sobota, 8 czerwca 2013

Na zakupach. Czyli jak wydać wszystkie pieniądze w 3 dni

"Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy."
-Marilyn Monroe
 
Ciuchy, kosmetyki, biżuteria, książki. Moje małe uzależnienie dotyczy wszystkiego co mnie interesuje.
 Często kupienie czegoś w sklepie sprawia że czujemy się lepiej. Dla niektórych jest to najlepszy lek na chandrę- w tym dla mnie! ;)
.. i właśnie tu jest największy problem, bo od tego uczucia można się uzależnić! ;p od zwykłego złudzenia, że kupując TO będziemy lepsi, szczęśliwsi.

Dla mnie największym problemem są darmowe gazetki. Z Hebe, House, H&M, Złote Tarasy. Jest w nich istny OGROM inspiracji makijażowych i stylizacyjnych. Właśnie przez to wciąż i wciąż mam uczucie, że nie mam jeszcze wszystkiego czego potrzebuje..


Tak jak tytuł posta w ostatnim czasie wydałam swoje pieniądze na życie w 3 dni kupując ciuchy, dodatki i kosmetyki. Niestety wiele z tych rzeczy wcale nie było mi potrzebne.
..ale z drugiej strony kilka kąsków, które udało mi się zakupić do dziś poprawiają mi humor gdy na nie patrze ;))


1. Wiosenne ciuchy z House 45zł + 70zł

To była miłość od pierwszego wejrzenie
Weszłam tylko po to żeby zobaczyć czy są jeszcze spodenki ombre, które widziałam na wystawie parę dni wcześniej. ..i wtedy ONA na mnie wpadła


Oczywiście nie mogłam też zostawić samotnie leżących spodenek..

 2. Lakiery Essence 2 x 6zł

Jedne z najpiękniejszych kolorów, które ostatnio widziałam :))
Mam wrażenie, że moje krótkie i niezadbane paznokcie wyglądają w nich cudnie !


3. Naklejki na paznokcie z Allegro 8-15zł
To właśnie jest mój drugi problem- Allegro. Nawet kiedy pada deszcz, kiedy jesteś chora możesz zrobić zakupy.. przekleństwo..

Kupiłam z czystej ciekawości. Jest z nimi wiele zabawy i jeszcze nie umiem ich tak ładnie i sprawnie przyklejać, ale i tak mają w sobie swój urok :) Koszt takich naklejek na allegro to jakieś 8zł, więc nie najgorzej ;)

4. Ulubiona farba do włosów Joanna 7-10zł

Kto śledzi trochę bloga to wie, że tę farbę pokazuje już 3 raz :)
Jednak po raz pierwszy dała ona mój wymarzony efekt- taki jasny rudy, jakby "sprany":)) To chyba dlatego, że już dawno nie farbowałam włosów, a słońce mocno je rozjaśniło.

5. Podkłady Revlon 30-70zł
 Tyle o nich słyszałam i czytałam- złego i dobrego- że po prostu musze wypróbować je sama :)
Jak na razie przetestowałam na sobie, użyłam ich też na nagraniu teledysku i jestem  naprawdę bardzo zadowolona. Za tą cene za jaką możesz kupić te podkłady na allegro- naprawdę warto!
***

6. Ukochany Puder Ben Nye 70zł
 Po wypróbowaniu go po raz pierwszy wiedziałam że pozostanę mu wierna.
Jest idealny, trwały, nie zostawia brzydkiego efektu a'la mąka jak niektóre transparentne pudry..
Żałuję tylko że nie było odcienia Pretty Pink, który polecała mi koleżanka.
Kto z Warszawy może kupić go w sklepie Perman na Marszałkowskiej, a kto z daleka- www.charakteryzacja.com :)


7. Sztuczne Rzęsy 4 x 4zł
 Moje ukochane rzęski kupowałam zawsze w podziemiach w centrum Warszawy, ale odkąd zamknęli mi sklep- zamawiam przez Allegro. Do makijaży wykonywanych na bloga, czy pojedynczych sesji zdjęciowych są idealne !

8. Akcesoria do włosów 5zł + 10zł + 10zł
 Wszystkie zakupione tutaj: http://sklep.wirmet.pl/ Ja mam do nich 5 minut na piechotę, ale kto ma dalej- można zamówić przez Net
Odkąd je mam, nie rozczesuje i nie układam włosów niczym innym :)

9. Baleriny z Renee ok 39zł
Te buty zna chyba wiele blogerek :) Zamówiłam u nich kilka par butów:
Adidasy są bardzo fajne i wygodne.
Baleriny super!!
Trampki fatalne.. brudne i "rozklapciane"
***

uffffffff... myślę, że więcej nie ma co pokazywać, bo są to rzeczy które kompletnie się nie nadaja, nie spełniły moich oczekiwań i są to pieniądze wyrzucone w błoto.
Ważne żeby umieć się ograniczać i ja chyba muszę zacząć to robić.. ;)

.. ale jak to robić skoro jutro na Stadionie Narodowym Targi Mody Niezależnej ??? !!!
.. żeby tylko zostawić pieniądze w domu

21 komentarzy:

  1. Kolorem masz piękny na włosach, a balerinki bym od Ciebie skradla z miła chęcią

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo, jakie zakupy, zazdraszczam....wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, ale... będziesz miała z czego żyć?
    Bo to aż niepokojąco zabrzmiało...

    Nie wiedziałam o tych targach, a teraz mam ochotę tam wpaść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj! ja będę! :)))

      Na szczęście mam z czego żyć :) Pierwsze co robie po wypłacie- opłaty rachunków i zakupy spożywcze.
      Po za tym to że pracuje również jako wizażystka wiąże się z dodatkową kasą ..

      Usuń
  4. Spodenki ombre są cudowne *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromne zakupy :) fajna bluzka z hausa;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka za mną chodzi :P jest przepiękna *_____*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu witaj w Klubie uzaleznionych od zakuppw ;) ja z kolei ostatnio szaleje z kosmetykami ,a dokladniej ze Sleekami (booze mam juz 15paletek !!) ,troche tez zakupow ciuchow poczynilam ,co jest u mnie rzadkosci,a planuje kupic nowe baleriny ,sandalki i szpilki ;) Twoje spodenka meeega!!!tez takie chce :D
    A powiesz mi cos wiecej o tych rzesach ?z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodenki są cudne <3 też je Kocham ;)

      15 paletek ??:))Dziewczyno! Oszalałaś!! hehehehe Musisz kiedyś zrobić im zdjęcie i wrzucić na bloga!

      Rzęski sa bardzo spoko ;) Wiadomo- nadają się tylko do sesji, bo na oczach wyglądają baaardzo efektownie i imprezowo:) Powiem szczerze że kiedyś kupowałam trochę rzęs w Sephorza (minimum 20 zł od pary) i uważam że były gorsze! miały twardy ten paseczek (linia klejenia) przez co odrywały się z jednej bądź drugiej strony. Z tymi rzęskami jest zupełnie inaczej. Są na bardzo miękkim pasku, więc super łatwo dopasujesz je do kształtu oka.. ! Klej z zestawu oczywiście od razu idzie do śmieci :) Używam tylko DUO.

      Usuń
    2. Dzieeekuje za odpowiedz;)
      Wlasnie mam zamiar wrzucic niedlugo post ze Sleekami zatytulowany Sleekomania albo Sleekowe szalenstwo :D podliczylam,ze mam juz ok 200cieni ze Sleeka (!)oprocz tego 2palety z Glazel i jakies tam pojedyncze cienie (i palete z Nyx ale ja chce sprzedac )i teraz jeszcze chodzi za mna Inglot -Kasia ratuj!!;);) hihi ,no jakis mam szal na cienie ...rzeski bardzo mi sie podobaja i wlasnie szukam alternatywy dla drogich rzes z twardym paskiem,bo odklejaja sie a do sesji potrzeba mi czegos tanszego tez.Z tanich uzywalam Donegal ale z kolei sa za twarde,a z drozszych Inglot ale z kolei nieekonomicznie mi to wychodzi ..
      Aha mialam Ci tez napisac o podkladach Revlon ,aktualnie na nich pracuje i spisuja sie bardzo sobrze,a dziewczyny ktore nie raz po sesji ida w makijazu keszcze gdzies to chwala jego trwalosc;)
      Ale uwazaj z nim na sobie,uzywany stale potrafi niszczyc cere .
      Pozdrawiam !!!
      Ps.musimy sie umowic w koncu ;)

      Usuń
  8. kochana dziękuję ci bardzo za miły komentarz:)ja odwdzięczam się tym samym ( napewno nie dlatego,ze tak wypada)jesteś jedyna osobą, której makijaże mnie powalają i jedyną osobą, której z chęcią pozwoliłabym się pomalować i zmienić swój wizerunek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Super miło czyta się takie komentarze :)
      Dziękuję Ci Moni ;**

      Chętnie bym się Tobą "pobawiła" :DDD

      Usuń
  9. Ale te lakiery z Essence maja sliczne kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. heh, dostałam wypłatę wcześniej i też już przepuściłam trochę

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER ZAKUPY ~!
    Najbardziej podoba mi się bluzeczka, złote naklejki i lakierki !
    Nie wspomnie o balerinkach które wlasnie zamierzam sobie kupić 'NUDE' ale z delikatniejszym szpicem :)
    czekam na pieniazki...

    tymczasem dalej pogrążam się w nauce, bo mam egzaminy do konca tygodnia, dlatego troche was opuściłam ! buziOle ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ileee zakupów! normalnie pozazdrościć:) połowę rzeczy bym przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post!!! you look so pretty!! and I love the nails!
    Have a nice day, dear! and My g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki są świetne! Masz bardzo ładny kolor włosów ;)
    Przy okazji zapraszam do mnie na notkę, w której znajdują się informacje o konkursie Bourjois!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...