wtorek, 15 października 2013

Spotkanie z fryzjerką # 2 Dobierańce

"I najmniejszy włos rzuca swój cień"
- Johann Wolfgang von Goethe


***
 

Witam Was Dziewczyny w kolejnym Spotkaniu z Fryzjerką ! W dniu dzisiejszym postawiłyśmy z Olą na dobierańce w różnej postaci- współczesnej, romantycznej i ekstrawaganckiej :) Chciałyśmy pokazać Wam fryzury, które na pewno są niecodzienne i dać troszkę inspiracji na nieco odważniejsze formy warkocza dobieranego... :) Przy tym odcinku Spotkań z fryzjerką pomogła nam Marta (z bloga MAKE-UP CHARAKTERYZACJA), która również została modelką naszej fryzjerki, a także moją - podczas ostatniej metamorfozy na blogu ! :) Życzę miłego oglądania i czekam na propozycje co ma pojawić się w następnym odcinku.. !

 Pierwsza fryzura rozpoczyna się od wykonania na boku dobieranego warkocza. Początkowo jest on ścisły i przyległy do głowy. Ola wykonuje go lekko ukośnie i kieruje się ku dołowi. Następnie "odbija się" od głowy i zaplata kłosa..
 Kłos zostaje owinięty wokół własnej osi, a z dobieranego warkocza Ola dość mocno wyciąga wszystkie pasma aby były luźniejsze i nie tak ścisło przylegające do głowy.
 Kiedy rozpuściłam skręcenie kłosa w ogóle nie chciał się rozpleść- tak dokładnie był związany :) .. właściwie taka wersja również bardzo przypadła mi do gustu ;D
 Po całkowitym rozpuszczeniu fryzury, zaczynając od góry włosy zaczęły się pięknie układać, lekko skręcać i falować, a przy samych końcówkach pozostało bardzo niechlujne wiązanie- wyglądało to rewelacyjnie! Włosy jakby się podwijały... :))))))
***
 Kolejna fryzurka..
... to SERCE ! :)
 Aby wykonać ten warkocz konieczne jest wykonanie przedziałka na środku. 
 Ola wykonuje najzwyczajniej w świecie dobierany warkocz zaczynając od przedziałka- na początku kieruje się ku górze, wykonuje lekki łuk i kończy go nad karkiem. To samo wykonuje z drugiej strony. Włosy, które pozostały delikatnie faluje prostownicą.
 Serce to bardzo romantyczna i wyjątkowa fryzurka :)
 ***
 Fryzura ostatnia jak dla mnie- całkowitego ciemniaka od układania włosów- jest niewykonalna :)
 Na pewno na początek należy odseparować górną część włosów.
.. z tych które pozostały luźno wykonujemy dobierany warkocz wokół twarzy.
Kolejno puszczamy następną partię włosów i powtarzamy czynność.
W wykonaniu fryzury przyda się nam wypełniacz, który pozwala aby mógł zostać uzyskany efekt korony :)
 Efekt końcowy Warkocza-Korony :)
***
Już myślę co pokazać Wam z Olą w kolejnym Spotkaniu z Fryzjerką.. Może proste fryzury z lokami.. ? :) Dawajcie swoje propozycje !

Kisses ;*

25 komentarzy:

  1. Ale cudowne!!! W takiej chwili zazdrość mnie kopie, że nie mam długich włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  2. na tych początkowych zdjęciach masz śliczny kasztanowy kolor włosów, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety podkusiło mnie do farbowania i teraz już mam zupełnie inny... na szczęście tylko szamponetka :P

      Usuń
    2. to szybko zejdzie:) a ten warkocz serce jest piękny, bardzo romantyczny

      Usuń
  3. oo jacie, uwielbiam takie fryzurki. Pasują Ci takie uczesania, wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w drugiej wersji wygladasz mega kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne fryzury :) i Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudeńka, co prawda mam krótkie włosy, ale chyba znalazłam inspirację na fryzurę na najbliższe wesele, na które się wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutna rewelacja! A ja nie umiem nawet wykonać zwykłego warkocza dobieranego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy mam idealnej długości do takich warkocz. Tylko nie ma kto mi ich robić. Rewelacyjne fryzurki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warkocze, wszędzie te warkocze :) mnie urzekło serce na głowie i Martula z koroną ;)
    Ale pierwsza forma zawijasa jest tak samo fenomenalna, nawet jak najbardziej dla mnie, chociaż nie.. dla mnie warkocze odpadają nie ta uroda.

    Ale.. Efekt po rozpuszczeniu włosów Ci się udał, ładnie pofalowane włoski ;*
    buziole dla fryzjerki i dla modelek. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak ten efekt i mnie zaskoczył !! :))
      dziękujemy za buziaki i miłe słowa :))

      Usuń
  10. Świetne fryzurki. Ja wciąż uczę się zwykłego dobierańca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia super ten wpis! Zarabiscie wlosy wygladaly i na zywo i na zdjeciach:D Czekam na wiecej propozycji Oli-Marta kolejny ciemniak fryzjerski:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ps dzieki za podlinkowanie, dzisiaj mialam male spotkanie i szykuje kolejny wpis, nawet sciagnelam ps'a. Moze jakies nastepne spotkanie u mnie i ja Ciebie wkoncu pomaluje co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie chętnie !! :))) już nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś mnie malował.. :P ostatnio usłyszałam od doświadczonej wizażystki że nie podjęła by się malowania mnie :P

      Usuń
  13. Piękne fryzury :D Lubię takie zaplatańce, choć nie wszystko jestem w stanie wykonać sama.. Czekam na kolejny rzut ciekawych upięć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam warkocze pod różną postacią! dlatego ten post bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zaplatańce! szkoda że mam 3 cienkie włosy na krzyż i u mnie by to kompletnie nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm może jakieś treski zakupisz? Przy odpowiednio dobranym kolorze wyglądają bardzo naturalnie. Ponadto zdejmujesz je każdego dnia więc kiedy Ci się znudzą po prostu ich nie zakładasz:)

      Usuń
  16. Piękne fryzury!:)Najbardziej podobasz mi się w pierwszej!:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...