sobota, 27 lipca 2013

Makijaż Okazjonalny

Nalezy zawsze być zakochanym
-to powód dla którego nigdy nie powinno się brać ślubu.
Magdalena Samozwaniec

Na imprezę, prywatkę, wesele.. dziś makijaż na specjalne okazje !
Połączenie śliwki, głębokiej czerni i srebra daje mocny, ale bardzo elegancki efekt :)
W sam raz dla osoby, która lubi mocno podkreślone oczy.
 ***
Akurat w tym makijażu moja siostra wybrała się dzisiaj na wesele..
***
UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz:
-pokład Maybelline Affinitone Golden Beige
-Korektor Bourjois Healthy Mix 52
-Puder Ben nye Fair
-Ziemia Egipska IKOS
-Róż sleek Guipure + Chantilly
   
Oczy:
- cienie Inglot (oznaczone serduszkiem na palecie)
-liner Golden Rose metallic 07
-liner Essence
-tusz Maybelline colossal volum express

Usta muśnięte błyszczykiem..
***
 Efekt końcowy:
Mam nadzieję , że przypadnie Wam do gustu :)

Kisses ;*

OGŁOSZENIE
Dziewczyny, mam do sprzedania paletkę MUA.
Raz użyta 23 lipca !
Chcę sprzedać gdyż dosłownie tego samego dnia przyszła do mnie paczka, w które dostałam cienie w bardzo podobnych odcieniach :(
Cena: 24 zł z przesyłką
to ta paletka:
 Tak samo chcę sprzedać podkład Revlon Colorstay 150 Buff
Użyty 3-4 razy.. to podkład w ogóle nie dla mnie :(
Cena: 33zł z przesyłką
to ten po prawej:
 
Oba kosmetyki razem 55zł z przesyłką
 Dawajcie znać w komentarzach lub na maila !:)

29 komentarzy:

  1. Paletke i Revlona akurat mam wiec sie nie skusze:D
    makijaz baardzo ladny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż świetny. Mam jednak pytanie z innej beczki: jakiej używasz farby do włosów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że chodzi Ci o włosy osoby na zdjęciu ? ;)
      Jest to farba SYOSS 107. Ta seria "olejowych" :P :)

      Usuń
  3. Okazjonalny makijaż - strzał w dziesiątkę, bardzo w moje gusta trafiłaś ztym kolorami i połączeniem !!
    Podoba mi się! <3
    buźki i zapraszam na nową notkę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za życzonka ;) przekaże Mu hihihi ;*

    Co do stanika na allegro, i była pojedyńcza sztuka.. nawet chyba przypadkowo trafiłam,a i też wynegocjowałam cenę do 18zł w tym wysyłka - poprostu mi sie poszczesciło,
    tak samo z dresiakami z zary - za 45zł ( z tym że używane ). A podobno są jeszcze obecnie w kolekcji w Zarze za 99zł jakoś ;*

    Wielki kiss i dziękuje za dużo miłych słów, czekam na kolejną ciekawą notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. podkreśliłabym jeszcze brwi, cała ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pewnie, powinnam to zrobić, ale ja uwielbiam naturalne brwi..

      Usuń
  7. Ślicznie !
    Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się bardzo podobają mocne makijaże

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż Kochana.....wyraźny i efektowny..uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu makijaż jest po prostu zjawiskowy ! Przepiękny ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja uwage przykula takze jak zwykle paleta cieni Inglot ;) co ja poradze, ze mam ostatnio jakas manie na cienie !!:)

      Usuń
  11. Wow I love your makeup!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog z chęcią będę tu częściej zaglądać,
    obserwuję a Ty?
    Zapraszam do siebie ;)
    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o mój boze ale cudo <3333333333333333 !!!!!!!!!!!Chcialabym ,zeby ktos z takim talentem mnie pomalowal bo sama nigdy nie maluje cieniami:( jakos nie umiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to praktyka i ćwiczenia! :))) One powodują, że zaczyna wychodzić.. :)

      A tak na marginesie to może kiedyś będzie okazja się spotkać i wtedy chętnie Cię pomaluje ;))

      Usuń
  14. Przepiękny i profesjonalny makijaż. Rozcieranie i przechodzenie cieni na 6 +
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :) Dziękuję. Baardzo mi pochlebił Twój komentarz ! ;*

      Usuń
  15. Swietny makijaz ! Chcialabym posiadac Twoje zdolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie kolorków!Baaardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ta paletka MUA jest nadal do sprzedania? Byłabym zainteresowana chęcią kupna;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :)) !!! daj znać na maila kat.duszynska@wp.pl

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...