piątek, 17 maja 2013

Special Occasion Make up with Inglot

"Prawdziwa miłość zaczyna się tam, gdzie niczego już w zamian nie oczekuje" -Antoine de Saint-Exupery
 
Wyjątkowa okazja wymaga niecodziennego makijażu.. (;
 
Dziś dla mnie szczególny dzień :) a właściwie dla nas: dla mnie i M.
W dniu dzisiejszym stuknął nam kolejny, tym razem czwarty roczek razem. Czas bardzo szybko mija, a ja mam wrażenie jakby nasze pierwsze spotkanie było najdalej kilka miesięcy temu :)
Nasze pierwsze zdjęcie z 2009r :))
 
Co prawda "świętowanie" będzie dopiero w niedziele, ze względu na weekend w szkole, jednak jakaś próba makijażu musi być !
 
Makijaż który Wam prezentuje skupia się na mocno podkreślonych oczach, przy czym wyjątkowo rozświetla spojrzenie.
Idealnie nadaje się na wyjątkowe okazje, a jest bardzo prosty w wykonaniu.
 
 
 W tym kosmetyku zakochałam się od momentu, gdy zobaczyłam go na stoisku Inglot.
Sypki cień nr 22 nakładany na sucho daje piękny złoty blask z milionem drobinek, zaś nakładany na mokro tworzy połączenie fioletu i złota. Odnosi się wrażenie, że tworzy "mokrą" taflę.
Jednym słowem CUDO :)
 W przypadku mojego makijażu cień został nałożony na bazę ArtDeco, a do tego dodałam jeszcze odrobinę złotego brokatu od Marizy.
 Usta pozostawiłam naturalne,
 gdyż przy takim makijażu oczu lubię mieć jedynie bezbarwny błyszczyk..
(Poza tym na randki nie maluje się ust ;))
 
Całość makijażu dopełnia wygładzona cera podkładem Maybelline Affinitone Golden Beige.
Dla zakrycia wszelkich niedoskonałości użyłam jak zwykle korektora bourjois Healthy Mix 52, wszystko utrwalone pudrem Ben Nye Fair plus obowiązkowo róż Bell 3 :)))
 
 
Tymczasem uciekam na spacer póki jeszcze jest trochę słońca... ;)
 
Kisses ;*


37 komentarzy:

  1. o mamo! ten sypaniec z Inglot jest boski awwww chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż for me !
    for me for me for me !
    idealny .. :)
    ale nie mam juz takich świecidełek wlasnie jeden mi się rozsypał w kosmetyczce i mam jakis dawny z JOKO niebieski o ile tez mi się nie rozsypał gdzies ? ;( tyle tego..

    i gratuluje rocznicy związku hihihi ;p
    mija czas, mija...
    i lata lecą.. nie ma co..

    muszę wkoncu wyprobowac twojego podkladu pamietam byla promocja ale odpuscilam, żałuje no i obawiam się bo non stop uzywam swojego lirene ;p a pieniadze liczę groszami.
    jak bedzie gdzies promocja daj mi cynka ^^ w razie co ...


    i sorry za tą czekolade i loda ! WIESZ mam taką chęć na taką różową... kiedyś pamiętam była różowa pantera strzelająca i taka różowa ! ;(( mniami.
    a lód kojarzy mi się z migdałowym MAGNUMEM mega przesłodkim.. hihi.

    kiss ;* miłego spacerkowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhh, i ten tatuaż : "żyj mocno, kochaj mocniej" kiedys bardzo dawno widziałam gdzieś taki długi cytat w tym powyższy fragment i mnie urzekł do tego stopnia, że chcę wytatuować go po angielsku. ewidentnie mój, ewidentnie się pod tym podpisuję, ewidentnie muszę go wydziargać, jedyny w swoim rodzaju

      kiss

      Usuń
    2. Hej Wariatko.. :))) Kupiłam tego loda, był bardzo podobny- podróba magnuma z lidla hieh :) Oki dam Ci cynk, pewnie niedługo coś będzie bo to tak co dwa miesiące robiąna niego jakąś promocje ;) a ja też chcę właśnie zmienić bo chce spróbować jakiegoś innego.. :) Chyba teraz rimmel match perfection :)

      Super mieć taki tatuaż, który odzwierciedla to co myślisz czujesz itp. ;) To bardzo ważne :)) ja bardzo chciałam sobie zrobić pazurki właśnie dlatego że wszyscy mnie wiecznie brali za delikatną, cichutką i grzeczną dziewczynkę, a też potrafię się pobawić i pokazać pazur i być wredna itp. itd. :))


      Suuuuper się cieszę że make up Ci się podoba ;*** w sumie to coś podobnego kiedyś pokazywałaś na blogu.. :) chyba :))

      Usuń
  3. Pięknaś!
    Makijaż niesamowicie mi się podoba, perfekcyjnie wyszedł i tak jak na co dzień nie lubię glitterów, tak u Ciebie te skrzące drobinki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuper! Dziękuję .. :)) Myślę, że to trochę zasługa tego Inglota- nie da się go nie kochać!!:)

      Usuń
  4. Świetny make up ;))
    Gratuluje rocznicy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję;) oby tych rocznic było jak najwięcej!;)
    piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes piekna ! a ten inglot zajebiscie dodał makijazowi tego co potrzeba!
    kochajcie sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż. Z moim w sierpniu też mija 4 lata ale małżeństwa:P Musze w końcu kupić ten pigment inglot

    OdpowiedzUsuń
  9. zycze Ci jak najwiecej rocznic:) makijaz sliczny, na usta faktycznie nic nie trzeba z takim efektem na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te cienie są poprostu meeeega:) bosko wyglądasz, pisze serio:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a to wszystko przez tą pogodę! :D i przez zbyt wiele obowiązków, za mało chęci i brak weny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowo! W dodatku makijaż cudnie komponuje się z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, muszę w końcu kupić ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszedł nieziemsko! :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co na początku gdy zaczęłam biegać, miałam spory problem,ze robię to za wolno. Więc biegłam ponad moje siły, szybko się zniechęciłam i przxestałam. Potem pewnego dnia wyszłam na bieg, biegłam żółwim tempem, wyprzedzała mnie dziewczyna, która robiła tzw, zrywy, Stwierdziłam,że wolę biec wolno niż katować swój organizm. Zrobiłam sobie z tego swoj styl biegania :) zaakceptowałam to i jest mi z tym dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? :))) Chyba muszę zrobić to samo :) ..bo po takim dniu jak ostatnio mnie też chęci opuszczały ;/
      W takim razie pójdę za Twoją radą i zobaczymy jak to się rozwinie :))

      Usuń
  16. Życzę Wam dużo szczęścia i miłości, jeszcze 2 miesiące i nam stuknie 4 lata razem :D A ma się wrażenie jakby to było niedawno :D A makijaż cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. cudownie rozświetlone oczy :) dużo szczęścia wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie, ile nas łączy! :D
    ja też będę w tym roku obchodziła z moim J. czwartą rocznicę (w lipcu) :)

    pięknie wyglądasz :* cień z inglota wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Boże.. naprawdę ?? !! :)))) Ale cudnie!!! :)) Naprawdę coś ostatnio mamy same podobieństwa :))) !!!

      Usuń
  19. KAska jestes absolutnie najlepsza!!! Super makijaz, jakie nakladalas cienie procz tego inglota? Ja tez wlasnie niedawno kupilam taki sypki ale zarowiasty rozowy :-) Marta ps. no i czekam teraz na makijaz zareczynowy:>:DD:D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki zaręczynowy ? :D Ty Ty .. Ty będziesz pierwsza :) !!!
      Oprócz Inglota nakładałam Inglotowy czarny matowy, beżowy- matowy, i pod łukiem brwiowym sypki błyszczący pigment My Secret :))
      A jako podstawę pod czarny użyłam kredki Jumbo czarnej :P


      Dzięki dzięki dzięki ;*

      Usuń
  20. Gratuluję:)
    Makijaż świetny, muszę zwrócić uwagę na tego Inglotka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sypki cień Inglot rzeczywiście ma piękny kolor!:)Makijaż przepiękny, robi wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, w chwili obecnej trwa u mnie rozdanie, a do wygrania 4 paletki sleek-a.
    Względem zainteresowania sponsor (Cocolita.pl) jest w stanie powiększyć ilość wygranych paletek,o kolejne, tak więc zapraszam Cię serdecznie. Jest o co walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there, just wanted to tell you, I enjoyed this post.
    It was helpful. Keep on posting!

    my homepage ... discount vouchers for dominos

    OdpowiedzUsuń
  24. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get several e-mails with the same
    comment. Is there any way you can remove me
    from that service? Cheers!

    Feel free to surf to my webpage ... Http://Chelseablosil.Blogspot.De/2012/01/Uprising.Html

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż!:) też posiadam ten niesamowity kolorek z Inglota i na pewno z nim tak poeksperymentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, cień daje cudowny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygladasz fenomenalnie!!!!!wszystkiego dobrego dla Was Kasiu i wieeeelu lat razem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wygląda ten cien :) ja musze znaleźć taki, tylko biały ;) znasz jakiś?

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...