poniedziałek, 4 lutego 2013

Sztuki Piękne z Sephora

 
"Eyeliner przełamuje wszelkie granice.
Kreska na powiece nabiera innego wymiaru, jest gruba, graficzna, mocno przerysowana."
-Sephora
 
Tym razem dziewczyny przedstawiam Wam moją propozycję na
konkurs make-up trendy i Sephora "Sztuki Piękne" ! ;))
Zadaniem było wykonanie makijażu inspirowanego Trendami, które wyznaczyła Sephora!
 
 
Jestem PRZEszczęśliwa ponieważ z tą pracą udało mi się dostać wyróżnienie,
które jest dla mnie dużą nagrodą :)) Nadesłanych prac było ponad 150 !!
Konkurencja ogromna ! :))
źródło: sephora.pl
 
Główne trendy:
-Romantyzm z akcentem
-Bogactwo baroku
-Forma graficzna
-Fascynacja
 
Te, które mnie znają wiedzą, że kreska należy do moich największych miłości.
Tak więc wybór nie był trudny...
 
 ***
 ***
 
KOSMETYKI
 
Twarz:
-podkład maybelline affinitone golden beige
-korektor bourjois healthy mix
-puder sypki ben nye fair
-ziemia egipska Ikos
 
Oczy:
-Czarna kredka Jumbo Sephora
-Czarny Liner Inglot
-Srebrny Liner Golden Rose
 
Usta:
-Szminka Maybelline Hydra Extreme Luminous Beige 742
(nowa ulubiona :))
 ***
 
***
 
 
Kolejny konkurs, w którym próbuję swoich sił organizuje Luiza Lenartowicz- założycielka Szkoły Wizażystów. Prace wykonane wyłącznie eye-linerem.
Jeśli komuś podobają się moje propozycje zapraszam do głosowania:
Wystarczy zostawić komentarz:) Numery moich prac: 48,49,50 
 
 Wszystkie prace obejrzycie na: Luiza Lenartowicz
 
 
Już niedługo kończę sesje, więc trzymajcie dalej kciuki :))))))))
 
Kisses ;*
 

37 komentarzy:

  1. he he jesteś najlepsza :)
    głos oddany :)
    a makijaż świetny, odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!

    Nie dziwię się, bo makijaż świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziemia egipska wygląda bajecznie na policzkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyroznienia, zasluzylas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarno-białe zdjęcie jest MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhh piekna praca ! A na zdjęciu jak nei ty nromalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak.. WIEM :D Mój chłopak w pierwszym momencie mnie nie poznał :D
      Jednak make up robi swoje:)

      Usuń
  7. jejuuuuuu nie dziwie się wyróżnienia choć jak dla mnie zasługuje na jedno z czołowych miejsc, łał zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny *.*
    powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwie sie ze zdobyłas wyroznienie.
    Pi ekny makijaz na pieknej kobiecie i pieknie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie dziwię, że zostałaś wyróżniona. Dziwi mnie natomiast dlaczego nie wygrałaś, bo Twoja eyelinerowa wariacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham eyeliner! podbiłaś moje serce tym makijażem! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że ten makijaż został wyróżniony, ponieważ widać, że dałaś się ponieść fantazji:) Świetna, artystyczna wizja tematu wymyślonego przez Sephorę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja cie kręce ideał ! ja kocham kreski.. uwielbiam je. a Twoja łapka do tego to juz w ogóle powala. ^^

    i oczywiście gratuluje wygranej. każdy coś wygrywa dostaje prezenty, a ja nigdy w zyciu niczego nie wygrałam ! zazdroszczę ;p, ale pracujesz na to, i to z przyjemnością i wyobraźnią.

    buziaczki kochana, czekam na nastepny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATKI OGROMNE :)!
    I ja mam Ciebie uczyc??
    piekne prace - wszystki a pomadka jest cudowna,musze sie za nia rozejrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, jak ślicznie!! Arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod spodem mam top tylko na piersi taki co mieli atmosphere z cekinami srebrnymi dający taki efekt, mam jeszcze jednolity matowy kornkowy neonowy pomarańcz. Na maleństwo i na CIebie przyjdzie czas. Wygrasz podówjnie ;). Ale fakt..mój synuś jest moim największym skarbem.

    A niemaloszukaliz zakolanówkami, ale walczyłam. A dwuch użytkowników nie wysłałało mi paczek, jeden z legginsami czarnymi z przeszyciami na nogawkach, a drugi ze sweterekiem ze złota nitką taki nietoperz.

    :(( ok.80zł w błoto, nie stać mnie na takie wybryki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłe :( Rozumiem Cię Caro, ale niestety w necie to nie rzadki przypadek:(

      Dorbze, że pocieszeniem masz reszte udanych łupów ;*

      Usuń
  17. nie dziwię się, że Cię docenili - super makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nic dziwnego, że dostałaś wyróżnienie, bo makijaż jest świetny (i te zdjęcia! uwielbiam jak pozujesz :))

    Dziękuję również za życzenia :*, jakbyś nie zaglądała do mnie to wklejam odpowiedź:

    "Ojejjj, dziękuję Kochanie ślicznie za takie wspaniałe życzenia :* naprawdę, jedne z lepszych (i trafniejszych!) jakie dostałam w ogóle :))

    To ja sobie jeszcze życzę żebyśmy się kiedyś w końcu spotkały i poznały! :) Może gdzieś w Tatrach... :)"

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra robota! ; ) Świetny makijaż. Wyróżnienie się należało. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję kochana!Makijaż idealny do sesji, na wybieg.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu Twoj talent jest niesamowity po prostu,chetnie zaglosuje na Twoje prace u p.Luizy,sama zastanawialam sue nad wzieciem udzialu,ale chyba jeszcze musze nad soba popracowac i nad swoimi umiejetnosciami ;)
    Twoje prace sa fenomenalne!gratuluje tez wyroznienia oraz trzymam kciuki za sesje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł z brwiami nietypowy, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę rewelacyjny makijaż! uwielbiam takie zabawy z czarną kreską i jeszcze te brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłosowałam :* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. no pięknie Kochana, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały makijaż i rewelacyjne propozycje makijazowe !!!

    Zapraszamy do nas : PRESTIGE Magazyn

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny make up :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja! Bardzo odważna stylizacja ale mega efektowna! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...