie należy również robić sobie super gorącej kąpieli. Wszystko po to aby klej dobrze związał.
2. Nie tuszujemy rzęs-
przede wszystkim jest to absolutnie zbędne, a po za tym jak później zmyjemy tusz z tych rzęs nie wyrywając przy tym wszystkich? ;)
3. Nie używamy tłustych kremów-
oczywiście chodzi tu o nadmierne ilości kremów na powiece, które mogą spowodować, że klej będzie gorzej trzymał.
4. Demakijaż oczu wykonujemy delikatniej niż do tej pory ;)
Najlepiej płynem micelarnym i patyczkami do uszu.
5. WAŻNE: Absolutnie nie zagęszczamy rzęs w kiepskich salonach, u osób bez kwalifikacji, na kiepskiej jakości materiałach.
Naprawdę Wieeeele osób, które negatywnie przedstawiało mi zagęszczanie rzęs to właśnie dziewczyny, które robiły to np. poprzez Groupon. po zaskakująco niskich cenach!
***
***
Po tej aplikacji nie wiem czy będę rzęski dalej zagęszczać czy też powrócę do RevitaLash,
wiem jednak, że czuję się w nich naprawdę super i jestem przekonana, że przed kolejnym wyjazdem wakacyjnym ponownie je zagęszcze :))
Wydaję mi się że wyczerpałam temat jak się dało, jednak jeśli macie pytania proszę piszcie :)
Zapraszam Was wszystkie także na funpage'a Secret Lashes,
gdzie oprócz informacji o rzęsach i szkoleniach znajdziecie
mnóóóstwo makijażowych inspiracji!
Podgląd


 Kisses !

56 komentarzy:

  1. rzeczywiście świetnie się prezentują, można sięw nich zakochać, chociaż ja właśnie bałam się tego, że powypadają mi moje naturalne no i rzęski, które mi wypadną dadzą okropny efekt przerzedzenia i trzeba będzie kolejne pieniądze wydać na zagęszczenie i to skutecznie jak na razie mnie odstrasza od takiego zabiegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdowa na pewno pojawi się post po kilku tygodniach jak wyglądają moje rzęski :)

      Usuń
  2. Ale świetne! Przy moich marnych rzęsach, taki zabieg był by bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Mogłabyś zdradzić ile takie zagęszczanie w dobrym salonie kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..jak mogłam o tym nie napisać ;) zaraz się poprawię!

      W salonie, w którym ja wykonywałam rzęski cena to 150 zł za zagęszczenie, 100 zł za uzupełnienie (jestem z Warszawy). Szczerze mówiąc jest to jedna z niższych cen jak na dobry salon. Najczęściej jest to ok. 200zł

      Na pewno trzeba zwracać uwagę na czym kosmetyczki pracują i czy są to wykwalifikowane osoby :)

      Usuń
  4. Niesamowity efekt;)
    Ciekawa jestem jak by się to sprawdziło u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę, mam tak rzęs mało, choć są długie, że wyglądają jak grabki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne rzęsy:) często widuje kobiety które sztuczne maja przyklejone za wysoko do swoich rzes i wszystko prześwituje... Twoje są piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj to jest rzeczywiście straszny widok!!

      Usuń
  7. Wow!! Wyglądają oszałamiająco!!

    Mamy podobny kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie widać ogromną różnicę! kurcze, chyba mnie skusisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzęsy.. Efekt genialny!:P
    Pozdrawiam i obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozwiałaś wiele stereotypów, bardzo przydatny post, ja swoje rzęsy mam w miarę długie i gęste więc bym się nie zdecydowała, ale muszę przyznać że efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście widać różnicę, długośc idealna i nawet ani trochę się nie odznaczają - Pani kosmetyczka spisała się naprawde rewelacyjnie. Też zawsze się obowiałam założenia sztucznych rzęs, ale wszystko tutaj tak ładnie opisałaś, że wygląda na to że warto.
    Daj znać po jakim czasie odpadną Ci wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt jest świetny, a kolor Twoich oczu przepiękny:) koniecznie później daj znać czy zabieg wpłynął na kondycję Twoich naturalnych rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) na pewno będzie post pt. Fakty i Mity:)

      Usuń
  13. ja w wakacje przedłużałam metodą 1:1 ale niestety 160zł w błoto przez niekompetentną obsługę :( ciekawa jestem czy to jest lepsze :) świetny blog, żałuję że dopiero teraz Cie odnalazłam, będę zaglądać często!
    obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro :(
      Niestety słyszę to nie pierwszy raz!
      Jeśli będziesz chciała ponownie wybrać się na rzęski to daj znać z jakiego jesteś miasta. Postaram się doradzić Ci jakiś odpowiedni salon, któy robi na rzęskach Secret Lashes!

      Usuń
    2. jesteś naprawdę przemiła :* mieszkam w Szczecinie i pewnie na wiosnę/lato będę chciała sobie ponownie przedłużyć rzęsy (mega wygodna sprawa, zwłaszcza na biwakach ;p) długo zachodzę w głowę jaki masz podkład na tym pierwszym zdjęciu, strzelam że to rozrobiony z kremem dermacol :)

      Usuń
    3. Nie ma problemu ;)
      Na dniach postaram się coś dla Ciebie znaleźć i wtedy dam znać :)

      A nieee.. :)) Mam podkład maybelline affinitone i puder transparentny ben nye- Fair. Dosyć duża ilość do zdjęć ;)

      Usuń
  14. Jestem zachwycona Twoimi rzęsami! :D Wyglądają rewelacyjnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie Ci! masz takie oczyska, że musisz mieć widoczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladaja wspaniale!
    ja tak bardzo chce ale tyle sie własnie osłuchałam i głownie boje sie wypadniecia moich , Ty rozwiałas lekko moje watpilwosci ale lekki strachmam.Daj znac jak bedzie za 2 tyg np,prosze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) Zapraszam za miesiac- na pewno pojawi się post o tych rzęskach. Fakty i Mity:)

      Usuń
  17. wygladasz cud miod orzeszki i lampka dobrego wina :D :)!!!
    zawsze tez mialam te same obawy i mimo wpisu nadal mam :DDD
    ale poczekam ,az ponosisz je sobie i ocenisz pozniej ;) na co tez licze
    w ogole Twoje rzesy przed zawsze mnie urzekaly z Twoimi cudnymi oczyskami!
    makijaze tez cudne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow przekonałas mnie, robię 1:1 na swój slub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj aby zrobić je w sprawdzonym studiu!:)
      Żeby nie było płaczącej panny młodej ;)

      Usuń
  19. tak, też lubię rzęski SL. a powiedz mi kochana, jaką grubość miałaś założoną? tylko 0,25 czy pomieszane 0,15, 0,20 i dalej, bo widzę na fotce woreczków format C ale przy tym kilka grubości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Grubość rzęs, które miałam zakłądane to 0,20; zaś długości od 9 mm do 13 mm :)

      Usuń
    2. dzięki śliczne :) przecudownie wykonano Ci te rzęski :)

      Usuń
  20. woooooooooooooooow cudowne te rzesy ! wygladasz oszalamiajaco :)) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  21. prezentują się fantastycznie :))) kurczeee ... ^^ trochę więcej uwagi po prostu trzeba skupić na demakijaż oka w taki bardziej bezpieczniejszy i spokojniejszy sposób... ale mimo tego dla takiego efektu chyba warto ^^ ciekawa jestem dalszych Twych odczuć po miesiącu właśnie ;) jeżeli będzie to ciągle tak przychylna opinia to nie będę miała nad czym się zastanawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest powalający!!! super;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatni makijaz super!!! Rzesy doczepiane mi sie nie podobaja, zawsze niemalze widac ze sa sztuczne i ladnie wygladaja i tak tylko zaraz po nalozeniu pozniej odpadaja i robia sie luki:[ a pozatym teraz juz ciagle bedziesz musiala na nie wydawac bo sie przyzwyczaisz:)Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo tak :D? dobrze ze mowisz bo musze sie w koncu w jakies lepsze zaopatrzyc :D te co mam to jprdl xD tragedia ;DDDD

    ales mnie wychwlaila omomom :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie piekne rzesy. wiesz na kazdy zabieg jest milion teorii spiskowych dwa miliony złych opinii i same przegadywanki i nikt nie powie prawdy tylko jak juz 1 rzesa wpyadnie to od razu jes źle zabieg zrobiony itd....ale oczyska to masz piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ej ostatni make up zapisalam do inspiracji! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że tak Ci wpadł w oko :) !!!

      Usuń
  27. Twoje oczy w nowych rzeskach wygladaja oblednie!jestem zachwycona efektem u Ciebie i dziekuje Ci za ten wyczerpujacy temat post,dzieki ktorym pozerzylam swoja wiedze:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudne rzęsiska !! Idealne :)) kochana , ja wysłaąłm wiadomośc na maila, ale teraz poczta polska zauważyłam podroiżała więc 37zł bys podesłaął za ta kamizelkę .. jeśli bedzie dobra ! buxiaczki ;*

    idealne rzęsy, idealne ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie się prezentują :) Ja raczej nie zdecyduję się na taki zabieg, przynajmniej na razie nie planuję ale ogólnie podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie się prezentują... Sama sobie robiłam rzęsy i dla mnie największym plusem jest wygoda... Bez specjalnego makijażu wygląda się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Tak!! To jest najlepsze w tym wszystkim <3

      Usuń
  31. w życiu takich pięknych rzęs nie widziałam!
    zapraszam na konkurs na moim blogu, gdzie do wygrania dowolny naszyjnik-kołnierzyk i dowolna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne rzesy!!!:) tez mam takie - pierwszy raz zrobilam w lato, uzupelniam, teraz 2dni rtemu... Ten klej ktory pokazujesz -znam-jest na prawde dobry:) pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod dużym wrażeniem... Chyba i mnie przekonałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://jomakeups.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. za cena idzie jakość wykonania i produktów...secret lashes to bardzo dobra firma...to nie produkty niszcza rzęsy ale ludzie którzy nieodpowiednio je aplikują

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...