środa, 10 lipca 2013

Trendy Makijażu 2013.. Limonkowa Kreska

Energia, kolor i promienność
 
Cytrusowe odcienie w makijażu widziałyśmy chyba w każdej gazecie i na wieeelu wielu wybiegach.
Dlatego dziś przybywam do Was z Limonkową Kreską!
 Na pewno taki kolor dodaje świeżości i podkreśla tęczówkę.
Na co dzień dla mnie na pewno odpada, ale przyznam że im dłużej mam go na sobie tym bardziej mi się podoba... :))) !
 
Przy takim jasnym i wyrazistym odcieniu uważam, że niezbędne jest mocne wytuszowanie rzęs bądź przyklejenie sztucznych. W przeciwnym wypadku mam wrażenie iż oczy są "przymglone".
 
 
Ponieważ nie mam żółtego eye linera -
użyłam cieni Inglot i limonkowy brokat.
Wszystko zmieszałam z płynem Duraline (również Inglot) i gotowe :)
Delikatnie podkreślone usta są idealne do tego makijażu.
Próbowałam również z intensywnie różowym kolorem, jednak wyglądało to dość "teatralnie"
 
 
Prócz cytrusowych neonów możemy również zaobserwować na oczach modelek z wybiegów błękit, kobalt, turkus, róż, pomarańcz... :)) 
 Kisses ;*
 

37 komentarzy:

  1. Ojej kompletnie inaczej, Masz uwodzicielskie słonko na oczach !

    Bardzo mi się podoba, podoba mi się ten letni klimacik :) pozytywny :)
    urzekłaś mnie tą limonką ;* śliczna !.

    Jak wakacje? Jakieś plany? a co z ćwiczeniami? ja pomaluteńku zaczynam, staram się bynajmniej. kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Caro dobrze szło, dopiero ten tydzień w ćwiczeniach się opuściłam bo staram się przede wszystkim pisać pracę licencjacką.. ;P

      Wakacje w Tatrach!! :)))

      Wieelkie wielkie dzięki za komplementy ;* ja też czuję się w tym make upie zupełnie inaczej :D bardziej "wesoło" :P

      Usuń
  2. Też dzisiaj robiłam żółte oko. Tylko w bardziej awangardowej wersji. Takie kreski chodzą już za mną od dawna, w ogóle wszystkie neonowe kolory i bez problemu wyszła bym z takim okiem na miasto :) A taka kreska cieniami z duralinem trwała? Chodzi mi o to, żeby kontur kreski był niezmiennie wyraźny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale duraline z cieniempotrafi się po paru godzinach kruszyć :(

      Usuń
  3. Cudna kreseczka :D:D
    świetnie to wygląda :D i ten soczysty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow odważnie ale jak pięknie i precyzyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. cos dla mnei zdecydopwanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za żółtym, jednak u Ciebie prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam trend na zolte odcienei jak najabrdziej mi sie poodba i zwykla kreska tez super :0

    OdpowiedzUsuń
  8. ten brokat swietnie z cieniami sie komponuje, swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wielkie wow! wygląda to cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie i precyzyjnie wykonalas ta kreske , a ten dodatek brokatu cudnie ja ozywil.Ja jednak w takim makijazu wygladalabym conajmniej dziwnie, ale do sesji zdjeciowych fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygląda ta kolorowa kreska, pasuje Ci do włosków :D
    Dużo ludzi mi mówi, że wyglądam na spokojną i bardzo opanowana osobę ;D spotkałam się też z takim komentarzem od kolegi że moje oczy wyglądają tak, jakbym ciągle miała łzy w oczach bo tak mi się szklą :D
    Ja obecnie intensywnie jeżdzę ze siostrą na rowerze a pisząc ten komentarz wcinam Raffaello :D w pracy Pan mnie poczęstował ;D więc żal odmówić - od jednego mi się nic nie stanie chyba :P

    A jak tam Twoje kg? Lecą w dół ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. cień cytrynowy, brokat limonkowy, aczkolwiek na zdjeciach z fleszem też wygląda na żółtka ;p

      Usuń
  13. ta żółta kreska wygląda imponująco na oczach, świetna <3 muszę zainwestować w żółty eyeliner, bo też kce taką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada rewelacyjnie!
    sama tez czesto robie takie kolorowe kreski
    I ten kolczyk w nosie-wow!swietnie Ci pasuje
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ten żółty wygląda:D
    chyba też zacznę na kolorowo <3

    zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, ale jak dla mnie tylko do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna kreska ;)
    Szkoda, że żółć to raczej tylko na sesje zdjęciowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie ostre kolory eyelinerowe! Genialnie to wygląda (;

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie właśnie niestety nie sprawdzają się te "klasyczne szczoteczki" za to sylikonowe moje rzęsy uwielbiają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz fantastycznie. : )

    OdpowiedzUsuń
  21. odważnie. ciekawy efekt. :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie:) świeżo, słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne makijaże robisz, wow! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. alez soczystosc bije cytrusowa :) fajny szalony efekt na letnie dni :)! podoba sie ,podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...