czwartek, 21 marca 2013

Moja Tęcza

"A kiedy w tęczy na niebie
Rozpoznasz kolorów życia odbicie

To znaczy po prostu, że kochasz życie."
 
Stało się coś niesamowitego! Pomalowałam paznokcie :D 
Dla wielu z Was to codzienność, a dla mnie? ;) Maluję paznokcie 2-3 razy w roku..
więc same rozumiecie.
Ręce mi się trzęsły jak przed maturą! haha :D
Przez pierwszy dzień nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że mam brudne paznokcie ..
 
O lakierze Hean muszę powiedzieć jednak same dobre słowa! :)
Dla takiej ignorantki w sprawach paznokci był on niesamowicie prosty w użyciu.
1. Pedzelek jest idealny-
nie za gruby, nie za cienki- gładko rozprowadza lakier po płytce bez smug.
2. Dwie warstwy -
widoczne na zdjęciach całkowicie pokrywają płytke bez prześwitów.
3. Lakier trzymał mi się pięknie 2 dni, po trzecim zaczął delikatnie odpryskiwać.
4. Intensywny połysk-
mimo mody na topy ja Kocham blask na paznokciach. Wtedy wydają mi się ładniejsze, a płytka jest idealnie gładka:)

 
Lakier o numerku 168 pochodzi z kolekcji City Fashion.
Inne jego kolory możecie obejrzeć tutaj: Hean/City Fashion 
Koszt jest niewielki- 7,99 zł
 
 
Ponieważ stałam się posiadaczką tego lakieru, oprócz pomalowania nim klasycznie paznokci postanowiłam spróbować słynnego cieniowania.
Podpowiedzi jak wykonać taki wzór przeczytałam u Ewalucji :)
 
***
źródło: fadwebsite.com
 
Zainteresowanych lakierem i innymi kosmetykami Hean zapraszam na stronę :)
 
Proszę na mnie za bardzo nie krzyczeć za skórki, krzywe opiłowanie, pomalowanie itp :))
Za wszystkie przewinienia serdecznie przepraszam i obiecuję poprawę :))

41 komentarzy:

  1. zdecydowanie maluj pazurki częściej! piękna tęcza wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję
      Postaram się, ale najpierw muszę się zaopatrzeć w parę ładnych lakierów hehehe :)

      Usuń
  2. przecudowne to!
    takie optymistyczne, w przeciwieństwie do nudnego, białego śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci to wyszło-masz talent nie marnuj go;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne cieniowanie;) ale lepiej powiedz skąd masz taką cudną bransoletkę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Twoja szkoła! :D
      Ciebie też bransoletka zauroczyła?;))
      Kupiłam za 15 zł http://yups.pl/

      Usuń
  5. Ta tęcza jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż ciężko uwierzyć, że tak rzadko malujesz paznokcie ;)) Świetnie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. też rzadko maluję pazurki ;) efekt fenomenalny!
    bransoletka z House'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) a są tam takie ?! Widziałam neony ale inne:)
      Tę zamówiłam na Yups.pl

      Usuń
  8. Fenomenalnie Ci wyszła ta tęcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kocham malować paznokcie! bardzo fajne cieniowanie. nic mam ani nie miałam nic z Hean, kolor mi się podoba:) wiesz już jakie to były perfumy sklerozo?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I że Ty niby masz brzydkie kruche paznokcie ! >;{
    Wiesz jakie ja mam?... ta odżywka eveline nic mi nie pomaga jak większości dziewczyn tu, na moje nie ma leku jak ten z douglasa za 70zł - nie mam pieniędzy :/

    Przepięknie pomalowane paznokcie - uwielbiam Cię za to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - ja właśnie zamówiłam sobie dwa z vipery neonowe kolory, 820, i 222 z serii neonówek morelowy i koralowy ^^ pochwalę się na pewno którymś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi też o fakt iż Ty masz 'JAKIEŚ' te paznokcie (wychodzą za opuszek) moje dotąd nie dorsoną bo zdążą się połamać/rozdwoić czy też wygiąć ;o

      Joko, może będzie to mój następny zakup, ale już moja cierpliwość się kończy ...
      Oliwe mam do smażenia, gdybym wiedziała to na początku kuracji to pewnie bym to zastosowała, teraz dopadły mnie wątpliwości, tylko się podbuduje i następna kuracja zacznie się od joko i oliwy !
      ^^ :))

      Usuń
  11. Super!

    W porównaniu ze na jesteś istną ekspertką, jeśli tak umiesz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. do tegp tez masz talent booskie;]

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie!!! kolory mega, a bransoletka super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wersje śliczne, ale ten lakier Hean jest prześliczny =)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten tekst z maturą był boski;) hehehe
    Nie robiłam nigdy takiego zdobienia bo później chyba trzeba nieźle się naczyścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj tak! :D jak widać na zdjęciach i tak nie zrobiłam tego porządnie.. :)

      Usuń
  16. swietna tecza, ja ombre robilam sobie moze z dwa razy :D za malo mam cierpliwosci:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądają te kolorowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ombre, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszlo wspaniale! :) mi ombre nigdy nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapewnapowiele pytanie po raz 20sty ale dlaczego nie malujesz panzokci :D? Ja nienawidze swoich niepomalownaych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że pierwsza zadałaś to pytanie ? :)))
      Nie maluję, bo mi się zazwyczaj nie chce lub po prostu nie mam na to czasu.. :)

      Usuń
  21. Piękne paznokcie! Bosko pomalowane! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to ombre Ci wyszło!:) Jestem w szoku! Pokazuj częściej paznokietki na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. JEzuuuu jakie prześliczne Kacha!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądają te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie, masz taka sama bransoletke :D na początku nawet sie nie zorjentowałam :D a ja bym chciała byc przez Ciebie pomalowana:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj w klubie tych baardzo rzadko malujacych pznokocie:D mimo iz lakierow mam pod dostatkiem to jakos nigdy nie mam kiedy ich uzywac ;) Cieniowanie wyszlo pieknie,ja bym nawet nie wiedziala jak je zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piękne kolorki! szkoda, że mają się nijak do tego co za oknem :<
    Kochana Ty musisz częściej MALOWAĆ i nam pokazywać swoje pazurki :*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...