czwartek, 21 listopada 2013

Colorful Make up

"To serce daje kolor wszystkiemu, co człowiek widzi, słyszy i wie" 
-Johann Heinrich Pestalozzi



Dobry wieczór Paniom !! :) Dziś zgodnie z zapowiedzią- efekty sesji, przy której ostatnio malowałam.. To jedno z tych zajęć które nigdy mi się nie znudzi. Malowanie na sesjach bardzo mnie relaksuje psychicznie. Uwielbiam tę atmosferę, piękne modelki i inspirujących fotografów :) Ta szczególnie dla mnie ważna i niezwykła, bo w niecodziennych kolorach, z dwiema odmiennymi dziewczynami.
Fotografie wykonał: Przemysław Białach;
O fryzury zadbała: Marlena Kuderawiec
Modelkami zostały: Olga i Kati
Nad wszystkim czuwała organizatorka Marlena Białach, której bardzo dziękuję za sprawną organizację wszystkiego.. :)





Zdjęcia na czarnym tle najbardziej mnie urzekły !

Zarówno makijaż, tło i oświetlenie było zmieniane w trakcie zdjęć. 
Nieznacznie, ale same na pewno zauważycie.. 


Z dziewczynami pracowało się świetnie. Doświadczone w modelingu, piękne, a do tego bardzo sympatyczne i wesołe :)



Dziękuję wszystkim uczestniczącym w sesji za świetną współpracę !

A kto jeszcze nie wie, że założyłam (w końcu) fun page'a- zapraszam :)


Już w następnym wpisie: 
Relacja ze spotkania blogerek w Warszawie :)
Kisses ;*

25 komentarzy:

  1. Przecudowne makijaże i boskie zdjęcia <3<3 Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, czarne tło wygląda nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają Te zdjecia i makijaż !
    wszsytko jest spójne i intrygujace.
    zazdroszczę tych doświadczeń i udziału w takich sesjach ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie zdjęcie od razu mi się skojarzyło z tą okładką: http://www.esprit.com.pl/okladki/p254_max.jpg :)

    Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś niesamowite makijaże. Piękna sesja

    OdpowiedzUsuń
  6. jest kawal dobrej roboty wykonanhy!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne makijaże i fotki, aż chce się oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia makijaże super!!!:) i zdjęcia mi się podobają no i modelki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne makijaże!!!! Sesja bardzo udana, modelki robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również zdjęcie na czarnym tle najbardziej urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne makijaże! Blondynkę umalowałaś przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KAsia wyszly przeslicznie serio oba mi sie zajebiscia podobaja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Marta :) Dzięki, Twoje zdanie jest dla mnie ważne :)

      Usuń
  13. Piękne makijaże i cudne Zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne makijaże :) i zdjęcia, usta blondynki mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Angel ;* Bardzo się cieszę ;*

      Usuń
  15. Genialne zdjęcia! Piękne makijaże. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. ten ostatni makijaż jest zajebisty ;) !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu wykonałaś kawał dobrej roboty!Makijaże cudne!:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...