środa, 7 sierpnia 2013

Fuzzzzzy Coat - Sally Hansen

"...są w życiu chwile, w których trzeba podjąć ryzyko 
i dać ponieść się szaleństwu"- Paulo Coelho

Hej Wszystkim :))
Dzisiaj przybywam do Was z ciekawym lakierem od Sally Hansen. Fuzzy Coat to lakier, który można stosować jako top na inny kolor, bądź możemy go nałożyć solo :)  Od razu mówię, że na zdjęciach bardzo dziwnie wychodzi (zwłaszcza jak robimy to przy lampce nocnej..) W rzeczywistości lakier bardzo mi się podoba, jest wesoły i optymistyczny. Połączenie morskiego i żółci, dlatego właśnie lakier nosi imię Fuzz-Sea :)) nr 500.
 Miałam bardzo duże problemy z wykonaniem zdjęć, ale chyba się udało.. 
Tutaj Fuzzy jest solo.
 Zdecydowałam jednak, że przyda mu się "tło".
Próbowałam różnych kolorów, ale biały pasuje mi tutaj najbardziej :)
Żałuję że nie mam czarnego, mogło by fajnie wyglądać !! :/
 

Cechy:
* Lakierem ciężko się maluje gdyż jest.. glutowaty :)
* Utrzymuje się długo, jak brokatowe lakiery
* Zmywanie jest bardzo proste, myślałam, że będzie ciężko schodził, ale jest bardzo ok :)
* Bardzo szybko zasycha
* Nie należy do najtańszych- około 20zł
* ..Przede wszystkim jest oryginalny!! :))) Ciekawy i optymistyczny!

 Tutaj wersja nieco inna, tylko jeden paznokieć na białym tle, reszta solo.

Jak zwykle proszę o wyrozumiałość! Bardzo rzadko maluję paznokcie :( jeszcze nie mam wprawy i nie wszystko wygląda idealnie, a ręka mi się przy tym trzęsie jak galareta :D 

Lubicie takie bajery na paznokciach czy wolicie klasykę ? :))

25 komentarzy:

  1. dzisiaj w drogerii widziałam te lakiery i się zakochałam :D śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie poszaleć z wzorkiem można.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam je ostatnio w drogerii, koniecznie muszę mieć choć jeden z nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż Cała Ty - optymistycznie :)
    Ejj, nie wiedziałam, że jesteś fanką lakierów ;p
    Co to oni nie wymyślają, a Ty na topie zawsze.
    podoba mi się pod biały, i faktycznie na czarnym też mogłby fajnie wyglądać.

    Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten lakier na allegro ale cena i nieznajomość lakieru nie zachęcały do zakupu :)

    Nie mniej widzę, że na pazurkach wygląda idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajny !!!szczególnie podoba mi się efekt na białym tle ;) ja ostatnio z racji tego ze lakiery nie chcą mi się trzymać to odpuscilam wogole malowanie paznokci ...chyba tylko brokaty się w miarę trzymają tylko potem trzeba mieć cierpliwość w ich zmywaniu brr..moze za tym cudakiem powinnam się rozejrzeć ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda, zwłaszcza z tym białym tłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿


    Bardzo fajny lakier, troche inny ale teraz w modzie sa wzory ;)


    ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. no jakoś kompletnie nie mogę się do tego trendu przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo i dla mnie to tylko zabawa :)
      Sama wolę jednolity kolor, ewentualnie z gradientem.. :)

      Usuń
  10. Jest taki śmieszny ;D wygląda jak futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka late temu używałam takiego lakieru, nie pamiętam z jakiej firmy, kupiony gdzieś przypadkiem. Był super, robił wrażenie, jedyny minus-kiepsko się zmywał.

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się! to tzw.lakier piórkowy? :)
    zestaw kolorystyczny do mnie bardzo przemawia,ciekawe czy jest np.żółty z czerwienią,bo to mój ulubiony duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to własnie ten piórkowy :D
      Mnie też ten się podoba :) ale żółci z czerwienią nie widziałam :(

      Usuń
  13. sliczny na białej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeden kupię na próbę bo lubię Sally, ale nie wiem jeszcze kolorek jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z białym podkładem wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem ci że ten żel pod prysznic pachnie podobnie do pomarańczowego z Orginal Source :)
    a lakier boski strasznie mi się podoba i trochę się czaję czy go nie kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda ciekawie, rzeczywiście bardzo optymistyczne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze ale fajny efekt :D gdyby jeszcze był w połaczeniu złota z jakimś miedzianym odcieniem byłabym w niebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne mają kolory aczkolwiek mnie piórka nie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...