czwartek, 22 sierpnia 2013

Biżuteria która stała się częścią mnie

"Kobieta dla jednej perły, która z jej stroju wypadła, zapomina o wszystkich swych klejnotach"
-przysłowie perskie

Hej Dziewczyny ! ;*
Przede wszystkim chciałam Wam oznajmić, że wszystkie nagrody z ostatniego konkursu poszły dzisiaj :) Nie chciałam żebyście czekały, bo czeka Was w nich dużo dobrego ;*
***
W dzisiejszej notce chciałam Wam przedstawić mój nowy ukochany łańcuszek :)
Czy nie zauważyłyście, że na mojej szyi zawsze wisiało to samo- złoty krzyżyk? No właśnie.. nie jestem zwolenniczką zmieniania naszyjników. Dla mnie jest to najważniejszy element biżuterii, który nie tylko musi współgrać z Twoim strojem ale również z Twoją osobowością! ..i tak właśnie stało się z moim nowym nabytkiem :) Czuję, że jest cały mój i należymy do siebie :) te skrzydła wyrażają dla mnie wolność i siłę!
Naszyjnik dostałam od Efoxcity. Sklep z ciuszkami jak najbardziej w moim stylu ^^
Jeżeli macie faceta, który interesuje się modą zajrzyjcie też do męskiego działu wholesale mens clothing


 Bardzo lubię w nim to, że pięknie układa się na szyi- bałam się, że skrzydła będą zbyt.. "sztywne". 
 Taki zwykły strój, zwykła bluzka. A jednak całej stylizacji właśnie skrzydła dodały charakteru.
(makijaż po całym dniu w pracy- dobrze wiem, że brwi wyglądają co najmniej źle!)


Kilka słów o naszyjniku:
-nie jest ciężki
-posiada regulacje długości łańcuszka
-kółko w środku jest ruchome
-pięknie odbija światło w słońcu :)
-koszt to około 30zł
To co mogę zarzucić efoxcity to fakt, ze naszyjnik wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach na stronie! Dla mnie w gruncie rzeczy to plus, ale jakby ktoś wolał srebrny jak można wywnioskować to lipa.. :P




 Naszyjnik dorwiecie na tej stronie: white-angellwing-pearl-necklace
Teraz na Efoxcity są przeceny, więc zapraszam do zapoznania się z ofertą np. sukienek wieczorowych: affordable evening dresses
Co do samego sklepu mogę się jak na razie wypowiedzieć pozytywnie :) Paczuszka szła dość szybko jak na przesyłkę z zagranicy, ponadto było bardzo bezpiecznie zapakowana.
Trochę szkoda, że już po studniówkach, bo promocje obejmują również sukienki na bal cheap prom dresses


WAŻNE !!!
Dziewczyny :) w dniu jutrzejszym wyjeżdżam na 2 tygodnie z moim Misiem w Tatry! :)
Trzymajcie kciuki żebym nie spadła podczas wspinaczki i nie spotkała żadnego niedźwiadka ;D ;*
Tym samym bardzo przepraszam, że będziecie musiały tak długo czekać na kolejne posty!
Będę TĘSKNIĆ ;* 

32 komentarze:

  1. bardzo elegancki, i z pewnością będzie pasował do większości strojów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, miłego wyjazdu i oby ten niedźwiadek Cię tam nie dopadł ;);*
    Podoba mi się naszyjnik i co racja to racja, - 100% pasujecie do Siebie :))
    Faktycznie nadaję charakteru ... i faktycznie dopbrany pod Ciebie i twój stylle.
    ślicznie jeszcze raz ! Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że tak mówisz ! :D ;*

      Usuń
  3. wygląda bardzo szykownie, pięknie się prezentuje na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że biżuteria jest ważna. I często pokazuje osobowość "nosicielki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz podobne zdanie :)
      Jeszcze bransoletka czy pierścionek to jakoś ujdzie, ale naszyjnik musi być.. idealny :)

      Usuń
  5. Też mam taki jeden naszyjnik ktory zaklad do wszystkeigo doslownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny naszyjnik :D
    Udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny naszyjnik, bardzo ładnie się układa na szyi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trafiłaś z nim w mój gust, normalnie się zakochałam, oczy mam jak pięć złoty jak na niego patrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe :)))) no ja też takie miałam przez pierwsze pare dni :D

      Usuń
  9. Przepiękny naszyjnik, przygarnęłabym go :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny BLOG !
    Zaczynam obserwować :):*
    Zapraszam do siebie :*
    innlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś taka piękna! kocham Twoją urodę

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana paczka doszła do mnie w ekspresowym tempie ja jestem na urlopie, więc kazałam otworzyć siostrZe, dzwoniła di mnie zachwycona zawartością, .jeszcze.raz dZiękuję;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGA PAKA KOSMETYKÓW DO WYGRANIA! Zapraszam na rozdanie! http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest po prostu MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana, kope czasu!!!!! :)
    wracam do swiata blogowania wiec trzeba odswiezyc dawne przyjaznie ;)

    Piekny naszyjnik, sama uwielbiam roznego typu wisiorki, korale, kolie etc. Potrafie zyc bez pierscionkow, bransoletek i kolczykow, ale cos na szyi musi byc! :p

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze perfekcyjny makijaż :) wszystkie kolory i przejscia idealnie do siebie pasuja

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...