poniedziałek, 3 czerwca 2013

Lagoon Make up

"Ale najbardziej ja lubię Ciekawość, co z oczu ci tryska."
Jan Kasprowicz

Czasem kupujemy jakiś kosmetyk tylko dlatego, bo ładnie wygląda na półce sklepowej.. a potem okazuje się, że do niczego nam nie pasuje. Mnie spotyka to bardzo często ;))
Ale tym razem postanowiłam wykorzystać kosmetyki, które leżą u mnie od ponad roku.
..i jakimś cudem zakochałam się w nich ponownie!! :)))
 
W tym sezonie na wybiegi i do sklepów trafiły ciuchy i kosmetyki w wersji metalicznej.
W moim kuferku od dawna leżały:
- kredka do oczu Make up store Crazy Lazy mettalic 100
- eye liner Golden Rose metallic 11
 
 
Praktycznie nigdy nie używane od dzisiaj stały się moim ulubionym kosmetykiem :)))
Ten kolor połączony z brązowym, przydymionym make-upem bardzo przypadł mi do gustu !
 
 
Do tego eye liner Bell wyznaczający granicę brązowego cienia w zewnętrznym kąciku:
 
KOSMETYKI:
 
Oczy:
- Cienie Inglot
- Eye liner Bell
- kredka do oczu Make up store Crazy Lazy mettalic 100
- eye liner Golden Rose metallic 11
- tusz Maybelline Colossal volum express 100% black
 
Cera:
- Podkład Maybelline Affinitone Golden Beige
- Korektor Bourjois Healthy Mix 52
- Puder Ben Nye Fair
- Róż Wibo 3 + cień Inglot łososiowy :)
 
Usta:
- Szminka NYX Orange Soda
 

 Użyte kolory z palety Inglot:
(niestety nie znam numerków)
 

25 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, nad linerem z GL już jakiś czas się zastanawiam ... jest trwały ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średni :) ale "ładnie schodzi".. :P W sensie nie robi się z niego skorupa tylko po prostu traci nasycenie i można go poprawić :)
      Używam go zazwyczaj na tej kredce więc też ciężko mi stwierdzić :)

      Usuń
  2. super wygląda ta szminka:) właśnie czegoś takiego szukałam, musze ja oblukać na żywo ;)
    ładnie Ci w związanych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż!
    A Ty jesteś przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania, ostatnie 4 dni!
    Zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Też lubię morskie kolory wokół oczu. Mam wrażenie, że mnie odmładzają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem jak to okreslic ale fajnei przydymiasz oko;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) dzięki Bery ! Chyba odkąd mam cienie inglota to tak łatwo mi to idzie..:)

      Usuń
  7. pięknie powiększa oko, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz obłednie w tym makijażu ;) pięknie Kasiu !
    Moją uwagę przykuła Twoja paleta cieni Inglot, piękna jest , ja tak ciągle myślę o palecie Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne oczy!! a ta dolna kreska - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak jestem z okolic Warszawy...ale jestem tu codziennie bo w Warszawie pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie śliczne połączenie, turkus? błękit? morski ?
    cudowne te kosmetyki z inglota i mają faktycznie śliczne opakowanie.. że tez teraz sobie o nich przypomnialas, ale znam to, że kupuje się cos bo ladnie wyglada a potem sobie lezy hihi ;*

    cudowne połączenie me gusta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, przepięknie połączyłaś kolory i świetnie w nich wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej mam dokladnie tak samo! Mam strasznie duzo takich kossmetykow bo albo do niczego nie pasuja albo zle w nich wygladam albo okazuje sie ze ladnie wygladaja tylko w opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza jest ta trzecia opcja- kiedy kosmetyk jest 10 razy gorszy niż się tego spodziewaliśmy. Dlatego od jakiegoś czasu bardzo przebieram, czytam fora, ewentualnie kupuje kosmetyki w Douglasie abym miała możliwość zwrotu jeśli coś jest do bani :))

      Ale nie należy się zbyt szybko zniechęcać kiedy uważamy że jakiś kosmetyk nie pasuje do nas :) Być może nie mamy po prostu pomysłu! Trzeba szukać inspiracji ! :)

      Usuń
  14. Niesamowity makijaż, woooow! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta kredka ale tez na nia nie miala bym pomyslu. Wiesz ze juz nie ma make up store w pl:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna mania.. ;/ właśnie widziałam że mi zlikwidowali w Promenadzie, ale nie wiedziałam że z PL !! .. Masakra !! a oni mają niektóre kosmetyki genialne! Teraz mają takie super napigmentowane kredko-szminki..

      ..ale za to otworzyli pierwszy punkt Make-up studio w Warszawie :))

      Usuń
  16. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie! *_* nie mam odwagi na kolorową górną powiekę, ale dolną właśnie lubię podkreślać w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...