niedziela, 8 września 2013

O mojej małej wygranej z L'Oreal Paris

"Zwyciężać mogą Ci, którzy wierzą, że mogą"
-Wergiliusz

Hej dziewczyny ! ;))
Po długiej nieobecności wracam do blogowania! Okrutnie zmęczona, ale szczęśliwa i spełniona wróciłam z urlopu :)
***
Tym razem przedstawię kilka kosmetyków z nowej kolekcji L'Oreal Paris, które udało mi się zgarnąć w konkursie na Facebook (jedyne co trzeba było zrobić to wykonać szkic makijażu za pomocą specjalnej aplikacji).
Nagrodą był zestaw obejmujący:
-tusz do rzęs False Lash Wings
-super liner Blackbuster
-super liner Perfect Slim
-cienie do powiek Smoky E5

A tak prezentują się kosmetyki i makijaże wykonane przy ich pomocy ;)
Z tuszem zaprzyjaźniłam się od razu, zamienił on miejsce nieśmiertelnego Maybelline. Ma gumową szczoteczkę czego zwykle nie lubię, ale w tym przypadku jest inaczej. Szczoteczka jest lekko wykrzywiona w "łuk" co pomaga przy aplikacji :))

 Linery również są rewelacyjne, baaaaardzo trwałe i precyzyjne. Blackbuster świetny do kreski a'la pin-up zaś super slim na codzień.. :)
 Najmniej zadowoliła mnie mini paletka cieni. Firma L'Oreal Paris nie należy do najtańszych, a jednak cienie są słabo napigmentowane.. Bez bazy ani rusz :) !
 Makijaż jak wiecie jak najbardziej w moim stylu .. :)) ciemny, przydymiony, koniecznie z kreską!

Na koniec fota z M. z naszego wyjazdu ;* 
Już tęsknie za tymi widokami ! ;(


19 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, cudowna kreska :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudowny makijaż :D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Kochana...!!!!
    ciesze sie ze do Cb trafił ten zestaw...nie zdazyłam podziekowac za magazyn i tusz :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Widoki boskie :P Góry??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Tu akurat słowackie Tatry Wysokie

      Usuń
  5. mamo, ja spędziłam w Tatrach łącznie z 2 tygodnie, a tak już chcę wrócić :<
    odezwę się do Ciebie na fb pod koniec tygodnia :*

    piękne oczko, kocham Twoje kreski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 ja to samo Ejndzel ! to uzależnia! <3

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej!
    Świetne nagrody :D
    Boska kreseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne odcienie. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny liner :) a cienie rzeczywiście takie sobie, ale tak to już jest, że przy droższych markach płaci się "za firmę" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :) Naprawdę świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam pytanie trochę z innej beczki ;) Gdzie udało Ci się kupić taki kolczyk do nosa? :) Od dawna takiego poszukuje i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie z innej beczki, ale częste.. :)

      Kupiłam ten kolczyk w internecie jakiś czas temu. Nie pamiętam co to był za sklep, ale znalazłam Ci inne, na których widzę takie kółka :)

      http://arif.pl/kolka-c-139_101.html
      http://www.piercing4u.pl/pl/c/KOLCZYKI-DO-NOSA/29/1
      http://piercing-shop.pl/pl/kolczyki-do-nosa?&page=1
      http://allegro.pl/k5-do-nosa-kolko-8mm-kolczyk-wargi-ucha-chrzastki-i3525373811.html
      http://allegro.pl/show_item.php?item=3465101444

      Usuń
  11. tak strasznie podobają mi się twoje makijaże, nawet czasem próbuję na sobie, ale szkoda gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej, piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mnie ciekawi ten gruby eyeliner :D Cienie cudowne, piękne makijaże wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kacha jak ten tusz Ci sie dalej sprawuje? mialam go kupic wlasnie!!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...