poniedziałek, 15 lipca 2013

Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Carre Pistache

Moja Słodka Pistacja

Modelka: Danusia Duszyńska
Stylizacja i zdjęcia: Kasia Duszyńska ;)
Po raz kolejny próbuję swoich sił w konkursie :)
 Tym razem organizatorem nie jest firma kosmetyczna, tylko producent czekolady Mount Blanc ;D A ponieważ kochamy z siostrą (modelką) czekoladę, tym bardziej jest nam miło i przyjemnie brać w nim udział! 
Pralinka, która zainspirowała mnie do stworzenia tego makijażu to Carre Pistache. Zachęcił mnie zdecydowanie jej wyjątkowy kolor! 

 Wykonanie makijażu:
1. Po nałożeniu na powiekę ruchomą złotego i zielonego cienia, brązową kredką narysowałam delikatny łuk wychodzący aż za długość brwi, a następnie to zblendowałam cieniem w identycznym kolorze.
2. Dla ułatwienia, przed następnym krokiem namalowałam cieniutką kreskę linerem.
 3. W tym momencie kreska jest pogrubiona i wydłużona przy wewnętrznym kąciku.
 4. Ostatnie kroki to nałożenie sztucznych rzęs i brokatu w kącikach oka.
 5. Oczywiście nie zapominając o ustach, nałożyłam na nie bordową farbkę mehron, a w sam środek ust- żółtą! Na koniec trochę limonkowego cienia i gotowe..

Po wykonaniu makijażu przyszła kolej na "sesje zdjęciową" ;D
 Po raz kolejny do makijażu oczu użyłam mojego ulubionego brokatu limonkowego :)))
 
***
***
Aby twarz nabrała blasku- kości policzkowe czoło i nos zostały muśnięte złotym cieniem.
 ***
 Użyte cienie:
 

...ahhh DeeDee zawsze będzie moją ulubioną modelką !! :)))

Chętnych zapraszam do udziału na stronie producenta MB/ Konkurs ! :)))
Kisses ;*

28 komentarzy:

  1. AAAAAahhh jak pralinka Ta Twoja siostrzyczka,
    ślicznie ją namalowałaś, jestem podwrażeniem :)

    Wygrasz ! Jestem z Tobą, cudowny makijaż-cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż i widać, na której czekoladce się inspirowałaś ;)
    ale marcepanu nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż, robi wrażenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko wyszło, bardzo precyzyjnie (;
    Mam nadzieję, że zdobędziesz pierwsze miejsce, trzymam kciuki! (;

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie...coż za wyobraźnia

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kasiu prześlicznie !!!!Danusia niech uważa bo mozna chcieć ja zjeść ;) ja też uwielbiam czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna modelka!
    piekny makijaz
    super zdjecia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. booooskooo to wyglada!powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda, no no no! Aż chce się skosztować ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki, bardzo mi się podoba, zwłaszcza usta - jak prawdziwa czekoladka:) doceniam coś takiego jako ogromny miłośnik słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny makijaż!
    iście słodkie dzieło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda genialnie! trzymam kciuki za konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż :) Życzę powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super to wszystko przemyślałaś i zrobiłaś :) uważam że masz duże szanse bo DeeDee na serio wygląda jak ta marcepanowa czekoladka ;) bardzo mi się podoba !! Usta są czekoladowe ;) i w ogóle fajnie wygląda ta cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super make up. Brokat na powiekach daje super efekt.! ;)
    Pozdrawiam marcik22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki kochana!:)Cudowny makijaż!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Całość prezentuje się fenomenalnie:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne oko!
    zapraszam do mnie
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ! Jestem pod wrażeniem !
    Efekt jest czarujący !

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci te oczy wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. magiczne usta...ah..... // fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki ąłdny banner Kochana....wielkie zmiany u Ciebie :)
    makijazę obłędne

    3mam kciuki za powodzenie w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. ojej.. :) Dziękuję Ci, widziałaś .. :D

      Usuń
  24. Jestem pod mega wrazeniem ! Swietnie Ci wyszlo ! :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...