poniedziałek, 12 sierpnia 2013

PasteLove




"Jedyną miarą miłości jest miłość bez miary"
- Franciszek Salezy

Dzisiaj szybki wpis z weekendowym makijażem ! :)


Ponieważ za oknem wciąż pięknie i inspirująco postanowiłam w weekend odrzucić ulubione brązy i złapać za coś kolorowego !

  Wybrałam kolorki, które pięknie podkreślają zielone oczy. 
Przydymiona śliwka powoduje, że makijaż staje się zmysłowy, a pastelowa brzoskwinia wydobyła miodowy kolor z mojej tęczówki i dodała romantycznego akcentu...

 Oczywiście na wyjście usta zrobiłam bardziej klasyczne .. :) ! Delikatna szminka wystarczy.. :)
KOSMETYKI

Twarz:
* Podkład Maybelline Affinitone Golden Beige
* Korektor Bourjois Healthy Mix 52
* Puder Ben nye Fair
* Róż sleek crochet

Oczy:
* Cienie Inglot: bazowy matte 353, brzoskwinia 314, śliwka 74,
* liner Sephora sinner
* tusz Maybelline Volum Express

Usta:
* ombre: cienie Inglot
* zwykłe: szminka MUA 16  i nudziak od Maybelline (nie pamiętam numeru)


 Makijaż wykorzystałam na spotkanie z Misiem ;**
Byliśmy w kinie na filmie "Millerowie" - Polecam! Super komedia:)
Kisses ;*

40 komentarzy:

  1. nie mogę się zdecydować czy bardziej podobają mi się usta, czy oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieniowane usta są przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Koniecznie muszę sobie taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta wyglądają rewelacyjnie po prostu :)! Muszę spróbować u siebie zrobić takie ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie! Usta świetnie wycieniowane, fajnie dobrane kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Mnie również spodobało się teraz to połączenie.. :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie! Też mi się podoba makijaż ust, ale też konturowanie twarzy. No i oczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Piękny makijaż oczu, i cudowne usta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej ten piękny makojaż z pierwszego zdjęcia, jejku zakochana, też taki chce, te usta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba usta świetnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  11. powtórzę to co inni, ale usta są na prawdę boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo romantyczny makijaż. Idealny na letnie popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Usta przepiękne, lubię takie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyszło to cieniowanie na ustach ;) i calosc prezentuje sie mega!:) ja chciałam iśc do kina, ale ostatnio nie ma nic ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Iiiiii <3 śliczne zdjęcia
    Jaki piekny makijarz, faktycznie podkresliłaś tęczówke, a te usteczka z kącikami i te oczy z kącikami śliwki, masz talent :) ! <3

    Zgram Sobie tą komedię ;*
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie makijaż idealny na randkę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podobają mi się kolory :) oczy są hipnotyzujące, ale te usta... no nigdy nie wiedziałam tak pomalowanych ust! nie moge oderwać wzroku, no cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj Oluś :) Wielkie dzięki!! :))))
      <3 usteczka same wpadły mi do głowy po pomalowaniu oczu..:)

      Usuń
    2. co ja bym dała za taki makijaż, wchodzę tu już któryś raz z kolei i się napatrzeć nie mogę:)

      Usuń
    3. Zapraszam do Warszawy ;* Makijaż będzie zrobiony :D

      Usuń
  18. Zachwyciłaś mnie tymi kolorami!:):*Kochana czy Ty masz profil na Facebooku?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło cudownie! :D
    a te usta <3 boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no sliczny ten makijaz...delikatny a zarazem z pazurem......barrdzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż super ale ja wole bez tych cieniowanych ust... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny make up.Pastele w Twoich rekach tworza cuda:) .. mi marzy sie ,zeby ktos mi kiedy zrobil smokey eye ,ja niestety nie umiem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy się kiedyś spotkać i będziesz miała smokey :D

      Usuń
  23. Kaśka wyglądasz jak zwykle..czyli zjawiskowo !!!:) piękny makijaż! Co nie zmalujesz to wygląda super:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny ten makijaż! takie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże, Ty jesteś wprost fenomenalna, podpatruję Twojego bloga już od dłuższego czasu i strasznie mi się podobają Twoje pomysły. Może sama spróbuję wyczarować kiedyś takie cuda :-)
    kochana, chciałam Cię przy okazji zapytać odnośnie farby, jaką masz na włoskach na zdjęciach. od zawsze szukałam takiego koloru, ale wszystkie zawsze okazywały się za ciemne.To Joanna Płomienny rudy? ale jakiś jasny jest.. a właśnie takiego jasnego poszukuję *_* ;-)

    Buziaki, Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu w takim razie dziękuję, że skusiłaś się na komentarz ;)
      Bardzo mi miło że podobają Ci się moje prace.. :) !

      Tak- to jest Joanna płomienny rudy. Tak wygląda po tygodniu bądź dwóch :) musi się troszkę sprać i wtedy jest taki efekt. Używam dwóch opakowań na moje włosy :)

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...