środa, 19 czerwca 2013

Puchate Paznokcie # DIY

"Miałbym pewien pomysł, ale nie myślcie, żeby był bardzo dobry."
-Puchatek (Kubuś :))

***
Od pewnego czasu na niektórych blogach zaczęły pojawiać się paznokcie z futerkiem :)
Poszperałam w necie i zobaczyłam że coraz więcej firm oferuje kolorowy puszek do ozdobienia manicure!
 
Ponieważ nie jestem w posiadaniu tego cudeńka, a bardzo chciałam zobaczyć jak to wygląda na żywo postanowiłam wykorzystać do tego jeden z najgorszych zakupów kosmetycznych w moim życiu- puder do pogrubiania rzęs Essence :)
Wiedziałam żeby tego nie wyrzucać ;D
 
 
Aby wykonać puszek do manicure po prostu zmieszałam ten essence z sypkim cieniem Fardel.
 
 
Jak zrobić mani?
1. Nakładam dość grubą warstwę lakieru.
2. Teraz pędzelkiem daje dużą ilość pudru, przyciskam do paznokcia.
3. Chwilę odczekuje, aż zaschnie lakier.
4. Nadmiar ściągam pędzelkiem.
5. Spryskuje lakierem do włosów, ponieważ puszek strasznie się "unosi" ;p
 
Ewentualnie można również dodać brokatu pod kolor puszku :)
 
Przyznam szczerze że taki mani przypadł mi do gustu :) Jest zupełnie inny, trochę zabawny.
W rzeczywistości trochę przypomina fakturę zamszu.
 
 
 Napstrykałam dużo zdjęć żebyście mogły przypatrzeć jak to wygląda :)))
 
 
 
 
 
 
 
 
Na zdjęciach z fleszem, puszek wygląda trochę inaczej.. jakby był bardziej "zbity".
 
 
 
 
Później dla zabawy dodałam jeszcze trochę błękitnego, sypkiego brokatu.
 
 
Jak Wam się podoba? :)))
 
AKTUALIZACJA
 
Mokry pies :)
-puszek po umyciu rąk ;p
 
 
Kisses ;*


41 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki puszek, ale różowy, jeszcze go nie nakładałam, muszę w końcu to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda ;) nie pomyślałabym o myku z lakierem do włosów ;P lepiej się od tego trzymał? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej.. O niebo lepiej!! tylko nie żałuj ;D

      Usuń
  4. świetnie to wygląda! a kolor cudowny wybrałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie zupelnie ten efekt nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, a już myślałam, że tylko mi się nie podoba ;)

      Usuń
  6. Fajny pomysł na wykorzystanie tego puchu z Essence :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie zniosłabym tego na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł z pudrem jako puszek świetny,ale efekt chyba nie dla mnie...a jak umyjesz łapki to nic się z tym nie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest trochę bardziej "zbity" .. :) potem wysycha i wygląda dość normalnie ale z każdym myciem rąk coraz mniej włosków ;)

      zabawa na jeden wieczór :) na pewno nie dłużej ! :)

      Usuń
    2. dokładnie,wersja imprezowa,prawda? :)

      Usuń
  9. Efekt ciekawy. Wyglada to dość ciekawie, ale pewnie u siebie na paznokciach troche by mnie drażnił ten puszek. Może też spróbuje żeby sie przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt bardzo fajny, szkoda tylko że mało praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.. właściwie to tylko dla zabawy ;)

      Usuń
  11. Dosyć oryginalne, ale chyba źle bym się czuła z tym na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedzialam, ze mozna zrobic to za pomoca cienia, bede musiala wyprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie dla mnie ,zostaje przy tradycyjnych mani ;)
    Ps.moze w lipcy bysmy sie w koncu umowily ?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten puder do pogrubiania rzęs i leży gdzieś w kącie. Muszę wypróbować Twój sposób!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. robiłam kiedyś juz puchate paznokcie, mam dwa kolorki - czerwień i granat :) mani super, ale góra na dwa dni - szybko się sciera niestety :) ale efekt jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nawet na jeden :) Później już lipa :p

      Usuń
  16. ciekawym sposobem uzyskalas ten puszek. Jednak nie podoba mi sie to na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Po umyciu rąk już nie wygląda tak ładnie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  18. śmieszne te paznokcie- bardzo ciekawie wygladają;)
    p.s. tak, ja jestem z Wawy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. NJie podoba mi sie ten puszek ale pomysl ciekawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi osobiście to nie podoba się ten puszek ;) Właśnie kończę dzisiaj brać antybiotyk, odczekam jeszcze z 2 dni i biorę się do dzieła :D A tak mi się dzisiaj chce słodkiego, miałam się nie obżerać, ale chyba zjem sobie coś dobrego :D:D czasami trzeba robić malutkie wyjątki. Szczerzę mówiąc, to jestem z siebie dumna, w połowie drogi strasznie bolały mnie uda, już miałam się poddać i walić tą Śnieżkę, na dodatek wchodziłam najgorszym szlakiem jaki był, ale widoki mi wynagrodziły mój ból i brak sił. W końcu specjalnie pojechałam do Karpacza żeby na nią wejść, więc nie było już odwrotu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze! :) fajnie że byłaś twarda w swoim postanowieniu. Możesz być dzięki temu z siebie dumna, masz satysfakcję:) jeżeli chodzi o słodycze czy inne nie zdrowe jedzenie to ja w ogóle jakoś specjalnie się tym nie przejmuje:) po prostu staram się jeść tych świństw mniej, ale to nie znaczy że będę się całkiem tego wyrzekać:)

      Usuń
  21. Wydaje mi się, że taki kupny aksamit do paznokci jest lepszy niż ten puch z Essence, bo też go mam i próbowałam dawać na paznokcie.. no i efekt gorszy w sumie od innego aksamitu, który mam. Ale dobry pomysł z "zafarbowaniem" tego badziewia, nie pomyślałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno masz rację :) z reszta widzę po zdjęciach innych blogerek. Ich puszek jest bardziej .. Miękki i milutki;) ale Cieszę się że spróbowałam tym, bo już wiem że to mani nie jest dla mnie :)

      Usuń
  22. Pomysł genialny, aczkolwiek miałabym wrażenie, że na paznokciu zadomowiła mi się jakaś mysza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak właśnie jest! :) właściwie cały czas miałam ochotę to głaskać i miziać ;D

      Usuń
  23. wow, genialne! nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł na wykorzystanie bubla ;) i bardzo ładny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, podziw!
    A konsystencja twojego wytworu jest taka sama jak prawdziwy puszek na paznokcie?
    Jestes niesamowita, pomijając same efekty ale i ten pomysl ! Zeby samemu sobie sprawic takue cacko.
    Brak slow haha <3

    Super. Ja teraz nie mam znow internetu maly popsul modem play tym razem po gwarancji i za mc moze dwa zakladam dopiero taki blokowy 20mb 45zl miesiecznie, ciekawa jestem jak sie sprawdzi i kiedy nadejdzie ten monent.

    Kozak sprawa z tym puszkiem! Puchatku ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I wszystko jest dla ludzi nawet na jeden dzien, mnie sie tam podoba i pewnue tez bym glaskaka jak mysze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Caro :) Ty mi zawsze tyle komplementów powiesz że od razu robi mi się miło :) ;* kochana :) z Internetem Cię rozumiem. Masakra jak ostatnio miałam modem orange to w ogóle raz działało a raz nie.. Teraz mam stałe łącze to w końcu jakoś mogę pracować. Ale i tak będzie mała przerwa na blogu bo mam sesje :( ale już niedługo! Jeszcze raz dzięki za Twoja pozytywną energię !

      Usuń
  27. miałam spróbować takiego maniciure z "kłaczkami" ;p fajny efekt na wyjście czy do jakiejś charakteryzacji:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze, może uda mi się kiedyś coś takiego wygrać albo dostać w gratisie to spróbuję :D

    Jaki lakier i nr masz na pazurkach przy tym zdobieniu?? śliczny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syyla, też uwielbiam ten lakier ! <3 Jest przeboski! Cała seria jest wspaniała. To jest lakier o numerku 168 pochodzi z kolekcji City Fashion.

      Tutaj o nim pisałam: http://make-upownia.blogspot.com/search?updated-max=2013-04-25T09:45:00-07:00&max-results=5&start=14&by-date=false

      Usuń
  29. Są śliczne! Ale efekt po umyciu rąk nie jest najlepszy... a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...