sobota, 10 sierpnia 2013

Nowa seria: Spotkania z Fryzjerką

„Twoja fryzura i makijaż wyszły spod ręki najlepszych fachowców na świecie i masz na sobie coś tak drogiego, że nawet nie możesz marzyć, iż kiedyś będzie cię na to stać. Jednak przez parę chwil to wszystko jest twoje i wiesz, że wyglądasz jak milion dolarów.”
-Waris Dirie 
 
 ***



Dzieeeeń dooobry! Witam Was w ten pochmurny dzień ;) Jak widzicie po tytule przybywam z nową serią postów: "Spotkania z fryzjerką" ! Razem z moją Olą postanowiłyśmy co jakiś czas pokazać Wam kilka prostych fryzur. Będą to uczesania delikatne, możliwe do wykonania bez specjalistycznych kosmetyków czy sprzętu. Nie do końca tutoriale- bardziej inspiracje z małymi podpowiedziami ;) Na pierwszy ogień poszły koczki i warkocze ;) Dlaczego? Bo są właśnie modne, bo jest gorąco, bo.. nigdy ich nie nosiłam :D !  Bardzo prosimy o wyrozumiałość ! To pierwsze takie spotkanie i nie wiedziałyśmy trochę jak robić zdjęcia, ile itp... Miłego oglądania!
Jako zdjęcie "główne" którym będziecie mogły rozpoznać kolejny post z serii będzie Ola, którą możecie oglądać... :))







To co wykonałyśmy jako pierwsze to koczek z dobieranym warkoczem zaplecionym nad karkiem. Nie jest to jednak zwykły dobieraniec! Jest to warkocz dobierany od spodu, dzięki czemu jest "wypukły" :) Zaplata się go prawie tak samo. Jak w przypadku zwykłego dobierańca dzielimy włosy na trzy pasma, a następnie dobieramy pod siebie, czyli odwrotnie niż w klasycznym :)
Koczek uwieńczający warkocz postanowiłyśmy aby wyglądał "niechlujnie" i nie był zbyt gładki :)
Ola po prostu spięła włosy gumką w kucyk i zakręcała różne pasma wokół gumki spinając to wsuwkami, bądź kolejną cienką gumeczką.
Tak prezentował się efekt końcowy:
Niby proste, a tak oryginalne.. :) Mnie bardzo przypadło do gustu.

Ola rozczesywała moje włosy Tangle Teezer :) Muszę przyznać że jest to coś rewelacyjnego i na pewno sobie kupię tę "szczotkę" !
Kolejnym upięciem był delikatny i gładki kok z warkoczem i wypełniaczem.
 Ola natapirowała mi włosy żeby włosy były bardziej puszyste pod koczkiem, następnie zebrała je do tyłu..
 Następnie trzeba wykonać kucyk, i założyć wypełniecz.. :)
Wypełniacz trzeba zasłonić włosami.. i dla podtrzymania spiąć recepturką.
Włosy, które zostają zaplatamy w warkocz który na koniec spinamy wsuwką :)
Taki koczek będzie bardzo pasował do zwiewnej sukienki :))
***
Na pierwszy ogień, na próbę przygotowałyśmy dla Was dwie fryzurki, ale pokażę Wam jeszcze coś co Ola mi zrobiła w 5 minut.. właściwie bez planów, bez zastanowienia, po prostu zaczęła robić :D Bardzo dobrze czułam się w takim warkoczu !!

Dziewczyny dajcie znać jak Wam się podoba spotkanie z fryzjerką i jakie fryzurki chciałybyście zobaczyć.. :)
Dziękuję Olu za pomoc i dziękuję Wam za uwagę! ;*

29 komentarzy:

  1. Coś dla mnie, lubię koczki i warkocze zwłaszcza w takie upały

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fryzurki, również planowałam taki wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Swietne fryzury, bosko wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły, widzę, że powoli wychodzisz z rudego koloru włosów, a szkoda, bo dodawał Ci nieco drapieżności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu problem polega na tym że strasznie się spłukuja rudości:( ale na pewno nie zrezygnowałam całkowicie:) dziękuje za ta opinię.. ;) może nawet niebawem pofarbuje włosy :)

      Usuń
    2. jeśli mogę wtrącę tu swoje dwa grosze:) moim skromnym zdaniem, ten kolorek jest bardzo ładny i moim jeszcze skromniejszym zdaniem nie koloryzuj na rudo:) jest ok

      Usuń
    3. no rozumiem, ale są takie specjalne szampony właśnie do takich kolorów, wiem, że najbardziej spłukują te przeciwłupieżowe i ziołowe. A jeśli nie chce Ci się męczyć z zachowaniem intensywności koloru to poszukaj jakiegoś pośredniego koloru albo refleksy chociaż. Dobra kończę wypowiedź, bo już zaczynam mieszać :D

      Usuń
    4. Dziękuję za tę małą dyskusję :)
      Zawsze lubię czytać Wasze rady.. :)
      jeszcze pomyślę nad koloryzowaniem :)

      Usuń
  5. Piękne fryzury, jak widzę takie fajne upięcia trochę mi żal, że mam krótkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wiem czym będę zamęczać moją mamę kiedy tylko wróci z wakacji. Ta pierwsza fryzura jest... mega! :) Śliczności. Masz zdolną fryzjerkę.
    I dobrze Cię widzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z wprowadzeniem tego typu postów :D
    Fryzurki są piękne! Poproszę więcej takich zaplatanych fryzurek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vera bardzo się Cieszę że pomysł jest trafiony:) następne na pewno będą niedługo <3

      Usuń
  8. Pierwszy kok z warkoczem fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogła bym codziennie go mieć na głowie <3

      Usuń
  9. Tangle Teezer to must have! Spróbujesz raz,a już zawsze bedziesz się czesać tylko tą szczotką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes piekna dziewczyna , kazy fryz Ci pasuje;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta 3 fryzura bardzo CI pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog :) szkoda że dopiero teraz tu trafiłam.. piszesz tak że aż chce się czytać, a fryzury są boskie :)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) prawie nic nie trzeba robić a można wygrać :)
    Pozdrawiam :)
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne fryzurki :) ciekawie się zapowiada ta nowa seria :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz od dluzszego czasu marzę o takim koczku jak z pierwszego zdjęcia, z warkoczem. Ale niestety - mimo wielu prób wciąż nie potrafię go zrobić i pozostaje w sferze marzeń..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie również jest on bardzo trudny ! A może masz koleżankę która umie robić dobieranego?:)

      Usuń
  15. Dobry pomysł z takimi postami. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne fryzurki, zdolniachy z was! 1 i 3 fryzurka mega! :o

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie fryzury są genialne :) ja rozkochałam się ostatnio w francuzach, chętnie zobaczyłabym jak Ola robi francuza z grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie włosy są mistrzem, a Ty w nich? OJEJ. W każdej wersji jest Ci zabójczo
    Te warkocze są śliczne. Masz utalentowaną fryzjerkę ! Ehhm Wy to wszystkie takie utalentowane :)
    Pozdrowienia dla Fryzjerki ! ;* i Buziak dla Ciebie. :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia fryzura bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  20. super sprawa! zawsze chetnie ogladam fryzurki i upiecia... ta pierwsza to swietny pomysl :D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...