czwartek, 18 kwietnia 2013

Prawdziwe Kobiety Mają Krągłości



"Kobieta jest Arcydziełem Wszechświata"
-Gotthold Ephraim Lessing
 
Drogie Panie, Drodzy Panowie..
W dniu dzisiejszym Witam Was baaaaardzo gorąco! :)
 
 Czy istnieją kanony piękna?
Jaka jest kobieta idealna?
 Kto w ogóle powiedział, że modelka musi nosić rozmiar... 34 ?!
 *
Takie pytania i wieeele innych nasuwają mi się odkąd trafiłam na plan zdjęciowy Prawdziwe Kobiety Mają Krągłości. 
PKMK to blog, funpage, a od niedawna agencja modelek, która przyciąga rzesze fanów (prawie 85 tysięcy!) zafascynowanych kobiecymi kształtami. Ponieważ bez względu na rozmiar, każda kobieta może być piękna, zgrabna, seksowna i przede wszystkim zadowolona z samej siebie!
 
Przyznam absolutnie szczerze, że początkowo bardzo sceptycznie podchodziłam do tego projektu. Wydawało mi się bowiem, że dziewczyny promują otyłość, nadwagę. Dopiero później zrozumiałam, że nie na tym to polega :)
 
Przede wszystkim chodzi o naturalne piękno, o odmienność każdej z nas, o akceptacje i radość z życia, którą poznane na sesji dziewczyny niewątpliwie miały:)
 
 
Ponadto jak już wspomniałam dziewczyny otwierają agencje modelek size plus PKMK Models, gdzie rozmiar zaczyna się od 38. Osobiście uwazam, że jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich dziewczyn, które pragną spróbować swoich sił w modelingu nie zamęczając się przy tym nieludzkimi dietami.
Jak na razie cała akcja ruszyła z wielką pompą :) Fanów jest już blisko 3 tysiące!
*
Przemiła Pani Admin- sprawca całego zamieszania- za wszelką cenę próbowała mnie wytrącić ze stanu skupienia.. ;)) 
 
Żeby tego było mało PKMK ma również świetne koszulki, które nabyć może każdy i każdy wygląda w nich świetnie:) Nieraz zdarzyło mi się zobaczyć na ulicy kobiety z wielkim napisem na piersi:
 
 
Gdybym tylko nie miała kompleksów na punkcie swojego biustu... ;)
T-shirty, Tuniki, Bluzy, Topy.. hasła na nich są różne. Większość ma na celu rozbawienie czytelnika, a na pewno zwrócenie uwagi:)
 
 Na półmetku pragnę zaprosić Was dziewczyny do konkursu na Miss Krągłej Linii na funpage'u PKMK !
 nagrody są naprawdę warte pokuszenia..
 
Domyślam się, że niejedna z Was, która to przeczyta stwierdzi, że się z tym nie zgadza, drugiej ten temat zdecydowanie poprawi humor.. i tak dalej i tak dalej :) Ale tym postem pragnę tylko przypomnieć, że przede wszystkim piękno wypływa ze środka i to jak My się czujemy we własnej skórze, ma ogromny (jeśli nie największy) wpływ na to jak postrzegają nas inni ... :)
 
 
Kisses ;*



23 komentarze:

  1. Ja bym się chętnie zgodziła, gdyby nie to, że jestem anorektycznie chuda. Dobrze się czuję w swoim ciele, choć jak najbardziej podobają mi się również krągłe kobiety:) Ja taka raczej nie będę, bo za nic nie potrafię przytyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam podobnie.. A właściwie tak samo :)

      Usuń
    2. Mam tak samo ;)

      Czyli bardzo szczupłe kobiety prawdziwe już nie są??!!

      Usuń
  2. Mój mąż to uważa, że kobietę trzeba czuć, czyli krągłości jak najbardziej wskazane.;)Tyle, że ja raczej zaliczam się do tych szczupłych!;)he he

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak uważa, że kobieta nie powinna być chuda, ale z krągłościami. Cieszy mnie to, ponieważ sama nie należę do osób szczupłych.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kobiety
    piekne zdjecia
    sama nie jestem chuda,mam to szczescie ze moj narzeczony zawsze mowi ze sie mu podobam,sama tez siebie akceptuje wiec jest dobrze ;))
    milego dnia
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wazne czy grube czy chude, wazne zeby bylo zadbane i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojojjjj no ideaaaaalllnie :D ale świetna akcja ja dziewczyny z PKMK zasubskrybowałam tylko jak je odkryłam idealne przesłanie :D idealne kobiety piękno piękno piękno !!! :D
    Gratuluje udziału w takim projekcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie te Panie wyglądają normalnie, na zadowolone z siebie i chyba o to chodzi?

    Sama noszę 34, niestety nawet przy rozmiarze 44 (tak kiedys bylam "sporszych" kształów) nie miałam biustu, bo taka akurat moja uroda. Kobiety ze zdjęcia są proporcjonalnie zbudowane, więc wyglądają dobrze. Wszystkie, poza jedną, mają długie włosy, wiec to równoważy sylwetkę.

    Uważam , że powinno promować się normalne, zdrowe sylwetki, ani za grube, ani za chude, zdrowe. Sama nawet o tym pisałam w poście "udko chude czy grube", bo najważniejsze jest zdrowie włascicielki a nie jej rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odważne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Say it loud I'm curvy and I'm proud"- to mi się podoba. Chociaż ja nie jestem dumna i ciągle jestem na diecie. :P
    Mnie trochę razi to, że do worka "plus size" wrzuca się dziewczyny w rozmiarze 38 i 48...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się z Tobą zgadzam i rozumiem Cię! Też o tym myślałam

      Ale dowiedziałam się że organizatorkom chodziło też o to żeby dać szanse dziewczynom 38-40 które nie kwalifikują się do normalnej agencji plus size, a na inne agencje są za "grube"

      :)

      Usuń
  11. Uwielbiam ten funpage :) Koniec z kobietami wygladajacymi jak anorektyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ja jestem jak najbardziej za, kobiety wystkie są atrakcyjne na swój sposób (kochanego ciałka nigdy za wiele)
    Aczkolwiek mogę tak mówić o kobietach wokół mnie, jeśli chodzi o moją osobę zawsze znajdę coś NIE PROPORCJANOLNEGO wymagającego ćwiczeń i popraw.

    Całą ta akcja od 38 rozmiaru bardzo mi się podoba :) i taką bluzeczkę też bym sobie chętnie sprawiła .....
    pomyślimy nad tym :)


    Śliczne zdjęcie gdy malujesz panią Admin ;)

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) ciesze się że masz takie podejście ;)
      ..(ja niestety też tak marudze na siebie!:))


      P.S. Dziękuję Kochanie :))) akurat to nie jest Pani admin tylko modelka:) Pani Admin mi robiła zdjęcie :)))

      Usuń
  13. górny rząd, 3 modelka w brązowych włosach - prze-pię-kna!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny projekt :) jednak uważam, że te szczupłe (tak jak ja) też maja krągłości, bo pomimo, że jestem szczupła, tyłkiem, bioderkami i piersiami mogę się pochwalić :P krągłości mi nie brakuje i to w sobie lubię :) ostatnio trafiłam na bardzo fajną akcję przeciwko anoreksji http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/nie-jestes-szkicem-modelki-szkielety-przeciw-anoreksji,320023.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny projekt i odważne dziewczyny ;) Kobieta musi się czuć świetnie i seksownie nawet z kilkoma kilogramami więcej niż przeciętne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł! trzeba iść do przodu. :) rozmiar zero jest jednak nieosiągalny dla przeciętnych kobiet i trzeba dać kobietom do zrozumienia, że takie jakie są, są po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubie chuderlaków, a Panie ze zdjęcia są uroczę i wyglądają na sympatyczne. Bycie babką z prawdziwego zdarzenia, wcale nie musi oznaczać `grubaski` jak to zazwyczaj się niestety każdemu kojarzy. No ale coż zrobić.

    i również prawdziwe kobiety mają rozstępy :D haha

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...