niedziela, 17 listopada 2013

Miłość Uskrzydla

"W głębi serca wszystko jest dozwolone" 
-Michel le Montaigne


 Halo Halo ! :) Witam po krótkiej nieobecności :) 

 
Dziś przychodzę do Was z moim cudownym nowym nabytkiem !  
Wyjątkowy i oryginalny pierścionek na dwa palce z pięknym motywem serca i skrzydeł.  
Otrzymałam go dzięki uprzejmości Born Pretty Store. Jest to zagraniczny sklep z ogromną ilością biżuterii, wszelkiego rodzaju dodatków, ozdób do paznokci i kosmetyków. Czyli wszystko to co lubię najbardziej (;



 Na wypatrzony i zamówiony pierścionek czekałam dość długo, ale było warto :) Zapakowany bardzo skrupulatnie i dokładnie przyleciał w stanie nie naruszonym. 
Co najbardziej mnie zaskoczyło?
Że jest naprawdę wygodny ! Byłam pełna obaw że taki rodzaj pierścionków jest nie do noszenia, ale jestem zaskoczona jak bardzo się myliłam :)

 Pierścionek można dostać za naprawdę malutkie pieniądze (nie więcej niż 20 zł) na tej stronie wings-heart Do wyboru jest również kolor srebrny, który podoba mi się dużo mniej..

 




Od sklepu Born Pretty Store dostałam dla Was zniżki tak więc w przypadku zakupów polecam wpisać kod XISQ10 :)

 
Kisses ;*
 a już za kilka dni efekty z mojej ulubionej sesji zdjęciowej :))

33 komentarze:

  1. A ja i tak bardziej kreskę podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek śliczny, ale kreski na oku są mistrzowskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pierścionek i cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ale zgadzam się z dziewczynami wyżej na temat kresek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, przy tak pięknych kreskach pierścionek schodzi na drugi plan.
    Aczkolwiek wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny pierścionek, a Twój makijaż - boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionek jest super..ale Twój makijaż - wooow mega może pokażesz jak go wykonac ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) pomyślę o tym :) mogłam to w sumie zrobić od razu a teraz będzie troche jak odgrzewanie starego kotleta (chyba).. :P :)))) ale jeśli tak się wszystkim podoba to w sumie czemu nie..

      Usuń
  8. pięknooka piekny pierscionek!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny pierścionek :) super motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak miłość uskrzydla, ale może też te skrzydła podciąć, taka kolej rzeczy ..
    Piękne oczęta i piękny pierscionek komponujący się z Twoim Makijażem ;*
    Cudowny ten pierscionek <3
    czekam na cynki, czy szybko rdzewieje :) jest bogaty w zdobienia a jednoczesnie taki - skromny ! - i like it.

    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają podwójne pierścionki! Mają w sobie coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :O kupie Go!:D musze Go miec...:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Me too, i love kindery. ale muszę je przecież ograniczać, mimo to zawszę kąsnę zawsze zabiorę zawsze dzibnę małemu hehe ;p "Daj mamie" "Daj dziaba" i tak od gryza do gryza i się zbiera.
    Jeszcze zajawkę teraz Oreo mu kupuję, to już w ogóle.


    Kindery u mnie są takie fajne już świąteczne (DUŻE JAJKA, JAKIEŚ RÓŻNE KRÓLIKI DUŻE i w ogole, muszę małemu kupić cyknę zdjęcia, a niech CI CIEKNIE ŚLINKA !!!) haha taka będę ;)


    Spodnie jakiś czas temu prezentowałam w oddzielnym poście z nowościami. Z Bershki :) A tytuł napisałam "Labirynt" byłam na tym filmie - przeciętny, w reklamówce wydawał się bardziej emocjonujący, ale taki ok w domu. Do kina raczej nie bardzo mi odpowiadał (czyt. zawiodłam się troszke)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez kreske podziwiam , jestes KAska cholernie piekna i fotogieniczna a nigdy zdjec nie chcialas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marti ;* zawsze powiesz mi coś od czego zaraz się usmiecham :)

      wiesz co ja przed obiektywem fotografów czuję się bardzo nie na miejscu.. :) chyba wolę być po drugiej stronie aparatu :)

      Usuń
  15. Thank you for lovely compliments dear! So glad you liked it :D xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny pierścionek:) Masz bardzo fajny makijaż, wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiek wrzuciłam troche fot ze Szwecji jak chcesz obejrzec;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten pierścionek jest cudowny :)) < 3 tak smao jak i ten Twój makijaz omomomom

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny pierścionek, ale co tam pierścionek... MAKIJAŻ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pierścionek, a makijaż jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...