piątek, 5 lipca 2013

Słodko i Soczyście czyli o Błyszczykach Apocalips

"A ser­ca - tak ich mało, a us­ta - ty­le ich."
-K.K. Baczyński
 
 Kiedy widzę, że superpharm, rossman lub hebe organizują promocję np. -30% na wszystkie kosmetyki do malowania twarzy wprost nie mogę się oprzeć.. ;))
Znów padłam ofiarą koloru..
W poszukiwaniu prawdziwie intensywnych szminek trafiłam na całkiem nieznany mi błyszczyk Rimmel Apocalips. Wypróbowując go na ręku w drogerii od razu zauważyłam że ma bardzo silną pigmentacje. Ponadto kolory są nieziemskie!! :)))
Koszt ok 25zł, w promocji dorwałam za 18zł
Ponieważ w kosmetyczce mam już nudziaki i delikatne korale postanowiłam wybrać coś bardziej żywego. Padło na numerki 501 i 303.
Na początek moje usta bez pomalowania żebyście mogły zobaczyć jak bardzo intensywne są te kolory
 
 
1. Cudowny i soczysty 501 Stellar
Kolor jest rewelacyjny. Z całej kolekcji podoba mi się Najbardziej. Przyznam że szukałam właśnie takiego od długiego czasu. Jestem baaardzo z niego zadowolona, czuję się w tym kolorze bardziej pewna siebie i kobieca :)) Malować jednak trzeba dość uważnie gdyż łatwo wyjść poza krawędzie ust a później trudno to zmyć ;)
Bardzo pasuje do mocniejszego makijażu. Uwielbiam używać wraz z nim różu w podobnym lub identycznym odcieniu - wtedy kolor jest jeszcze lepiej podkreślony :)
 
2. Zimny, ale prawdziwie słodki odcień 303 Apocaliptic 
 Ten kolor tego błyszczyka to pomieszanie fuksji, różu i Magenty :) absolutnie mnie zachwycił, mimo że za takim chłodnym odcieniem raczej nie przepadałam. Świetnie się rozprowadza, nie zostawia smug.
 Musze jednak przestrzec Was abyście po aplikacji chociaż raz odcisnęły usta na chusteczce. Błyszczyk jest tak mocno napigmentowany, że bardzo łatwo kogoś lub coś ubrudzić.
Na poniższych zdjęciach właśnie to zrobiłam a jak widać kolor nie stracił na intensywności. Jest co najwyżej mniej połysku.
 
 ***
PODSUMOWANIE
 
Zalety:
- bardzo silna pigmentacja
- nie tworzy smug
- intensywny połysk
- nie wysusza
- pięknie pachnie
 
Wady:
- brudzi! konieczność odciśnięcia ust na chusteczce
- zdecydowanie trzeba usta "poprawiać"
- malować trzeba bardzo precyzyjnie i uważnie. Przy tak mocnych kolorach widać wszystkie niedociągnięcia.
- absolutnie niedozwolone na randki czy kolacje :))
 
Dokładnie tak jak pisze producent można odnieść wrażenie iż na ustach mamy lakier- błyszczący intensywny kolor tworzący coś w rodzaju "tafli", jednak błyszczyk w ogóle nie zastyga! ;/ co jest jego największą wadą.
 
 
Pomimo wad absolutnie nie żałuję zakupu. Po prostu trzeba na tę szminkę "uważać"- nakładać niewielką ilość, a także nosić lusterko i błyszczyk do poprawek. Na sesje zdjęciowe- IDEALNY.
 
 
Kisses ;*
 


20 komentarzy:

  1. kolor na ustach - to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne masz usta! :P zeby nie bylo ze jestem jakas nie teges :D
    Ten kolorek w roz, oh ah i eh <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zwariowało, oszalało moje serce:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obydwa i tak samo uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niet, nie moge takich używać bo jest mi poprostu brzydko, zapewne już wiesz i bede to powtarzać co notkę z ciemnymi szminkami/błyszczykami itp, iż ja preferuje nude, tylko i wyłącznie, aczkolwiek posiadam pigment czerwony soczysty, ale taki nie typowo matowy a naturalny na ustach który wygrałam na rozdaniu - tylko i wyłącznie jeden z ciemnych ^^

    buziaczki kochana, ale notka rewelacyjna jak zwykle i Twoja buźka ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewni Caro :) to normalne, nie każdemu jest dobrze w takich żywych kolorach :) nie mówiąc już o tym że nie każdy musi lubić takie intensywne usta! :P ja szczerze mówiąc dopiero się od niedawna zaczęłam takich używać :)

      Usuń
  6. Pasuje Ci :) U mnie wyglądałoby niezbyt ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba kolory prezentują się na ustach bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo masakra 303 jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda prześlicznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. mam już 2 kolory i bardzo je lubię, może skuszę się jeszcze na Stellar:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki są mega, tylko u mnie te błyszczyki zostają na zębach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za blyszczykami, ale oba kolory bardzo mi sie podobaja:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki boskie!
    na Twoich ustach wygladaja cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt boski!! Masz prze piękne usta swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obydwa kolory cudowne :) i masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze fajny odcień ten stellar:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...