środa, 21 sierpnia 2013

WYNIKI Konkursu - Podróże Marzeń ! Zachwycające Makijaże !

"Nawet przegrana walka potrafi nas czegoś nauczyć"
-Anna Gręda, cytat z Alibi

Takkk tak to już dzisiaj !! :D Wiem że konkurs skończył się dopiero wczoraj, ale na pewno wszystkie umieracie z ciekawości :)

PRZECZYTAJ - WAŻNE ! :)
Przede wszystkim ogromnie dziękuję za Wasze zgłoszenia, za Wasze makijaże, piękne słowa i opisy do nich. Wybór był potwornie trudny. Było wiele bardzo pomysłowych i oryginalnych prac! 
Obrady trwały dobrych parę godzin z pomocą kilku osób- w tym również pasjonatów makijażu. Oczywiście ostateczną decyzję podjęłam osobiście :)
Zdjęcia które Wam pokazuje to jedynie NIEWIELKA CZĘŚĆ tego co od Was dostałam. Wiele uczestniczek wysłało mi po kilka-kilkanaście fotek, w tym również całej stylizacji :) Jednak na pewno dobrze wiecie, że nie mogę tutaj wszystkiego wstawić.. :) no musi być jakiś ład i porządek i koniec ;D

MIEJSCE I 
Ta praca zachwyciła mnie od razu. Zapiera dech w piersi i nie daje oderwać od niej wzroku. Anie zainspirowały pustynne piaski, palące słońce, tubylcy.. :) Jednym słowem Afryka. Jej blog znajdziecie pod adresem okiem-kredka-malowane.blogspot.com. Wykonany makijaż, mimo że tak dziki i oryginalny ma swój porządek, jest perfekcyjnie wykonany, a kolory zniewalają. Ponadto Ania dobrała dodatki w taki sposób, że właściwie nie miałam wątpliwości co do I miejsca.

MIEJSCE II
Jako jedna z pierwszych zgłosiła się Malwina.. i od razu podrzuciła poprzeczkę kilka stopni do góry :) Dla mnie to już nie jest zwykły makijaż. To jest cała charakteryzacja! Malwina porwała mnie do Wenecji na bal maskowy i wcale nie chcę z niego wracać.. :) Pracowitość i dokładność tego dzieła jest niedoopisania. Nie potrafię sobie wyobrazić ile czasu zajęło tak perfekcyjnie przyklejanie tych koronek, brylancików i piórek. Całość komponuje się niezwykle i tym samym Malwina wyszarpała miejsce na podium:) Jej blog znajdziecie pod adresem malwina305.blogspot.com/
 MIEJSCE III
Malwina (już druga na podium;)) z bloga malwinasiwiec.blogspot.com inspirowała się między innymi Safari. W opisie makijażu przeczytałam: "Zupełnie mój styl, łączenie ze sobą niekonwencjonalnych kształtów oraz wielu barw" i to właśnie widać ! Ten makijaż pasuje do Malwiny, współgra z jej urodą i dzikością w oczach! Byłam niesamowicie podekscytowana tym makijażem i dałam się porwać do świata, o którym pisała Malwina :) Miejsce na podium było gwarantowane od pierwszego wejrzenia.

NAGRODA SPECJALNA + WYRÓŻNIENIE
..wędruje do Ani z bloga make-up-passion.blogspot.com ! Indie, Bombaj, Bollywood :) Inspiracje Ani widać od razu. Makijaż jak również sama modelka idealnie pasują do egzotycznych klimatów! W zdjęciach przesłanych od uczestniczki zachwyciła mnie świeżość barw i dodatków, perfekcja, dokładność,  forma, dobór dodatków.. wszystko jest na swoim miejscu! (zwróćcie uwagę na te rzęsy! One również są wielobarwne:))
Jeżeli ktoś nie śledził wydarzenia o konkursie na Facebook'u ten nie wie, że w trakcie trwania konkursu doszedł kolejny sponsor, mianowicie Lounge Magazyn, który jako nagrodę specjalną przekazuje dla Ani roczną prenumeratę ich magazynu o modzie, urodzie, sporcie, zdrowym odżywianiu .. itp :)

WYRÓŻNIENIA:
(kolejność nie ma znaczenia)

Makijaż Arabki wykonała Natalia. Zainspirowana kulturą Egiptu, postanowiła wykonać wyrazisty i egzotyczny makijaż. Ponadto pamiętała o całej stylizacji, co bardzo cenię ! :) Makijaż oczu jak i zdobienie na ręku bardzo przyciągnęły moją uwagę, a to spowodowało, że wyróżnienie jest wręcz konieczne.. :) Gratuluję !

Najbardziej oryginalna inspiracja należy do Gosi z gosia-makeup.blogspot.com. Rafa koralowa- najpiękniejszy świat wodny. Gdy tylko to przeczytałam od razu byłam zachwycona :) Makijaż pasuje rewelacyjnie. Do tego ta dokładność wykonania, cieniowanie.. Perfekcja! Gosiu życzę Ci aby Twoja podróż marzeń spełniła się niebawem :) Dziękuję za udział w konkursie i serdecznie Ci Gratulacje ;*

Bardzo bardzo bardzo dziękuję za tę pracę Ani z pasjonatkaania.blogspot.com. Jedna z najbardziej zaangażowanych uczestniczek. Plemienny makijaż afrykański, idealny strój, dodatki fryzura + zdjęcia (a pisałam że mogę je brać pod uwagę!;)) Anię zainspirowała "Biała masajka" i kultura odległych krajów Afrykańskich "która kryje w swej wielobarwnośći niejedną tajemnicę" (słowa Ani:))


Ewelina prowadzi blog pod adresem extensionbeauty.blogspot.com. Połączyła klimaty arabskie z kolorami lata. Nie ukrywam, że od razu zwróciłam uwagę na te barwy! Wszystko, zarówno forma, jak i kolory makijażu + ozdoba na czole, komponuje się tak, że nie mogłam przejść obok tego makijażu obojętnie :)
Wiktoria z bloga gajewska-wiktoria.blogspot.com. Wyróżnienie tego makijażu uznałam za absolutnie konieczne. Wiktoria inspirowała się Japonią, która niezwykle ją inspiruje. Idealnie rozbielona twarz, perfekcyjnie podkreślone usta + ten strój.. :) Wszystko to przyczyniło się, że Wiktorii nie mogło zabraknąć w tym gronie :) Gratulacje !
Natalia to kolejna osoba, która inspirowała się kulturą indyjską. Jej blog to michunkagloguje.blogspot.com Mimo że makijaż nie jest w 100% perfekcyjny uważam, że idealnie oddaje klimat Indii. Sama uczestniczka nie wiem jakim cudem z typowej europejki o jasnej cerze przeobraziła się w Hinduskę .. :))) Gratki ;*









To już koniec wyróżnień i nagród jakie miałam do rozdania.. Uwierzcie mi, że z bólem serca o tym piszę, ponieważ chciałabym nagrodzić Was wszystkie! Jednak czasami czegoś zabrakło.. w niektórych pracach dokładności, staranności, ciekawych dodatków, czasami chodziło o kiepską jakość zdjęć.. a w niektórych przypadkach po prostu "tego czegoś" co by mnie porwało.. :)) Jednak doceniam Was wszystkie! ;*
Malujcie dalej i bierzcie udział w konkursach:)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim partnerom konkursu ! :) Bez Was nic by się nie udało ! :)
 
 

Na moim blogu w przeciągu najbliższych 3-5 tygodni pojawi się nowy również licznie nagradzany konkurs :) Partnerem będzie ktoś kogo wszystkie na pewno znacie i lubicie ! :))) Także szykujcie się już niedługo na nowe wyzwanie makijażowe ! ;*

Kisses ;*

29 komentarzy:

  1. Piękne i niesamowite prace! Aż dech zapiera! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasiu, bardzo mi miło.:) Pierwsze miejsce w pełni zasłużone- fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze miejce jak najbardziej zasluzone! tak myslalam ze bedzie na podium.
    w ogole ubzduralo mi sie ze konkurs jest do 28..... gapa, nie zdazylamXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnego konkursu Ci nie daruję! :)

      Usuń
  4. Fantastyczne prace! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace wybrałaś! Gratuluję dziewczynom!(;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania nie ma sobie rownych, gdzie sie nie pojawi normalnie bajka! super prace, nagrody a ja kochana wiesz, ze sobie tego konkursu nie daruje;/ no czekam na nastepny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie i innym dziewczynom :)
    Dałyście czadu, a miejsce pierwsze mnie olśniło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Safari i Aryka, i rafa koralowa ma coś w sobie.. najbardziej przykuły moją uwagę, aler wszystkie dziewczyny są super ..... <3 ^^ aż oczy się świecą
    jesuuu
    DOBRA ROBOTA DZIEWUSZKI ! GRATKI DLA WAS...NaAjss :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne makijaże osobiście makijaż z trzeciego miejsca bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. wooooooooow rewelacyjne rpace ;o nie umialabym wyrac pierwszego miejsca ;D:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg Malwinka Gratuluje Ci!!! 2 miejsce jak zawsze uzdolniona na podium :** i reszcie też gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne prace :D Tylko pozazdrościć talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!:) Jestem bbbbardzo szczęśliwa!:)...a ANIA jest po prostu bezkonkurencyjna!! Wszystkie prace zachwycają!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz dziękuje:* Za nagrodę i przemiłe słowa, które napisałaś! I gratuluje pozostałym uczestniczką, wykonały kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prace! podoba mi się Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za wyróżnienie !!:) gratuluje pozostalym dziewczynom swietnie zrealizowanych pomyslow:) praca z miejca 1jednak jest dla mnie bezkonkurencyjna i zachwycila mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace!:)Nie mogę się napatrzeć!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne makijaże :) Pierwsze miejsce genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję jeszcze raz :)) i muszę przyznać, że wszystkie prace, które wygrały oraz wyróżnione są cudowne! dziewczyny naprawde sie postarałyscie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace dziewczyn! :) jak to możliwe, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga? ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. miejsce trzecie, boskie, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy makijaż powala, ale trzeci też jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Ale poziom artystyczny, naprawde niesamowite prace! I nie dziwie sie, ze mialas dylemat co do nagrod... Ale moim zdaniem miejsca wszystkie sa jak najbardziej zasluzone :)

    Co do konkursow i rozdan, moze masz ochote wziac w moim? Do wygrania 11 par sztucznych rzesiorkow :)http://artlook4u.blogspot.co.uk/2013/09/artlook4u-kkcenterhk-giveaway-time-czas.html

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...