poniedziałek, 25 marca 2013

Ślubna Awangarda

 "Popatrz jak nam wiosna ubiera przyrodę
i rozbiera panny, a zwłaszcza te młode."
-Konopiński Lech
***
Moja propozycja makijażu ślubnego na sezon wiosna lato.
Czemu choć raz nie spróbować innych kolorów i ciekawszej formy?
Tym razem makijaż ślubny stał się odzwierciedleniem wiosennych barw:)
Kolory kwiatów, drzew i ciepłego słońca !
 
 
Proponowany makijaż prawdopodobnie nigdy nie stanie makijażem ślunbnym "prawdziwej" panny młodej, jednak jego wykonanie było przeznaczone było na konkurs! ;)
 
 
Mimo tak odwaznych kolorów jak na makijaż ślubny, moja modelka wygląda delikatnie i promiennie.

 
*** 

 
To co najbardziej mi się podobało w moim makijażu...
to fakt, że modelka była zachwycona! :))) Czuła się świetnie i zapowiedziała mi, że na swój ślub będzie chciała właśnie kolorowy, ciekawy makijaż ! ;))
 
 
Co do samego konkursu tak jak w ostatnim nie przeszłam nawet eliminacji, ale przynajmniej mogę Wam pokazaż zdjęcia mojej ślicznej modelki ;)
Prace, które się dostały możecie oglądać na stronie: targi-mody.pl
Kisses ;*
 
 
Dziewczyny od dzisiaj rusza u mnie zakładka: Wymiana! :)
 
 


36 komentarzy:

  1. ODwaznie sama bym sie tak nie pomalowala ale Twoje dziela kocham az bym sie zastanowila serio cudowne i jak zwykle mega dopracowane. Nie chcesz publikacji w makijaze slubne i fryzury??:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa interpretacja makijażu ślubnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Szkoda, że ja już po ślubie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no jak dla mnie fanki koloru i intensywnych makijaży to coś idealnego :)
    ja na swój ślub chciałabym zdecydowanie makijaż taki w którym czułabym się dobrze... kanony w moim przypadku nie istnieją :)
    I na Twoją wersję chętnie bym się zdecydowała :)
    Świetnie wyszło :)
    i widać że modelka dobrze się w nim czuje :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Ja też chce na ślub wyglądać tak żeby dobrze się czuć!!!:))) bez znaczenia są dla mnie ograniczenia typu: za mocno, za dużo, za ciemno itp :D

      Usuń
  5. Nie odważyłabym się na ten zielony cień na dolnej powiece :) Ale na resztę tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo a ja właśnie poszukuję inspiracji ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojaaa ..
    Piekne te kolory i te cyrkonie jak dają uroku ślicznie !
    Szkoda tylko że tylko na oczach modelki czuc wiosnę a za okanmi szaro i ponuro....

    Czekam na nastepne ciekawe makijaże ! :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny, szykowny i baardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobna do pani modelki jestes:D! mam nadzieje ze wkrotce takie kolory zagoszcza takze za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. :) Dużo osób nam to mówi ale my z siostrą upieramy się że to nieprawda haha:)

      Usuń
  10. Zupełnie inny makijaż ślubny. Ale interesujący, chodź może ja bym się nie odważyła na zielony kolor na dolnej powiece, ale górna powieka jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie w sukience i zdjęcie ukazane body nie moje (ale szara tak się prezentuje) a na paznokciu tej dziewczyny jest właśnie lakier everlasting vipera nr. 222 :) (chciałabym mieć takie długie paznokcie)

    A koszula nie ! własnie chciałam tak jakby luźniejszą bo ta ma wcięcia tylko ja ja tak starałam się układać..
    chciałam efekt uzyskać taki jaki szukałam na szafa.pl http://szafa.pl/c14293827-koszula.html taki - moje konto hihihihihihihi ...

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalny makijaż ślubny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest śliczny, choć na ślub chciałabym coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę awangarda! Ja na ślubie miałam delikatny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż. : ) Taki oryginalny jak na ślub, ale ładny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam, że z chęcią bym się na taki skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne kolory - szkdoa , że tak malo odwaznych Panien młodych

    OdpowiedzUsuń
  18. Widze ze tez masz zapedy na kolory u Młodych Panien - ale pochamowac sie musimy bo nikt tak nie chce sie malowwac - a przeciez to istne dzieło sztuki....przepiekny makijazyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie powinny byc panny młode ,niestandardowe;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla odważnych kobiet czemu nie.:) Bardzo ładne połączenie kolorków.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam się z BERY :) gdybym tylko miała Cię gdzieś tu bliżej też byś mi taki kolorowy makijaż strzeliła na mój ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał ! :) Super! Cieszę się, że są i odważne kobiety!:)

      Usuń
  22. Akurat te czółenka szare i takie same czerwone lakierowane kupowałam jedne z pierwszych zakupów w internecie (pod koniec ciąży) i się uczyłam dopiero z doborem i to niestety nie mój rozmiar stad je sprzedaje NOWE, moja wkł wewnętrzna to 23,5cm ( o cały rozmiar się pomyliłam ;p )
    Wysokośc obcasa jest to 7cm. można je nosisz śmiało na co dzień, na impreze, na uroczystości, na spotkania, do pubu. preferuje takie krótsze obcasy bo są wg mnie uniwersalne.

    Szare są aktualne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu do odwaznych swiat nalezy !!!:) ja jestem wlasnie za tym zeby czasem odstapic od tych klasykow i zaszalec troche ;) Twoj makijaz jest dowodem na to,ze nawet w tak kolorowym i oryginalnym makijazu panna mloda moze wygladac niezwykle arrakcyjnie i promienmie:)wcale sie nie dziwie,ze byla zachwycona:)
    Za konkursy trzymam kciuki,masz wielki talent,na pewno w koncu uda sie i osiagniesz to o czym marzysz!

    Ps.dziekuje Ci bardzo za opinie dotyczaca mojeho ostatniego makijazu i uwagi odnosnie fryzury-kolejne sesje sie szykuja wiec mam nadzieje ze bedziesz je zawsze szczerze komentowac ,Twoje uwagi sa dla mnie bardzo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.2 zostawilam Ci wiadomosc na maxmodels :)

      Usuń
  24. a ja wlasnei chce taki makijaz na slub :D nie rozumiem dlaczego przegladajac jakies wielkie czasopisma slubne makijaze sa zawsze mega bezpieczne ;D
    pieknie Ci wyszedl < 3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe;) Piękna modelka i bardzo ładnie to wygląda wszystko razem

    OdpowiedzUsuń
  26. ale wiosenne kolorki, ta zieleń w połączeniu z fioletem wyglądają pięknie :) ja jednak jestem mało odważna i boję się kolorów na oczach :D może też nie wiem które mi pasują, które podkreślą tęczówkę oka itd.. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. NO HEJKA, dzieki za odwiedzinki :*** pisze powoli do wszytskich ze zmieniłam adres bloga - moze nie odbija mi sie obserwatorzy ha ha no musiąłm cos zmienc na blogu bo wiało nudą :) dzieki za uznanie mojej nazwy - tamta była tandetna - dziecinna....teraz jestem 24 godzinnym wizazysta hehe mimo ze 24 to wiek - ale jak niektorzy interpretuja 24h - niech i tak bedzie :)

    a co do białego cienia - załapałam o co Ci chodzi ha ha,,,,,jak Ci sie moje oko podpba to jeszcze bardziej jestem zadowolona...czasami cos fajnego moge zmalowac :******* slicznotko Ty moja :)

    nie zawracam dupki...zyczę Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrego Śmingusa Dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a i to krawiectwo - w sumie nie powinno kolidowac z nazwa heheh to moze cos wrzuce jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny, delikatny ale nie nudny makijaż! :) akurat pokaz który nam zaprezentowano był niezbyt ładny.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny! kolorowy, precyzyjny i według mnie też pasuje na ślub:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...