wtorek, 17 września 2013

Green Love.. Safari Make up

Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę,
a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz.
-Albert Einstein

Hej Dziewczyny ! :)
Dziś pierwszy raz użyłam koloru, którego nigdy nie lubiłam na sobie ! Zieleń ! :)
A właściwie zgniła zieleń :D Zawsze wydawało mi się, że nie jest to kolor dla mnie.. może ze względu na to, że nie lubie ciuszków w tym odcieniu ?!
Jednak dostałam fantastyczną kredkę L'Oreal od drogerii internetowej ezebra i po prostu musiałam ją wypróbować :)
Miłe było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że nie jest mi tak źle w tym kolorze ! :D Dlatego postanowiłam wykonać coś w stylu Safari Make up, który wykonywałam ostatnio (KLIK) tym razem jednak zieleń w roli głównej ! :)

 Oprócz zieleni, w makijażu nie mogło zabraknąć ziemii egipskiej i szminki w kolorze nude !
 Prócz kredki L'Oreal użyłam również dwóch cieni Inglot, aby nadać makijazu więcej blasku :)
Cienie Inglot 463 i 58
Kredka L'Oreal eye designer 406
 Kredka jest bardzo łatwa w użyciu ponieważ ma idealną twardość- nie za miękka, nie za twarda.
Ponadto z drugiej strony kredki znajduje się mała gąbeczka do rozcierania co ułatwia bardzo życie :)
Cena (w drogerii internetowej ezebra!) - 5,90 zł :)
Dostaniecie ją pod tym linkiem
 Kredkę można używać solo bądź jako bazę pod zielony make-up. Tak też zrobiłam i ja :) 
uważam, że makijaż dzięki temu nabrał głębi, a zielony cień ma piękny nasycony kolor.
Do tego trwałość- dla mnie rewelacja. Make up utrzymał mi się calutki dzień!
 Bardzo mi się spodobało jak zieleń wpływa na kolor mojej tęczówki.. :)

tak prezentuje się w świetle dziennym na ręku:
Kredkę jak i inne kosmetyki w niskich cenach dostaniecie tutaj:
 Dziewczyny, tak poza tematem chciałam zapytać która z Was wybiera się na zlot blogerek w najbliższą niedzielę ? :) Organizatorkami są Wika i Asia. Bardzo się ciesze, że zostałam zaproszona ponieważ będzie to moje pierwsze spotkanie z blogerkami i liczę, że poznam wieeeeele z Was !! :)
 Do zobaczenia !
Kisses ;*
 
 

34 komentarze:

  1. kochana cudownie Ci w takim makijazu /! masz piekne oczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zielenie!
    Ja będę na spotkaniu, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam taki kolorek :) Bardzo dobrze czuję się w zieleniach :)
    A i oczywiście na spotkaniu organizatorka się stawi ;P hehe już prawie wszystko dopięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ten typ kolczyka ma jakąś nazwę? szukam ostatnio podobnego, ale może niekoniecznie z krzyżykiem :)
    a Tobie w zieleni jest pięknie, moim zdaniem bardzo Ci pasuje: * no ale pięknemu to we wszystkim pięknie, nie mogłoby być inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :D chyba się nie nazywa.. :P Ten kolczyk mam "po siostrze", która jest ode mnie 9 lat starsza, a miała go jak była nastolatką :) jest nieśmiertelny ! :D

      Dzięęęęuję ;****

      Usuń
  6. rewelacyjnie wykonturowana twarz!! nie wiem co nałożyłaś na policzki ale wyszło bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemia egipska IKOS + Brązer Mozaika MUA :)
      Dzięki! Wykonturowana twarz jest dla mnie MEGA ważna!:)

      Usuń
  7. Ja też nie lubię zieleni na sobie ale u ciebie wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś w wielkim błędzie- zieleń przepięknie komponuje się z Twoją tęczówką, cudnie Ci w tym kolorze! No i do tego bosko podkreślone policzki- CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, pasują do Ciebie te kolory! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. na ostatnim zdjęciu - pani jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. choć ja zielonego koloru nie lubię, to ten makijaż bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ładnie Ci w zieleni ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie Ci w zieleni!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! I oczy!

    Takie zielenie to moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szok,
    masz mega uniwersalne oczy - czyt. tęczówke.
    Kolor zielony, niebieski, brąz wszystko pasuje. A ta zgniła zieleń pasuje do Ciebie idealnie !
    Safari też mi się bardzo podoba, ale tu .. robi wrażenie te połącznie (złotka, zieleni, tęczówki i Twoich włosów)
    Pięknie !

    U mnie ? pomalutku, ostatni rok maturalny i trochę mnie to przerasta w obenych warunkach.
    Noo i synek, już woła siusiu, robi w nocnik i w kibelek :) ;*

    Buziole! ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten odcień zieleni przepięknie komponuje się z Twoim kolorem tęczówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolorek na oku, uwielbiam twoje makijaże, zawsze są idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo łądny kolor włosow :) co to za kolorek??

    a ta zieleń na twoim oku... idealnie współgra z twoim kolorem oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mocno spłukany kolor Joanny- Płomienny rudy :)

      Usuń
  20. Piękny makijaż.
    Ja także nie lubię zieleni.Automatycznie kojarzy mi się z jesienią.
    Bardzo fajny blog na pewno będę zaglądała częściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz!!!! A kredki nie miałam jeszcze, ale pewnie to nadrobię;))

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...