wtorek, 23 lipca 2013

"I znowu człowiek wydaje pieniądze, których nie ma, na rzeczy, których nie potrzebuje, by imponować ludziom, których nie lubi."
-Danny Kaye


Hello mademoiselle ! :)
Dziś o mojej nowej współpracy, z której jestem niezwykle zadowolona !
Internetowy sklep Efoxcity to coś w rodzaju butiku, gdzie ceny są niskie, a asortyment nieziemski :)Znajdziecie tu wszystko od sukien ślubnych, przez letnie bluzeczki, odzież męską i biżuterie.



 Niewątpliwym plusem butiku jest to, że te wszystkie maleńkie dodatki przy sukniach wieczorowych są doszywane ręcznie.. Ma to ogromne znaczenie w trwałości takiej kreacji. Poza tym to właśnie dzięki temu ich asortyment jest tak niepowtarzalny.



 To co najbardziej przykuło moją uwagę to suknie wieczorowe !
Własnie szukam czegoś na wesele, na które idę we wrześniu i szczerze mówiąc nigdzie w warszawskich sklepach nie widziałam tak niebanalnych i zmysłowych kreacji.


Niektóre z kreacji są wzorowane na stylu gwiazd z czerwonych dywanów.


W sklepie znajdziemy mnóstwo ciuszków w kolorach aktualnie modnych:
Mięta, pastele, koral .. :)
Mimo iż wybór również ślubnych sukni jest ogromny, mi najbardziej do gustu przypadła ta.
Dość prosta, ale z klasą i przede wszystkim romantyczna, czego pragnę w mojej przyszłej kreacji ślubnej :)


Od pewnego czasu zauważyłam również pewien trend o którym dowiedziałam się od kilku Pań Młodych, które maluje..
Modne w ostatnim czasie stały się suknie.. a właściwie sukienki ślubne w wersji mini :)
Osobiście tak bym na ślub nie chciała wyglądać, ale sukienka poniżej jest świetna w swoim kroju !!!


Efoxcity proponuje również dosć bajkowe kreacje, popularne w USA, kiedy to młode dziewczyny obchodzą swoje sweet fifteen ;) hhehehe
(tak taaaak.. śmiej się, śmiej Kasiu, a tak naprawdę to zazdrościsz..)


Oprócz kreacji wieczorowych jest tu mnóstwo modnych kąsków, które można nosić na codzień.
Okropnie ubolewam nad tym, że w Polsce jest tak mało sklepów z ciekawym asortymentem ! :(
(a jeśli już to nie na moją kieszeń..)



  Na koniec coś z biżuterii, której nie sposób obejrzeć .. tyle tego jest :)
Moje ulubione kąski:

 Zawaliłam Was zdjęciami.. wiem :) ale i tak to jest malutka część ciuchów które bym z wielką chęcią zakupiła :)))

Kisses ! ;*
Już w następnym poście moja nowa zdobycz:
Kosmetyki MUA :)) !!!

OGŁOSZENIE
Dziewczyny! Mam do sprzedania paletkę MUA Professional (Make up Academy)
Została użyta jeden raz -23 lipca !
Sprzedaję ponieważ dokładnie tego samego dnia otrzymałam pocztą prezent- również paletę, gdzie są bardzo podobne kolory... :/
Cena: 24zł z przesyłką 
(polecony ekonomiczny)
To właśnie ta paleta:
 
Chcę również sprzedać Podkład Revlon Colorstay 150 Buff
Jest kompletnie nie dla mnie! :( Użyty 4 razy!
Cena: 33zł z przesyłką
to ten po prawej:

Oba kosmetyki razem- 55zł z przesyłką !
Piszę to w poście ponieważ zależy mi na czasie :)
Zainteresowanych proszę o kontakt w komentarzu!

19 komentarzy:

  1. ile wspaniałych rzeczy :) gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo.. <3 z rzeczy codziennych będę musiała sobie coś zamówić bo nie wytrzymam :))

      Usuń
  2. gratuluje wspolpracy
    ja nie mam rozmiaru s,m wiec to nie sklep dla mnie ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te wszystkie sklepy gdzie mamy japan style to same xs lub s.. ;/ jak kiedyś kupiłam M dla siebie to było ze dwa rozmiary za małe

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy ;)
    Ta różowa jest cudowna, jak dla księżniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mi się kojarzy :)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy :D aż boję się zaglądać do sklepu - ale podejmuję to ryzyko :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D dawaj, stoje tuż za Tobą!!! :D

      Usuń
  5. A którego podkładu z Marizy używałaś? ;) Ja mam balansujący i jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ales Ty niecierpliwa :) jutro powinno być coś nowego :)
    PS o mamooo co za sukienki !! W takich chwilach zaluje ze nie mam okazji do ich ubierania. Jakoś u mnie w rodzinie ślubów też nikt nie chce brać i o :p

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! rzeczy sa naprawde świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ;)
    świetne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy ;) Kiecki są bajeczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje Sloneczko wspolpracy ! :)
    te ciuszki ostatnie bardzo w moim stylu,kocham takie bluzki nietoperzowe !

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulję współpracy, ciuchy , biżuteria no piękne, oczu nie mogę oderwac

    OdpowiedzUsuń
  12. hej kochana dawno mnie tutaj nie było, gratuluje wspaniałej współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej fantastyczne są szczególnie te sukienki a'la księżniczka. Szkoda, że tak rzadko ma się okazję na tego typu wyjścia i zostaje do wyboru zwykła sukienka wieczorowa, bez koła, falbanek i tej całej bajkowości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szczerze- również żałuję !

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...