wtorek, 19 lutego 2013

Paznokciowa Masakra :)

"Pech ma w ogóle muzykalne ucho i lubi się rytmicznie powtarzać."
-Michał Choromański
 
Hejj :))
Na wstępie muszę wszystkim Wam bardzo podziękować za obecność i wsparcie.
Sesja egzaminacyjna nareszcie dobiegła końca..
Czuję się jakby ktoś wycisnął ze mnie wszystkie soki ;]
***
A dziś trochę moich żali na temat paznokci...


Wrzesień 2012
Wraz z regeneracją rzęs za pomocą Revitalash postanowiłam zrobić coś z moimi pazurami.
Przyznaję bez bicia, że nigdy specjalnie o nich nie myślałam. Zawsze rosły jak chciały (;
Zaczytałam się w Wasze blogi i zaczerpnęłam mnóstwo porad dla ratowania paznokci.
Moja miała się skupić na kilku produktach:
 
1. Regeneracyjne serum do paznokci 
Regenerum poleciła mi siostra. Ten produkt uratował jej paznokcie, które były cienkie jak papier po żelowym przedłużaniu. Jego zadaniem jest wzmocnienie paznokci oraz naskórek. Jest na bazie różnych olejków. Nakładam go zwykle na wieczór ponieważ schnie baaardzo długo...
 
2. Odżywczy krem do rąk i paznokci
 Krem z witaminami to przy regeneracji paznokci również ważny punkt.
Dla mnie ? Absolutny ideał.
Nie wiem czy miał wpływ na stan moich paznokci, ale dłonie miałam dzięki niemu aksamitne. Poprawił ich stan bardzo szybko po tym jak potraktowała je zima i brak rękawiczek.
Ma przyjemny zapach, szybko się wchłania i kosztuje grosze- ok 6 zł :)
Niestety skończył mi się okropnie szybko i chwilowo szukam godnego następcy :(
Jeśli ktoś ma ochotę wypróbować zapraszam na stronę Marizy 
 
3. Suplement MegaKrzem
Tabletki-czyli coś o czym najłatwiej pamiętać ;)
Na razie nie zapomniałam ani razu i jestem z siebie dumna, eheheh ;)
 
 4. Odżywka do paznokci
Ponieważ nie bardzo miałam doświadczenie w korzystaniu z odzywek podkradłam siostrze Witaminową Bombę JOKO, a mojej teściowej Sally Hansen ;)
Najpierw zaczęłam z SH jednak było tego niewiele, więc szybko przerzuciłam się na JOKO..
 Stosowałam je około 2-3 miesiące. . .
***
 
Listopad 2012- małe poprawy
Wszystko szło w dobrym kierunku. Paznokcie powoli stawały się twardsze, jednak wciąż i wciąż się rozdwajały doprowadzając mnie do szału (; piłowałam je delikatnie szklanym pilniczkiem dość często, bo gdy rosły za długie natychmiast się łamały.
Zaczęłam również przerzucać się na bardziej domowe sposoby pielęgnacji...
 
 1. Olej rycynowy
Stosowałam go kilka razy w tygodniu. Wcierałam go w płytkę paznokcia i skórki. Oczywiście wszystko dla wzmocnienia tych paskud.. 
 
2.Kąpiele w oliwie z oliwek
Sposób prosto z Waszych blogów :) Kąpiele w ciepłej oliwie są naprawde kojące, ale trochę mnie denerwowały, gdyż nie jestem zbyt cierpliwą osobą i nie potafie usiedzieć w miejcu nie ruszając nawet ręką... ;)))
 
2. Skórka cytryny 
Ten sposób przekazała mi znajoma z pracy twierdząc, że dzięki temu skórki tak nie rosną, a paznokcie sa bielutkie. Rzeczywiście sposób jak najbardziej się sprawdza w obu przypadkach i efekty są widocznie bardzo szybko
...ale czy nie wpływa to negatywnie na płytkę??
 ***
 
 Grudzień 2012- Totalna masakra :))
Przyznaję..
...coraz rzadziej stosuję odżywki i serum. Wiem, że to niewielki obowiązek,
ale przy ilości codziennych obowiązków, pracy, szkoły, nauki, malowania, prowadzenia bloga, spotykania się z przyjaciółmi te głupie odżywki po prostu wylatywały mi z głowy :(
Można powiedzieć, że sama jestem sobie winna, ale ...
Kurcze te paznokcie są w sto razy gorszym stanie niż przed kuracją !! :|
 ..Płytka paznokcia stała się strasznie szorstka, a pazury rozdwajają się non stop.. :]
Cóż za wspaniałe wyniki mojej regeneracji :DD
 
 
Luty 2013- Ostatnia szansa
Miałam dość tych niewypałów. Odstawiłam prawie wszystko i zakupiłam Odżywkę Nail Tek II i bazę pod lakier Nail Tek Foundation.
Od początku roku 2013 staram się o niej nie zapominać, zaniedbałam tylko czas, kiedy miałam egzaminy.
 
 Oprócz odżywki piję codziennie Siemie lniane i raz w tygodniu Skrzypokrzywę.
 
 Paznokcie wygladają kiepsko, ale zobaczymy co będzie dalej.
Dochodzę do wniosku, że nie każdy może mieć piękne pazurki i cierpliwość do ich pielęgnacji :))
Mi widocznie to nie jest przeznaczone ;D
 
..a pomyśleć, że kiedyś były całkiem ładne. I wcale nie potrzebowały mojej ingerencji ;))
Stan ze stycznia 2012 roku.


 Krem, o którym wcześniej pisałam znajdziecie w katalogu Marizy (str.41):
 
 
...Chyba jednak zajmę się swoimi makijażami, a paznokcie zostawie.. Wam ;D
 

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podpisuję się. 8w1 lub diamentowa, o ile nie masz uczulenia na formaldehyd, bo niektórym wyrządził większe szkody z paznokciami ;)

      Usuń
    2. O_o

      Nawet nie wiem co to jest :D

      Usuń
    3. Formaldehyd? Składnik tej odżywki, działa na paznokcie różnie. U mnie się wzmocniły i nie łamią, są twarde, niektórym spustoszył paznokcie, doprowadzały do bólu, itp. Była ogólnie afera na blogach i nagle każdy ją znienawidził, bo kilka dziewczyn dodało posty ze straszącymi zdjęciami. Mi tam służy :P

      Usuń
    4. Wiem już o czym mówisz!! :D Kojarzę te posty, heehehe :D
      W sumie warto spróbować , np na jednym paznokciu pare dni i zobaczyć czy coś się dzieje..
      Dzięki za wskazówki!

      Usuń
  2. Odżywki z Eveline są dobre i bardzo mi pomogły ale jak kupiłam ostatnio to myślałam, że oszaleję tak mnie paznokcie i nawet (!) palce bolały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Eveline SOS - jest świetna! Moje paznokcie bardzo się wzmocniły i są mega silne:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. jesli pijesz siemie i sprawdzi sie tak jak u mnie bedziesz miala dlugie i twarde paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz ładną płytkę i pazurki nie są wcale w złym stanie wg mnie, jedyne czego można się przyczepić to nierówno spiłowane :D
    ja jak się złamię to skracam wszystko na równo (jeśli się da) i jakoś pomału odrastają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja zaczęłam na moje kłaść różnego typu odżywki to też im to bardziej zaszkodziło niż pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej niunka temat strzal w 10, powiem Ci szczerze ze Tw paznokcie sa jeszcze jako takie... Gdybys moje zobaczyla! Zal mi sie, krotkie- prawie brak, lamia sie i miekkie jak papier juz nie wspomne jak paskudnie rozdwajaja. Wlasnie chce postawic temu kres, i dzis zamowilam nail therapy 8w1 eveline- podobno cenia ta odzywke... Wiesz co jest skuteczbe 100%? Kupilam sobie ja pod koniec ciazy, wtedy mialam troszke pianiazkow wiec moglam sobie pozwolic odzywka z douglas o nazwie 'micro cell 2000 - turkusowy do lamliwych paznokci' za 70zl, na allegro tez chyba znajdziesz... 3tygodniowa kuracja, moje paznokcie byly twarde, podrosly, nie rozdwajaly sie... Trwalo to z pol roku, kuracje trzeba raczej powtarzac tymbardziej ze moje z natury sa na prawdę paskudne. Ale mi brak funduszy, a chetnie bym ja kupila, mam nadzieje ze eveline sie sprawdzi. Ponadto u jakiejs blogerki wyczytalam ze jakis suplement jest/byl w super pharm w promocji z drozdzami i zapewne krzypa 150tabletek za 15zl okolo bodajze, ale zgubilam ta notke zatem zgubilam nazwe tych kapsulek!!! A nie mam u siebie zrby sie przejsc i zapytac ewentualnie - na porost włosów, cere, i paznokcie- brzmi tez ciekawie, a jak te twoje kapsulki? I tyle tego na raz uzywalas ze ciezko stwierdzic po czym mialas namacalne efekty odzywienia tych paznokci ^^ ale sie rozpisalam! I to przez tel... No musialam sie udzielic bo mam ten sam problem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :) Caro Słońce :) Dzięki za opinie i pomoc!. Moja przyjaciółka tego używała micro cell i jej paznokcie tez się polepszyły dzięki tej odzywce :) ale cena naprawdę wysoka! :P jeśli jednak nic nie pomoże myślę że na nią pozbieram, bo tak jak Ty mówisz- moje paznokcie również są słabe i łamliwe, w ogóle nie mogę nad nimi zapanować :)
      Skoro piszesz że masz gorsze niż ja to tym bardziej trzymam kciuki za tę regenreację z eveline!!!
      Dawaj znać jak Ci się jej używa:)

      Usuń
  7. bardzo ładne masz paznokcie, płytka mi sie podoba i to ze sa białe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez zaczne uzywac cytryny :) ale póki co mam popękane skórki wiec sobie odpuszcze:) jak sie zagoją to zaczne;)

      Usuń
  8. ja po swoich zauwazyłam, że sa tym twardsze i bardzej wytrzymałe im czesciej je maluje - serio, tak jakby z lakierów cos wnikało w płytkę i je utwardzało

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam utwardzacz Ultra Strong Nail Hardener od Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem używam utwardzacza, zawsze to lepiej chroni paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze az za bardzo chciałas im pomóc ?
    Na stan naszych paznokci przede wszystkim wpływają geny i odpowiednia dieta ;) Trzeba jeść dużo galaretek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem jest tak, że im bardziej się staramy, tym bardziej nam to nie wychodzi..
    Ja też powinnam coś zrobić z moimi paznokciami. Jejku, powtarzam to już od kilku miesięcy, a nadal nic nie robię. Wszystko przez moje lenistwo i brak czasu. :c

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet mi nie mow ...mnie sypia sie wlosy, walcze z nimi tzn zaczynam w sumie z paznokciami tez bym musiala :( w oplakanym stanie wrecz wszystko ehhh
    starzeje sie i przyslowiowo "sypie" :/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja używałam odżywkę Eveline 8 w 1 - u mnie zdziałała cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny manicure :-)

    Ja używam odżywkę z Eveline Diamentową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj u mnie ostatnio też cienko, nie miałam czasu myśleć o paznokciach przez sesję i w ogóle ostatnie zamieszanie i teraz są w opłakanym stanie ;_; mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej, czego Twoim i swoim paznokciom życzę! :*

    PS jak mi napisałaś komentarz odnośnie podglądania na fb to byłam w niezłym szoku, bo w ciągu kilku dni wstecz sama Cię podglądałam! hahah :* no telepatia jakaś chyba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak ?? :DD ojej :)) aż mi się milutko zrobiło!!! :)))) Szkoda, że tak daleko mamy od siebie.. :P

      Usuń
    2. Oj Warszawa nie jest tak daleko, z mojego miasta rodzinnego 100 km, z Lublina niewiele więcej :D może kiedyś coś się uda :*

      Kurczę nie mogę z tym fb :D ale ja to mam większość zdjęć poblokowanych, a mam sporo ładnych fotek z Tatr (w sensie, ładne widoki :>)!

      Co do Twojego wcześniejszego wpisu - jak można być tak ślicznym?! piękny mejkap, ale nie wyobrażam sobie, żebyś Ty wyglądała źle w jakimkolwiek makijażu :>

      /ale wazelina, co? :D/ :***

      Usuń
    3. a no słodź mi dalej :D wcale się nie obrażę:D
      To ja Cię do znajomych zaraz zaproszę :D Trochę Twoich zdjęć pooglądam .. ;)))

      Wyglądam źle w wielu makijażach!!! :D najgorzej mi w jasnych kolorach, w różu, zieleni ... :))

      Usuń
  17. Powiem Tobie, że ważne jest to co się je. Brakuje Ci może witamin i składników mineralnych. Musiałabyś jeśc więcej produktów bogatych w magnez,cynk, krzem,żelazo, wit.A, witaminy z grupy B. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ladne pazury , jak masz ksztalt dobry to wystarczy odrobina pielegnacji:) Najgorzej jak sa gargulce same w sobie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah ... masz racje.. hahaha :D gargulce.. zaraz padnę :D

      Usuń
  19. masz świetny kształt, podobaja mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  20. trzymam kciuki za pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze,ze w koncu po sesji ;) wszystko pewnie zaliczylas spiewajaco!;) a co do paznokci to mnie tez by sie przydaly odzywki ,chociaz ja nie wiem czy bede o nich pamietac:/ no i czy cos pomoga faktycznie??ostatnio lamia mi sie na potege moje pazurki ii moze tym Cie pociesze,ale moje chyba tez idealbe nie beda nigdy...Kasiu co tam pazury ,przeciez spod Twoich dloni wychodza cudne makijaze i to najwazniejsze!!:):D

    Ps.dziekuje za piekny komentarz pod moja ostatnia sesja ,taksie coesze,ze spodobala Ci sie !:)
    Dzis mam kolejna i juz przezywam czy dam rade;) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam ten problem. Było już dobrze a teraz znów mam rozdwojone. ja regularnie chodzę na basen i po każdej wizycie muszę obcinać paznokcie, bo są w strasznym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaden Essence. Uzywalam regularnie piekne , dlugie , twarde paznokcie. O tak az sie skonczylo opakowanie , koncowka wysuszona. Przestalam uzywac. Mala przerwe zrobilam i uzywalam normalnych lakierow.. Az tak nie mialam . Paznokcie zaczely sie rozdwajac.. a jak sie rozdwajaly nie da sie ich okielznac i dalej sie rozdwajaja. Nigdy tak nie mialam. Mam paznokcie krotkie jak u chlopczyka. Sciete do samej skorki. W jakis dziwny sposob ten utwardzacz tak dziala ze trzeba bo ciagle uzywac.Szkoda slow!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...