wtorek, 12 lutego 2013

Valentine's Day

"Pierwsze weschnienie miłości
to ostatnie westchnienie rozumu."
-Kornel Makuszyński
 
Czy Wy tez macie wrażenie, że czas okropnie szybko leci,
a życie dosłownie przelatuje między palcami ?!
Przed chwilą zaczynał się karnawał, a już dzisiaj się kończy!!
Jedyny tego plus, że nadchodzą moje ulubione..
Walentynki ;)))

Jak będą wyglądały moje ?! :)
Tym razem z moim M. zostajemy w domu!
Na pewno przyszykuję dla Niego coś słodkiego, coś z bąbelkami i trochę nastrojowej muzyki ;)


 
 Mój makijaż ?!
W tym dniu chcę się czuć przede wszystkim dobrze i być SOBĄ.
Dlatego m-up będzie dość prosty- mój ulubiony:
 
Oczy:
-Przydymione za pomocą cieni Inglot.
-Czarna klasyczna kreska wyciągnięta ku górze.
-Dodatkiem będzie Złota kreska wykonana linerem od Golden Rose.
-Tusz absolutnie niezbędny!
...a ponieważ zostajemy w domu doklejam jeszcze kolorowe cyrkonie w kształcie Serc :)
 
 
Usta:
Prawdopodobnie- różowo ;)
Szminka Elizabeth Arden jest o tyle dobra, że nie schodzi "brzydko" z ust.
Z czasem jej kolor po prostu blaknie.. poza tym kolor odpowiada klimatom Walentynek ;))
 
 
 
Na moich uszach na pewno będą wisiały kolczyki od M. -
Różowe serca :)))
 
 ***
 
 Nad jednym jeszcze tylko się zastanawiam.. Zostawić różowe usta?
Czy może wystarczy zwykły błyszczyk bądź delikatniejsza szminka.. ? :))
 
 
A Wy jak spędzacie swoje Walentynki ?! :)))
 
 
Jeszcze tylko 5 dni do końca sesji!!
Bądźcie ze mną !!! :)))
Kisses ;*

34 komentarze:

  1. piękny makijaż :)
    ślicznie wycieniowane :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna propozycja walentynkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śwetny makijaż:) ja z moim też zostaje w domu... chyba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. a może zostaniesz zaskoczona?:)

      Usuń
  4. Muszę przyznać,że mnie zainspirowałaś,chyba zrobię sobie podobny makijaż na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. KAcha jestes za ladna i ZA zdolna wiesz ze Cie nie lubie????

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny i naprawdę romantyczny makijaż :) my w tym roku uderzamy do nowej włoskiej knajpki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj to bardzo zazdroszczę :))
      Włoskie jedzonko moje podniebienie uwielbia! <3

      Usuń
  7. Piękny makijaż!
    Czuje się zainspirowana i jeśli pędzle same nie napędzą mojej ręki do stworzenia czegoś 'swojego' chętnie zainspiruje się Twoją walentynkową propozycją. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) Wygląda naprawdę efektownie :)
      Nawet kolega, który mnie widział tego dnia stwierdził, że mam bardzo ładny make up :) facet! heheh :)

      Usuń
  8. jejku jakie Ty masz piekne oczy i taka idelna buzke sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, nastrojowo :D I zostaw różowe ustaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. różowe usta jak dla mnie są okej :D wyglądasz cudownie ;D Normalnie jak laleczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kooochana, ale zmalowałaś! Piękne cieniowanie oczka, perfekcyjna kreska, a to wszystko podkreślają usta w żywym kolorze, aż mi się zachciało samej poeksperymentować:))

    OdpowiedzUsuń
  12. oczko piekne Slicznoto,ale swiecidelka nie przypadly mi do gustu :)
    a usta zostawilabym chyba rozowe ,nieco inne niz klasyk-nude ,ktore przywdziewamy czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz co.. przecież to brylanciki z czasopisma Barbi !! Jak mogą Ci sie nie podobać :DDD

      Usuń
  13. ależ Ty jesteś piękna!! A makijaż jak zwykle mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  14. KOCHAM CIĘ :* musimy zrobić sobie Best Friends Day :D <3<3<3 KGM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :D Jestem ZA !! :)))) Najsłodszy dzień w roku :D

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi sie efekt jaki uzyskałaś na powiekach;) mam manie na złote kreski

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczyska <3
    uwodzicielskie !!!
    moje walentynki z moim raczej w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje makijaże. Jesteś prześliczna!!:P

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie na swieto zakochanych:) ja z moja Walentynka tez posiedze w domu,jakos szczegolnie tego swieta nie obchodzimy:D

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny makijaż, a usta jak najbardziej zostawiłabym różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozowe usta fenomenalnie sie prezentują u Ciebie ! Ja osobiście wole nude - DLA MNIE. super makijaż, jak zwykle 100% profesjonalizmu.

    Ee tam walentynki, komercyjne swięto aczkolwiek na pewno miłe ;)


    kisss !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny make-up;)
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu makijaz moalas w ten dzien zjawiskowy !:)
    Zlota kreseczka i te serca doklejone urzekly mnie;) chocia ibez tego to makijaz bylby efektowny :)
    Ja tam tez lubie Walentynki ,kazda okaza jest dobra by spedzic milej dzien z ukochana osoba,prawda?;)
    Pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny makijaż, muszę sprawdzić ten złoty eyeliner:) my z ukochanym spędziliśmy walentynki w Londynie:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...