czwartek, 7 listopada 2013

Storm

"Zamknąć się w sobie można wszędzie,
nawet wśród burz i zamętu."
Mikołaj Gogol


Dziewczyny jestem już po obronie, szczęśliwa i wyluzowana..! :) Zabieram się zatem za przywracanie życia na moim blogu. Ostatnio było bardzo makijażowo w moim życiu, mam nadzieję, że szybko będę mogła Wam pokazać efekty :)

A dzisiaj?! Storm. Makijaż w ciemnych, głębokich odcieniach. Kobalt, granat, czerń. Idealny make up na wieczorne wyjście, np na imprezę :) Do takiego makijażu oczu, lubię usta w odcieniach nude, twarz bardzo gładka i rozświetlona + obowiązkowo bronzer. Twarz nabiera charakteru :) Ponieważ dolna linia rzęs jest dość ciemna, a linia wodna pociągnięta jest  czarną kredką makijaż zmniejsza oczy. Także jeśli masz małe oczka dolną linie rzęs pomaluj delikatniej niż ja.




Właściwie wszystko za sprawą jednego kosmetyku.. gdy go dostałam od razu wiedziałam, że jak najszybciej musi powstać do tego makijaż . Sypki cień Inglot 32 charakteryzuje się super łatwością w nakładaniu i niesamowicie mocną pigmentacją. Bardzo go Wam polecam !

 Jakość zdjęć dużo marniejsza niż zwykle :( niestety brak słońca, krótki dzień dają się odczuć.

  Oprócz wymienionego wyżej pigmentu dostałam jeszcze kilka prezentów kosmetycznych, z których jestem meeega zadowolona, więc szczególne pozdrowienia i podziękowania lecą do mojej rodzinki :) ;*

Kisses ;*

31 komentarzy:

  1. zainspirowałaś mnie, mam takie cienie z gosha, w sumie nawet mi fajnie w nich, muszę je odkopać gdzieś z kosmetyczki m:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moni ! Pewnie że musisz ! :D

      Usuń
    2. mam odnalazłam go :) teraz zakończyłam sezon rowerowy, to na pewno się skuszę

      Usuń
  2. Genialne są te pigmenty z Inglota! :D Piękny smołki, jak zawsze! (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie wyglądasz w tym makijażu! Bardzo pasuje do Twojego typu urody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie oczko na wieczorowe wyjście! Cień przepięknie się prezentuje!:)Gratuluję obrony!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Śliczny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz już masz czas to musisz mnie kiedyś wymalować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje obrony a makijaz taki wlasnei lubie ostanio stworzlam cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie ma to jak prezenciki od rodzinki ^^

    Na wyjscia, bardzo charakterny make-up, nawet grzecznej zrobi niegrzeczną ;)
    A mi się jakość zdjęć bardzo podoba . ii ..


    GRATULUJEMY OBRONY ! lubie ten moemnt wyluzowania ;** zazdroszczę
    buziaczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. co za kolor! *.* pieknie :) i gratuluję obrony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. po pierwsze cudne oczy po drugie piekny makijaz po 3 musze miec tego inglota;]

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie przydymione oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :)) A makijaż piękny :) Uwielbiam takie mocne podkreślenie oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko, jakie masz cudne oczy *.*
    piękny makijaż! wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje obrony :)))

    świetny makijaż pięknie wyglądasz!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje ;)

    makijaż cudowny! moja wishlista się powiększyła *.* piękny ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, ten pigment z Inglota ma świetny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż ...
    ale Ty najpiekniejsza !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. o chorera jakiz piekny ten sypki z Inglota! <3
    Makijaz jak zawsze świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny makijaż ;D Doskonały w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...