wtorek, 1 października 2013

Dodatki też są ważne !

Hej Dziewczyny ! :)
Zawsze, kiedy gdzieś wychodzę największą uwagę przywiązuję do makijażu, stroju, fryzury. Często zapominam o równie ważnym czynniku- o dodatkach! :) Duży błąd, gdyż właśnie to potrafi odmienić naszą stylizację, dodać uroku bądź pazura :D
Na zdjęciach mój nowy nabytek od Efoxcity sklep z biżuterią i odzieżą w stylu china girl: wholesale china clothing. Wielka szkoda, że bransoletka nie trafiła do mnie w lecie- była by idealna :) !
Bransoletka wygląda bardzo uroczo, trochę grzechocze (do czego nie mogę się przyzwyczaić), nie ma ostrych krawędzi, ma ładne wykończenie.
Element ze wstążką noszę czasami solo :))
*
Na stronie sklepu znajdziecie ogromną ilość sukienek, które będą genialnie pasowały do tej branzoletki wholesale dresses
 Bransoletę dostaniecie na stronie: pink-bracelet
  Czyżby same plusy ?! Otóż nie!
Po pierwsze porównując ze zdjęciem ze sklepu bransoletce brakuje jednego elementu.
Po drugie brakuje perełki w jednym kole.
Po trzecie jakość materiału, z którego jest wykonana -mocno średnia.. ciekawe kiedy ściemnieje?!
Mimo wad i tak bardzo się do niej przywiązałam :) Jest to dość tania biżuteria, więc nie oczekuję ideału..
..po za tym uwielbiam jak wygląda do tej szminki ! :D
Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia asortymentu Efoxcity , gdzie znajdziecie coś na idealną teraz porę czyli wszelkiego rodzaju sweterki, żakiety, płaszczyki- jednym słowem womens jackets:)

Następnym razem wracam z makijażem ;*
Kisses ;*

32 komentarze:

  1. Zarówno dodatki jak i makijaż super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ladna jest :D I tanie wiec nawte zeby na kilka razy to i tak jest spoko :D Bardzo ladnei sie prezentuje < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam bransoletka, Ty jak ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i przepiękne oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż:) poprosze tourial jak go wykonałas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z ostatniego i z pierwszych zdjęć ? :) to mój codzienny. Jak najbardziej może pojawić się tutek :)
      (.. bo na tym "potrójnym" mam inny jak cośśś :P )

      Usuń
  6. eee tam bransoleta.. Ty jak nieziemsko wyglądasz na tym zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest, faktycznie potrafi dodać to coś do każdej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so pretty!!! I love your blog too!! thank you for your friendship!!!
    Have a good week! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. w dwóch pierwszych zdjęciach trafiłaś na idealne światło, zdjęcia wyszły dzieki temu super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, hehe pasuje do tej szminki, nie ma to jak pasujące do siebie 'DETALE"
    śliczne bransoletki, ale nie ma co liczyć na jakiś szał, - wiem znam to- nakupuje pochodze 5-6 dni i już ze złota zrobi się brąz, w tym wypadku naszczeście masz tylko jakies małe niewidoczne ubytki.

    Wiesz co ... odnośnie bransoletek, u jednej blogerki zauważyłam przekoty bransoletki, właśnie dziś, i właśnie dziś odkryłam super stronę z przepięknymi bransoletkami ! Daje Ci dwa podglądowe linki: PRZEKOTY !

    1 -> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=331661443636192&set=a.204864099649261.51949.185447221590949&type=1&relevant_count=1

    2. -> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=331720243630312&set=a.204864099649261.51949.185447221590949&type=1&theater


    Oraz buziak ;* i dziękuje, "EFEKTY PO DWUCH MIESIĄCACH", czyli następną fotkę cyknę i wrzucę za miesiąc :) (bo jestem już po ponad 3 tyg) ;** kisssssSIOR !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niuuunia! Dziękuję :DD Rzeczywiście są mega !!!

      Usuń
  12. ja Ci to zawsze musze powiedziec , ale masz piekne oczyy:o

    dodatki sliczne , ja nie moge bez nich;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie są ważne, trzeba umieć tylko je dobierać - i tu pojawia się mikro problem w moim przypadku;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio polubiłam bransoletki. Zabrałam się nawet za robienie ich sobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam dodatki, ale zwykle zapominam o nich w codziennym zamieszaniu ;)

    Bransoletka fajna i ładnie wspólgra z makijażem - szkoda tylko, że jakość mocno średnia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne oko i piękne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma się co dziwić, że ją polubiłaś :D Pięknisia z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz na prawdę zachwycająco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. I bransoletki, i makijaż bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne! makijaż i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moge sie napatrzec na te zdjecia Boze jak Ty slicznie wygladasz jakie piekne robisz zdjecia i o makijazu nie wspomne bo dla mnie dalej jestes nr 1 w swoim fachu... ps bede uzupelniac bloga i pojdziemy razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjj :D dziękiii :))) !! ;*

      Uzupełniaj uzupełniaj ! :)

      Usuń
  22. W takiej spodniczce to jeszcze Cie nie widzialam slicznie naprawde a te fotyyy aaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko zakładam spódniczki :D ale tę uwielbiam.. :)

      Usuń
  23. Kasiu co tam bransoletka -Ty wygladasz super !!!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...