czwartek, 13 czerwca 2013

Kreska z Cyrkonii

"Jes­teśmy jak diamen­ty, które szli­fuje życie ..."
- IBELLA z cytaty.info
***
Trochę koloru wdarło się w mój klasyczny Make-up :)
 Dzisiaj przy robieniu porządków w kufrze trafiłam na cyrkonie, które kupiłam na targach w lutym..
Nie mogłam się oprzeć żeby ich nie użyć :))
Nie zawsze musi być nudnie.
Zamiast pozostawić w makijażu klasyczną czarną kreskę postanowiłam wykleić ją cyrkoniami.
Jednak teraz wydaje mi się że lepiej by było pozostawić wszystkie srebrne.. ehh :))
 
 ***
***
 Pod kolor różowych cyrkonii pomalowałam i usta! :)
Soczysta, różowa szminka Elizabeth Arden Pink Vibration
 
 Jutro czekam mnie sesja ślubna z 4 modelkami- koleżankami :))
Trzymajcie kciuki żeby poszło dobrze!

 Kisses ;*
 


17 komentarzy:

  1. trzymam kciuki:) kreska swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te cyrkonie!:)Na pewno wszystko pójdzie dobrze na sesji!:)Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł z cyrkoniami, ładnie zrobią makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kreski niecodzienne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają te cyrkonnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalnie :) Świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wygląda świetnie.
    Powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny ! :))) Poszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo!! Jeju przepiekny makijaz :DDD:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'Jesteśmy jak diamenty, które szlifiuje życie' piekne !
    przepiękny makijaż, aż by się chciało mnieć ciągłe okoliczności żeby taki sobie sprawić.
    gienialny. naprawdę genialny !

    Śliczna fotki, śliczna Ty, genialny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  11. pasowałaby mi do pazurków hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesję to kochanie Ty masz, i dobrze, że poszło CI świetnie ;*
    Ja miałam egzaminy Lo, bo kontynuuje naukę zaocznie. I zaliczyłam, rzecz jasna ;)
    stresy strasami, ale z finałem dobrym ;)
    kissior.

    Polecam ze szpinakiem, z tuńczykiem wersję z kukurydzą, a z kurczakiem lubię z tym sosem tzakizi czy jak tam zwał ;)

    buziol.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten makijaż, na prawdę mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie !!!bardzo mi sie podoba efekt !! I jak tam udaly sie makijaze slubne?po co pytam -na pewno sie udaly !!!:))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...