poniedziałek, 11 listopada 2013

New Face

"Niektóre maski wyglądają naturalniej od twarzy"
-Aldona Różenek


Hello :) ! Zgodnie z zapowiedzią na funpage'u pojawia się wpis. Tym razem zupełnie z innej beczki. Dlaczego ? Ponieważ widzę, że blog przestaje mnie cieszyć. Na początku jego istnienia pojawiały się ciekawsze makijaże, a przede wszystkim.. charakteryzacje ! Teraz nie ma tego co mnie zadowalało najbardziej. Nie wyżywam się "artystycznie". Dlatego właśnie kiedy natrafiłam na obrazu Brian'a Viveros stwierdziłam, że muszę wziąć się w garść ! :)))
..dlatego od teraz wracam do charakteryzacji !



Praca nad maską była dla mnie niezwykle interesująca, ciekawa i zaspokajająca moje potrzeby makijażowe :)))))

Wcale nie chciałam zmywać tego makijażu.
Może to głupie, ale naprawdę czułam się w tym jakby to była moja druga skóra. Byłam zadowolona ze swojego odbicia w lustrze..

 ..jak widać na załączonym obrazku (;
Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną na powrót charakteryzacji ! :)))


***

Kto jeszcze nie zna, nie widział, nie lubi.. Zapraszam:
https://www.facebook.com/KatarzynaDuszynska.makeup
Kisses ;*

35 komentarzy:

  1. jak zawsze jesteś genialna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze powiedziawszy to ta charakteryzacja jest niesamowicie... piękna. Tak, to dobre słowo. Kobieca, ozdobna i w jakiś sposób przypomina mi bardziej o kulturze hinduskiej niż kojarzy się np. z Halloween. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno słowo... zajebiście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo zaszalałaś :) Super ! Poprosimy więc o więcej charakteryzacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna interpretacja mojego ukochanego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba taką maskę, ale wykonaną w programie widziałam na Fanpegu stylizacje o ile mnie moje oczy nie mylą :D Tobie wyszło to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja wersja "czaszki" bardzo mi się podoba, bardzo fajnie stworzyłaś efekt maski. Malowidła na czole może ciut naciapane, ale całokształt wygląda super. I te róże we włosach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba masz racje- powiem że z czołem miałam nie mały problem :) Mój czteroletni chrześniak w ogóle nie dawał mi spokoju i dwa razy zmyłam malunki na czole i zrobiło się.. brudno :) w końcu rzeczywiście trochę za dużo tego się zrobiło i niezbyt estetycznie

      Usuń
  8. No bardzo się cieszymy ! ;)
    Szczerze mówiąć nie dziwie sie, że nie chciałaś zmyć z siebie tej 'maski' bo wyglada to genialnie ;)
    pomijajac to. POWIADASZ. że czułaś się jak we własnej skórze innymi słowy odzwierciedla Cie ;P mrauu, intrygujące ;) hhihihi :)
    Dobrze, że się spełniasz i ożywiasz dawno nie pobudzane rządze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm bardzo ciekawy komentarz :)) muszę się nad tym zastanowić :D
      ;* ;* ;*

      Usuń
  9. ja sie ciesze, bo bardzo lubie Twoje charakteryzacje:) a tu podoba mi sie dobor barw i ogolnie caloksztalt:D

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoła, praca, trochę się też dzieje w moim życiu prywatnym i nie miałam głowy żeby napisać coś konkretnego :) ale dzięki za troskę ;D już jest nowy post, o odżywce do rzęs NewVitaLash także zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW, mistrzowska najładniejsza jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieziemsko! Świetny makijaż! Przechodzisz samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cudowna ta maska! Wygląda naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna charakteryzacja! Czekam na więcej takich. : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny makijaż!!! Gdybym zobaczyła go wcześniej, pewnie wykorzystałabym na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj jaka szkoda .. :) żałuję ze nie zrobiłam wczesniej :)

      Usuń
  16. wow! jestem pod wielkim wrażeniem! niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę więcej! :D
    Brak mi słów by to opisać :)
    Masz mega talent :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Maska wyszła Ci genialnie! Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Bardzo, Bardzo Pięknie
    Troszkę nie w temacie - Zapraszam - nominowałam Cię do Liebster Blog Award

    OdpowiedzUsuń
  20. poczekaj, muszę pozbierać szczękę z podłogi...
    'fenomenalnie' to za mało powiedziane :| super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowite, z resztą wiesz :*
    super, że wróciłaś do tego, w czym się czujesz najlepiej, coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...