czwartek, 7 marca 2013

Był Sobie Turniej..

"Życie jest w kolorze, który ma nasza wyobraźnia"
-Marek Aureliusz
***

Miałam marzenie..
Zawsze chciałam wziąć udział w jakimś dużyyym konkursie..
wystąpić przed publicznością...
pokazać się..
i udało się!! :))
Dnia 23. Lutego podczas Targów Kosmetycznych Salon Wiosna 2013 w Warszawie odbył się Otwarty Ogólnopolski Turniej Makijażu, w którym brałam udział :))
 
Przede wszystkim aby dostać się na Turniej trzeba było wysłać zgłoszenie konkursowe z wykonanym makijażem zgodnym z tematem Turnieju. W tym wypadku był to The Fashion Show.
Zgłoszenia przychodziły z całej Polski, a miejsc było tylko 10 ;))
Postawiłam na make up, który zawsze mi się marzył i chodził po głowie..
Candy Land!
 
 
 
 Wg Marka Aureliusza "życie jest w kolorze, który ma nasza wyobraźnia", a moja przedstawia mi świat w nasyconych, pełnych kontrastów barwach!
Mój wymarzony The Fashion Show jest cukierkowy, lekki, wyrazisty i pełen dziecięcej radości.
Kolory są intensywne, przyciągają wzrok..
Kobiecość i dziecięca lekkość na jednym wybiegu.
..pióra cyrkonie motyle i confetti..
Moje modelki szły by z lekkością, a zarazem pewnym krokiem
Uśmiechnięte i pełne radości z życia!
Modelka: Danusia Duszyńska 
***
 
 FOTO-RELACJA ! ;)
 
Miejsca dla groźnego Jury... ;)
 
Przygotowania zaczęły się o godzinie 10:30. Od tej pory miałyśmy 2 godziny w garderobie na przygotowanie samodzielnie fryzury  i stylizacji..
Zaś godzina 13:00 oznaczała dla mnie największy strer-
wykonanie makijażu na żywo przed Jury i publicznością! :)
...ilość ludzi na targach oglądających nas w akcji była przytłaczająca.
 
 
 
Miałyśmy 5 minut na przygotowanie stanowiska pracy :)
 
 
minutka na opanowanie drżących rąk... i zaczynamy :)) !
 
 Dużym stresem był również fakt, że Jury nie siedziało w miejscu tylko bez przerwy przechadzali się między uczestniczkami zadając pytania i robiąc skrupulatnie notatki.. !:)
Jednak to że moją modelką była moja siostra trochę mnie uspokajało ;))
Mogłbyśmy trochę pożartować, pogadać.. :D
 
 
 Punktualnie po godzinie trzeba było odłożyć pędzle :)
 Kiedy już myślałam, ze jest po wszystkim okazało się, że trzeba jeszcze swoją prace "obronić" :)
Czyli opowiedzieć o niej- skąd czerpałam inspiracje, co przedstawia moja praca itp itd..
Wypowiedzi publiczne to moja pięta achillesowa !!!!!! :(
Kiedy dostałam mikrofon w ręke myślałam, że zapadne się pod ziemię  :D
 
 Od tej pory można było tylko czekać na wyniki, które miały być ogłoszone na scenie głównej o godzinie 16.
..Niestety !! Nie udało mi się nic osiągnąć :(
Choć wiem, że zawsze ktoś musi wygrać, ktoś przegrać-nie będę kłamać, że nie było mi przykro ;p
W drodze powrotnej milion myśli na sekundę..
co bym zrobiła inaczej..
jak bym zmieniła makijaż..
co bym powiedziała..
Jednak absolutnie NIE zniechęci mnie to od próbowania w kolejnych edycjach turnieju!
Pocieszeniem jest to, że 7 na 10 dziewczyn brało już udział w turniejach, wiedziały co i jak; miejsce 1 to doświadczona wizażystka od 10 lat, więc jeszcze wszystko przede mną! :)

 
 ***
*** 
***

i moje mini łupy z targów: 
Cyrkonie po 2-6 zł :)
***
 Stare numery make up trendy, których nie złowiłam wcześniej po 10 zł
***
 Cuuudowne kwiatki spinki Dolly Martin:)))
20 zł sztuka (masakra!:))
***
 
Ktoś jeszcze był na targach ?? :)))
 
Kisses ;*

35 komentarzy:

  1. Gratuluję udziału Kochana!
    Masz naprawdę talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż stworzyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze byłam ale Cię nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że bardzo chciałam być egzaminy skutecznie mnie zatrzymały... Masz może fotki zwycięskiej trójki? Chętnie bym zobaczyła jakie pracy wybrało jury. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym wiedziałą napewno bym przyjechała. Nie wygrałas ale dla mnie masz pierwsze miejsce bo Tworzysz cuda i cudenka !:)
    chustka z kokardka , miazdzy:D swietny pomysl;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeeejjj haha, "Kiedy dostałam mikrofon w ręke myślałam, że zapadne się pod ziemię :D" bidulka :*
    Wg mnie spisałaś się b. dobrze jak na pierwszy raz, bynajmniej wiesz jak to wygląda, OSZZZ TY do Warszawy mam rzut beretem ;) . piórka i jak się preentuje siostrzyczka mnie urzekło. kolorowo, piórka (lekko), abstrakcyjnie niczym motyl. kokardka z tyłu <3 make up fenomenalny ...

    Czekać na następne turnieje !!! ^^ buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciesze się, że Ci się podoba :)
      Dziękuje Caro za wsparcie ;*

      Usuń
  7. Nie ma co się przejmowac!:)To i tak duuuuży sukces, dostałaś się do 10.:)Gratuluję!:) To jest fajne doświadczenie, a temat widzę nie był łatwy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moje jest super. Gratuluje odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  9. twoja praca była fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. wazne ze pierwszy raz jest z glowy i bedzie juz tylko lepiej!:) chociaz widec ile wysilku w swoja prace wlozylas, pozatym sam pomysl, mi sie podoba:) troche skojarzyl mi sie z Nicki Minaj i mowie to jako komplement:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie zrobiłaś usta!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję Ci odwagi ( ja mialabym potwornego pietra przed takim publicznym występem. ;) ) poza tym faktu, że się zakwalifikowalaś - sama piszesz, że większość dziewczyn byla już 'konkursowymi wyjadaczkami', jak i samej pracy, która mnie osobiście bardzo się podoba. :) Cieszę się, że nie rezygnujesz i się nie poddajesz, bo jestem pewna, że zawzięcie dążąc do celu wiele osiągniesz i tego wlaśnie Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie poznali się na Tobie! robisz jedne z piękniejszych makijaży! chętnie kiedyś oddałabym się pod Twoje złote rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hie hie :))) Ojjj Dziękuję ;*
      Może kiedyś będzie okazja... ?!

      Usuń
  14. nie martw sie Sliczna , to dopiero pierwsze takie podejscie na pewno w przyszlosci uda Ci sie wygrac ,bo masz dryg i wyobraznie :)! w ogole gratuluje zalapania sie do tej pierwszej 10 -tki!
    no i brawa za odwage, sama zapadalbym sie pod ziemie gdybym miala wreczony mikrofon i przed ogolem ludzi cos musiala z siebie i to sensownego wykrztusic :)
    nie tym razem ,bedzie nastepny raz ,sliczna glowka w gore !
    sama jednak jestem bardzo ciekawa jak wygladaly z bliska prace nagrodzone..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję Emi :) He he he ;) No własnie i jeszcze żeby sensownie coś powiedzieć ! :D
      Ja zdjęć z bliska nie mam żadnych jeśli chodzi o nagrodzone prace, ale przesyłam Ci link, na którym widziałam, że sa :)
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.462613930479095.1073741825.134755759931582&type=1

      Usuń
  15. oj kochana nie martw isę...nie tym razem to innym...jednak nie przegrałaś, bo jesteś bogatsza o nowe doświadczenie...zawsze od czegoś trzeba zacząć, aby dojść do celu...więc glowa do góry i rób nadal to co lubisz...Bo świetnie Ci to idzie....Żebym choć w połowie tak potrafiła jak Ty to bym isę cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu gratuluje Ci mozliwosci udzialu w turnieju,to juz jest wielkie wyroznienie i zwyciestwo !!!brawo !!!jestes swietna w tym co robisz i rob tak dalej,mysle,ze niejeden turniej wygrasz !!!mi po cichu tez sie marzy taki turniej,ale przede mna jeszcze daleka i dluga droga,ale marzyc warto i staram sie je realizowac !:)swietna jest Twoja stylizacja i makijaz:)
    Fajne lupy !!:)
    Ps.spoesze dobiesc ,ze dzis na stronie Glazel kosmetyki 50%taniej ;)
    Buzka!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana świetnie że próbujesz dla mnie wystąpienia publiczne to również koszmar więc i tak jesteś dzielna :* że nie zemdlałaś na środku bo ze mną mogłoby być różnie :P hehheeh
    jak na pierwszy raz to godne podziwu !!!
    Warto próbować swoich sił i się doskonalić, przegrana wiadomo lekkie ukłócie jest, ale jaki kopniak by startować w kolejnych edycjach :D
    Spinki kwiatki jejjuu <3 od DM urocze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdolniacha, pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję udziału :) Fajny pomysł miałaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wszystko zrobiłaś! : ) Zdolna jesteś. ; )
    Szkoda tylko, że nie udało Ci się wygrać, ale następnym razem będzie lepiej. : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udziału w konkursie :D następnym razem będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie Ci wyslzo KAcha i tak uwazam ze jestes jedna z naj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)) Nie przejmuj się brakiem wygranej :))
    Wiem, że masz talent i jeszcze nie jeden wygrany konkurs jeszcze przed Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! samo to, że tam byłaś jest świetnym wyróżnieniem :) zawsze to krok przybliżający Cię do zwycięstwa w następnych konkursach :*

    co do gór to skopiuję odpowiedź: "a w tym roku w góry pewnie jakoś na początku sierpnia (wyjazd we wrześniu jest fajny ze względu na mniejszą ilość turystów, ale niestety dzień też jest krótszy... ), tym razem planujemy Rysy, Kościelca i Bystrą :)"

    a Ty kiedy i gdzie planujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję za miłe słowa Endzel ;***

      Usuń
  25. Gratulacje!
    Świetna fotorelacja,ciekawa notka:)
    Masz talent...!:D
    Pozdrowionka i zapraszam do mnie;
    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie to powiem Ci, że sama nie wiem, ani lepiej, ani gorzej chyba, przynajmniej jakiś pseudo kontakt jest no i powiedziałam co miałam do powiedzenia, ale jak to się dalej ułoży to nie mam pojęcia, zobaczymy, w końcu to nie tylko ode mnie ma zależeć

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięęęękuuuję Ci pięknie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. I tak jestes najlepsza w swojej dziedzinie wiec co tam sie konkurencja przejmowac :)
    Świetna charakteryzacja :) :*******************

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam, widziałam :) Na takich konkursach ważny jest wybór też modelki. Pozdrawiam i zapraszam na Salon Jesień :) Są mistrzostwa Polski w makijażu profesjonalnym :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...