poniedziałek, 6 maja 2013

Powrót do przeszłości... Lata 80.

"(...) artysta ciągle musi wymyślać się na nowo."
-Madonna

Chociaż już długo mnie nie było wracam ze swoją ulubioną serią postów
"Powrót do przeszłości.. "!
 Po raz kolejny zatapiamy się w moim zeszycie ze stylizacji jeszcze z czasów szkolnych.
Jednak jak widać po nagłówkach notatki są wciąż uzupełniane o nowe, świeże wycinki z gazet dlatego możemy być na bieżąco! ;)
 Lata 80. kojarzą się Wam z kiczem, ze zbyt dużą ilością kolorów, dodatków i błyskotek..
A jednak ja w tym wszystkim uwielbiam właśnie ten bałagan, chaos, "niedbalstwo".
Właśnie TO tworzy lata 80. Za to je Kochamy. Za tę dowolność i odwagę w łączeniu kolorów.
Makijaż lat 80. to intensywnie podkreślone oczy, zaznaczone kości policzkowe, kolor, bądź blask na ustach; podkreślone brwi, mocno wytuszowane rzęsy, "pudrowa" cera.

 
Oprócz zwyczajowych "ram" makijaż jak to zwykle bywa rządził się swoimi prawami i jak widać poniżej wersje odzwierciedlania swojego stylu były przeróżne!
 
 
 
Chociaż postrzegane jako kiczowate, nikt nie może zaprzeczyć, że to właśnie lata 80. dały nam wieeeeeele inspiracji..
 Co się nosiło na głowie?!
Nie do końca było ważne czy masz kręcone włosy, czy proste, czy krótkie czy długie..
Miało ich być dużo!
Dlatego w tych latach tak popularna stała się trwała, tapir, papiloty lokówki itp. A do tego tlenione włosy czy sztuczne doczepki.
źródło: www.evintage.pl
 
 Nawet nie wiedziałam jak ogromną frajdę sprawi mi kreowanie się na wizerunek lat 80. !
 
Coś specjalnego dla lakiero i kosmetykomaniaczek! :))
Trochę przegrzebałam Internet i trafiłam na bardzo ciekawe reklamy z lat 80. :))
(kliknijcie aby powiększyć i przeczytać)
 Jeszcze kilka ciekawych reklam kosmetyków.. ;)))

...już wtedy były nasze ukochane słynne termoloki!! :)))
...(ale to po lewej? Co to za narzędzie tortur??!!)
-Skóry, futra, ortalion
-ćwieki, klipsy
-plastikowa biżuteria
-legginsy (czy my przypadkiem wciąż do tego nie wracamy??:))
-garsonki z szerokimi ramionami
-przedłużone swetry
-bermudy
-połyskujące paski
-krótkie szorty
-szerokie bluzy
-lakierowane szpilki
-ostre kolory
-rękawiczki do łokci (bez palców)
-brokatowe opaski do włosów
-Jeans!
-poduszki na ramionach
- Kult zdrowego ciała (aerobik) wprowadza: body, frotki, getry
 
-glam rock wciąż trwa!
-ramoneski,
-koronkowe gorsety,
-perły, krzyżyki, łańcuszki/
 
 

 Projektanci wciąż wracają do trendów lat 80.
Jean Paul Gaultier (cóż za nawiązanie do Madonny:)), Versus, Marc Jacobs.. i wieeele innych


źródło: www.lula.pl
 
 
Królowa Popu Madonna przeżywała w latach 80. swój wielki tryumf i stała się dla kobiet ikoną stylu. Do jej  strojów i fryzur z tamtych lat jak widać wciąż wracamy!

 
..i ja się przyznam, że to właśnie ONA stała się moją inspiracją :)
 
Filmy, w których możecie obejrzeć modę lat 80:
-Sok z Żuka (1988r)
-Wszystko co Kocham - film o latach 80' (2009r)
-Top Gun (1986)
-E.T. (1982r)
-Trzech mężczyzn i dziecko (1987r)
-Powrót do Przyszłości (1985)
-Skazany na blues'a (2005)
-Dynastia
-Dallas
-Moda na sukces
itd.. :)
 
 Drogie dziewczyny :)) Pozostało już tylko kilka epok!
A wielka szkoda ponieważ uwielbiam zagłębiać się w czasy, w których nie miałam możliwości żyć- przez to są jeszcze ciekawsze.. :)
 
Do zobaczenia wkrótce :)
Kisses!

27 komentarzy:

  1. stroje lat 80 sa zdecydowanie njalepsze ;D A ta fryzura CI pasuje idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Wiesz, jak ją robiłam to bałam się czy w ogóle wyjdą jakieś dobre zdjęcia. Ale jak już wszystko było zgrane- make up włosy i ciuch to nagle stwierdziłam że czuję się w tym wszystkim bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. Świetny post :) Zgadzam się z Tobą lata 80 to zdecydowanie kopalnia wiedzy :) Twój makijaż jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci się udało to zrobić :) myśę, czy sama się w to nie pobawić - ale tylko w lata 80, bo na projekty nie mam czasu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. no nic dodać nic ująć :) epoka lat 80tych to zdecydowanie moc :D zarówno na głowie jak i w makijażu :D juz nie wspominając o strojach.
    Stylówa idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż robi wrażenie, genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu świetny post!Wszystko pięknie przedstawiłaś!:)A Ty wyglądasz zupełnie jak Madonna!:)Pamiętam jak mój tata miał długie włosy i robił sobie trwałą. Fajne czasy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post! :) Lubię lata 80-te.

    OdpowiedzUsuń
  8. ehhhh fajne te lata były...już nie wrócą :(...a Ty świetnie wyglądasz, tak z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ja siebie też nie poznałam w pierwszej chwili jak zobaczyłam to zdjęcie ;D Jak dobrze, że ludzie z wyglądu też się zmieniają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lata 80 to nie moja bajka, aczkolwiek fajnie jest popatrzeć na takie żywiołowe kreacje, makijaże :) Twój mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega look, bardzo Ci ładnie w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanie jest Ci ślicznie w tym drapieżnym odważnym rockowym z lat 80-tych stylu !
    Make-up // strój // hair - bosko ! rzęsiska <33

    Ja też lubię powracać do tych lat wszystkich (jakie przedstawiałaś) POPRZEZ Twoje posty :)
    Znany rockowy styl, 'Pwrót do przyszłości !', 'Pogromcy duchów' ! ... haha z tymi filmami wymyśliłaś .. strzał w dziesiątke.. :)) A film "I kto to mówi" ? Tam też pamiętam tapir na włosach :) i mocne kolory makijażu przyjaciółki głównej bohaterki ..


    Czasy typowo rockowe/ odważne... Przesadne ? Ojj tam, Fajnie się ogląda :)
    -Narzędzie tortur łaaadnie :) ciekawe co to :)


    -P.S w odpowiedzi: Gratuluje systematycznych ćwiczeń, naprawdę ZAZDROSZCZĘ , ponieważ ja tak często mówie, a mało robię... zaczynam i nagle kończe (czymś psuję) zamiast chudnąć tyje i mnie to przeraża .. :( Jestem jakaś zdezorientowana nie wiem za co się brać. Rower zepsuty (męcze brata 'rowerzysta' żeby nas odwiedził i naprawił rower bo mama mądrze wystawiła na zime i łańcuch do wymiany) a też mam chęc pojeżdzić minimum godzine dziennie ;( ...Jem fasfoody// nastepnie zdrowo// i znów nie regularnie // i coś zdrowego bez sensu wszystko !... ale mam pare wyszności mimo wszystko do pokazania na postach :) tymczasem zapraszam na nową notkę 'wariacji kosmetycznych' Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ranny masz racje :D i kto to mówi tez było szałowe haha :D
      Dzięęęęki dzięki dzięki ;* Twoje komentarze zawsze mnie rozbrajają ;**

      Te ćwiczenia u mnie to wieeeesz.. :)) teraz tak a niedług ja też może wymięknę :)) również mam słomiany zapał i boje się że to potrwa miesiąc a później wszystkie pójdzie się j.. :PP

      Usuń
  13. gratuluje, ze zabralas sie za cwiczenia. chociaz taka chudzina z Ciebie, ze chyba tylko miesnie wyrabiac i nic wiecej:)! jednak napisalas ze ja dbam o siebie, staram sie, ale ostatnio przez przygotowania do matur kiepsko, jednak za tydzien,dwa znow dolacze do grona cwiczycych:) Polecam Ci Mel B:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow. ile pracy nad tym postem. super! po prostu cała stylówa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyszło! tak właśnie MAdonnowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy post, naprawdę :)
    w ogóle świetnie Ci wyszedł ten wehikuł czasu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty jestes przepiękna,,,ale fryzury z tamtych lat to ja sobie daruje :)
    Buziolki KOchana

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż faktycznie świetny.Uwielbiam lata 80-te.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie,
    a ten peeling joanny malinowy pachnie jak MAMBA :)
    balsam fruttini malinowy czy truskawkowy są przeboskie - polecam.. można trafić w naturze.

    odnośnie suchych szamponów batiste:
    Pryska się takim szamponem (jak lakierem do włosów) z reguły na włosy które są już nie śweże..
    i faktycznie nadają efekt odświezonych oraz podniesionych ! momentalnie je unosi .
    Jak długi jest tego efekt ? ja wiem.. myślę że do kilku godzin, na pewno nie cały dzień. warto sobie go sprawić na dni gdy nie ma sie czasu patyczkować z myciem, a chcesz udac się szybko do sklepu np po jakiś składnik ktory brakuje do obiadu. czy też na wyjscie na spacer.. w nagłych wypadkach poza domem ? itp.

    Na czyste włosy tez w sumie można spsikać z efektem uniesienia.
    ale nie stosować raz po razie na drugi dzień. bez sensu.. włosy trzeba umyć.

    Z tymi ćwiczeniami, nie wiem kiedy brat podjedzie, prosze i nic, a juz dwat ygodnie bym jedziła !!! A ja wierze w Ciebie ! jeżdzisz i się wkreciłaś, i tak ma być ! byłabym z tobą gdybym miała sprawny rower. .. staram się poki co wstepnie podskakiwacna skakance 10 minut narazie dziennie na rozgrewkę.

    a teraz? sie rozchorowałam.. mam temperature, ból gardła itp wrrr... okropność , pojechałam do wawy na noc na weekend do r. i wziełam 3/4 spodnie i balerinki i ramoneskę tylko bo było ciepłki a szkołe miałam wiec musiałam byc obecna a tu Ci chłodno deszczowo !!! i sie przeziębiłam a nie mialam nic na przebranie cieplejszego ani komina/szala nic !, wrocilam dziś i co za ironia losu, ładna pogoda.

    UWAŻAM, że będzie okazja się kiedyś spotkać ! na pewno.. :*
    buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mnie sie podobasz w tym wydaniu ! :) super wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny efekt, świetna notka!:) a reklamy z tamtych czasów rozbrajają:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...