środa, 11 grudnia 2013

Brokatowa kreska- Tutorial

"Lecz choćby oczy jej były na niebie, a owe gwiazdy w oprawie jej oczy, blask jej oblicza zawstydził by gwiazdy."
-William Shakespeare Romeo i Julia


Witam Wszystkich z Sylwestrowym makijażem :)
Miałyście okazje widzieć go ostatnio w poście, którym pokazywałam Wam pierścionek.. o Tutaj
 Kilka z Was bardzo pozytywnie skomentowało mój makijaż i prosiłyście o tutorial..
Tak więc oto i on..

1. Osobiście robiąc jakąkolwiek kreskę maluje powiekę delikatnie neutralnym brązowym cieniem. Tak było również w tym przypadku. Jest to cień Inglot Pearl 423

2. Za pomocą Duraline Inglot i srebrnego, sypkiego brokatu (tutaj Donegal) wykonuję kreskę zawiniętą ku górze.
A dokładniej:
wylewam kropelkę lub dwie płynu Duraline do jakiegoś pojemniczka wsypuje tam dużą ilość brokatu i mieszam pędzelkiem aby uzyskać jednolitą konsystencję brokatowego linera. kreskę wykonuję malutkim cienkim pędzelkiem bądź skośnym (jak do brwi)

3. Czarnym linerem (w moim przypadku był to Maybelline lasting drama) wykonuję obrys kreski brokatowej. Kończę bardzo cienkim szpicem. 

4. Doklejam sztuczne rzęsy ! :) Jeżeli po zaaplikowaniu rzęs widać linię klejenia możesz zamalować ją linerem.

...i voila !


Ten makijaż powoduje że oczy wyglądają bardzo seksownie i Kocio ! :)

..gwarantuje, że podczas sylwestrowej zabawy przykuje uwagę wielu osób :)



Kto śledzi mnie na facebook wie, że dzisiaj miał być inny post z innym makijażem.. Jednak z przyczyn ode mnie nie zależnych może się on pojawić dopiero po Świętach :( ! Buuu...
Ale czekajcie bo jest na co.. :)

Kisses ;*

24 komentarze:

  1. łaaał, co za precyzja! Strasznie mi się podoba, może wykorzystam ten pomysł na sylwka, jak dorwę coś brokatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Niby taki niepozorny, a robi wrażenie :) Wszystko pięknie wykonane! Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kreska i świetnie Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO! Szkoda, że na moich powiekach,których prawie nie widać coś takiego nie wyjdzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno możesz za to robić wiele innych makijazy które nie pasują do moich wypukłych oczu ;)

      Usuń
  5. Cudna kreseczka! Masz rację, że będzie idealna na Sylwestra. Nie wiem tylko czy bym sobie poradziła z tak starannym obrysowaniem jej czarnym linerem :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem po prostu zachwycona, ten brokat jest przepiękny! Idealna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta srebrna kreska nadaje magii spojrzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a podkład puder brozner to co masz na twarzy??tak łądnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podkład Maybellin Affinitone Golden Beige + jasny Bourjois na strefę T- żeby ją rozświetlić. Puder jak zwykle Ben nye Fair ;) korektor bourjois healthy mix. Bronzer Ziemia Egipska IKOS :)

      Dziękuję ;*

      Usuń
  9. Amazing post!!!
    Would you like to follow each other?! Let me know! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. ale czy brokat się nie osypie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się nie osypuje :) utrwalam jeszcze fixerem.
      Nie można nakładać za grubej warstwy "linera", bo będzie pękać i kruszyć się

      Usuń
  11. wyglądasz cudownie, a kreska jest idealna! uwielbiam Cię w takiej odważniejszej wersji :*
    ciekawa jestem czy mnie by pasowała, bo strasznie mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujęęęę :)) spróbuj to się przekonasz ;) !

      Usuń
  12. cudowna kreska !!pieknie wyglądasz w tym makijazu !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kreska jest powalająca, muszę spróbować coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż taki delikatny a kreska mistrzostwo precyzji ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjna kreska, wyglądasz zjawiskowo!:)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...