wtorek, 26 listopada 2013

Warszawskie Spotkanie Blogerek Urodowych

Zgodnie z zapowiedzią mam dla Was dzisiaj Relację ze spotkania blogerek Urodowych ;)


 Spotkanie o którym mowa odbyło się, kiedy jeszcze było ciepło, miło i przyjemnie na dworze.. ;) A dokładnie 22 Września w Warszawie !
Organizatorki czyli Asia i Wiktoria przygotowały wszystko idealnie, byłam pod wrażeniem tego jak się postarały :) i oczywiście bardzo za to dziękuję !
Ponieważ dziewczyny są Ambasadorkami Pierre Rene, spotkanie rozpoczęło się od małego pokazu makijażu, który wykonała Wiktoria. Był to jeden z trendów proponowanych przez firmę.


 Asia w tym czasie opowiedziała o kosmetykach..

 ...które wszystkie mogłyśmy pomacać i popróbować :)


Właścicielka szkoły Select (przemiła i ciepła osoba :)) pokazała nam w między czasie jak rysować poprawną kreskę.

 Przez cały czas towarzyszyły nam rozmowy rozmowy rozmowy :)))) dużo śmiechu, dużo opowieści, dużo recenzji, dużo kosmetyków ;) Czułam się jak w raju :d heheh :))

..później nadszedł moment kiedy wizażystki szkoły Select przedstawiły przed nami swoje umiejętności :)

Przez jakiś czas całą uwagę skupiłyśmy na kufrze jednej z nich ;D

Dziewczyny przygotowały dla nas mały pokaz makijażu biżuteryjnego:

Obie pracowały zupełnie inaczej, jednak obie były bardzo inspirujące i profesjonalne w tym co robią :)
 

A oto efekty:
 Trzeba dodać że dziewczyny robiły to pod ciągłą obserwacją i presją ;D - naszą :D

Na koniec Wika i Asia rozdały nam kilka uroczych upominków, za co bardzo dziękuję :) Wypróbowałam dzięki temu kilka kosmetyków, których nigdy nie miałam okazji kupić, jak np. MIYO czy FLOSLEK..


Asia przygotowała również filmik ze spotkania, który możecie obejrzeć TUTAJ :)

Dziewczyny, które pojawiły się na spotkaniu :












 Ekaterina z www.ekaterinakozlova.com


Bardzo dziękuję Wszystkim dziewczynom, że miałam okazję Was zobaczyć i poznać :)
Bawiłam się świetnie. Wygadałam jak nigdy! :)) Oby do następnego !

Kisses ;*

25 komentarzy:

  1. widzę znajome buźki :) znajome z blogów niestety tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi było Ciebie poznać kochana dzięki temu spotkaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. eh z chęcią bym się z Wam spotkała...musiało być super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę zazdroszczę takiego spotkania, chętnie bym popatrzyła jak Panie wykonywały ten makijaż, zgłosiłabym się również ochotniczo na modelkę, bo nigdy nie byłam czyiś rękach żeby ktoś mnie malował..fajnie tak. Masz śliczne, takie duże oczy na tych zdjęciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow lovely makeups!!! great event!!!
    Have a good week!! my g+ for you!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. było bardzo fajnie ... cieszę się, że miałam okazje poznać tyle fajnych dziewczyn !!! warto by to powtórzyć. Organizacja świetna, atmosfera bombowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Take spotkania to świetna sprawa :) Przepiękne makijaże !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! I piękne modelki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ! <3 , takie spotkania muszą być mega urocze ! fajnie, że się udzielasz w takich możliwościach.

    Faktycznie obie dziewczyny się różniły, co nie zmienia faktu, że są obie inspirujące. B. podobają mi się efekty.
    Na zdjęciach widać bardzo przemiły i super klimacik. Gratuluję i zazdroszczę :)
    pozdrówki ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. super!!
    Ja ciąągle czekam na spotkanie w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sprawa z takimi spotkaniami. Makijaże <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudenka potworzylyscie:)
    poobserwuje sobie:)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to spotkanie miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia ale Ty sie wyrozniasz z tlumu jestes mega piekna.. fajny pokaz, ciekawy temat!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty !! .. Boże :) Marta dziękuję. Nawet nie wiesz jak rosnę po Twoich komentarzach :))) ale jak coś to nie kituj !! :D

      Usuń
  15. SPRAWDZAJ WIAD NA FEJSIE MALPO:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super spotkanie !!!!żaluję , że nie mogłam być tam z Wami ! a makijaże artystyczne no po prostu bombowe !

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda nafajnie zorganizowane spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Completely u got this 1 down correct man.. Keeped me entertained for ages.
    jeux onlines

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne makijaże. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...