poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Make-up Pod Wodą

Aqua Vitae
Mialo być Kreatywnie...
Dlatego też zatopiłam moją modelkę w kolorach ;)
Make up & foto: Kasia Duszyńska
Modelka: Danusia Duszyńska

Przy tej improwizowanej sesji miałyśmy z modelką świetną zabawę :)
Obie w wannie, ona w makijażu, ja z aparatem.
A wszędzie wokół nas.. Kolorowy pył :))

fluo.. ;)
Poniższe zdjecie z telefonu wygląda troszkę jakby DD była martwa :D

Dziś krótko.. Jestem baaaaardzo zmęczona pracowitym weekendem.
Jednak efekty tej pracy będziecie mogły wkrótce zobaczyć :))

Kisses;*
P.S. Wybiera się ktoś na Wiosenne Metamorfozy??!! :))

32 komentarze:

  1. Faktycznie świetny efekt :) To ostatnie zdjęcie faktycznie jakby była martwa ;o hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest lekko przerażające :P Ale ogólnie efekt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie wyszlo;) najbardziej spodobalo mi sie to czarno-biale zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i ciekawy pomysł! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. To drugie zdjęcie jest fantastyczne! Ja bym od razu dała do wywołania i na ścianę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow very creative post!!! nice pics and makeup!!
    Have a good week, dear! and my g+ for your post!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdj najlepsze!
    magia co Ty robisz z ludzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zdjecia sesyjne w wodzie <3
    super wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie też :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe no to Świetna zabawa !

    super efekty z pyłem w wodzie..
    bardzo. WIOSENNIE !

    ta martwa brrr.. przeraziła mnie dobrze że sie nie utopiłyście przy sesji hihi
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Zdjęcia są niesamowite! Zwłaszcza to drugie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże dziewczyny.. nie wiem co powiedzieć :))) Dziekuję <3

      Usuń
  12. Zarąbiście, masz super pomysły!!!!:)Zdolna dziołcha z Ciebie!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. noo Kochana powiem Ci że w dobrej kolejce po talent stałaś :) masz rękę <3
    kreatywność u Ciebie to chyba tykająca bomba :D
    EKSTRA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarno biała fotka wyszła bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!
    Pozdrawiam autorkę podobnie brzmiące do mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, uwielbiam Twoje pomysły :) są takie... świeże!

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooow ! niesamowite ! i makijaż i sesja! ;DDD cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo ciesze się ;D mam nadzieję, że się nie zawiedziesz;D I daj znać jak Ci się podobał :D:)

    OdpowiedzUsuń
  19. drugie zdjęcie mnie powaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje pomysłu na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znakomity pomysł z tym "zatopieniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo co za pomysł kochana :) jestem zachwycona pomysłem :) cos wspaniałego :***

    OdpowiedzUsuń
  23. makijaz I zdjecia PIEKNE!u mnie o eveline,haul zakupoway I TAG kocham wiosne
    a wkrote tez rozdanie na 10,000 odslon wiec juz wstepnie zapraszam ((:
    x x x

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...