wtorek, 17 grudnia 2013

Oczy pełne blasku

"Syreny nie  mają nieśmiertelnej duszy i nie mogą jej mieć, chyba że zdobędą miłość człowieka"
-Mała syrenka

 Hej dziewczyny ! 
Dzisiaj makijaż szczególny, bo inspirowany zjawiskowymi kolczykami :) To mój nowy nabytek ze sklepu Born Pretty Store na którego punkcie oszalałam ! Kojarzy mi się z rafą koralową, ponieważ ma nieograniczoną paletę barw i nieproporcjonalny kształt.

 Uważam że zmieniają całą stylizacje i dodają jej dynamizmu. Kolczyki są dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych na stronie sklepu .. oo TUTAJ :) 
 Co mogę o nich powiedzieć?
-są solidnie wykonane
-nie za ciężkie
-kolor starego złota spowoduje, że nie będą ciemniały
-mienią się chyba na wszystkie kolory świata :)
-są niezwykle inspirjące i odmienią zwykłą , prostą stylizacje


 Myslałam, że ciężko będzie zrobić makijaż z tyloma barwami, które dojrzymy na kolczykach, ale okazało się to świetną zabawą :)


Usta nude z niewielką ilością brokatu wydają mi się idealne do tak mocnego i jaskrawego oka ;)

Chciałam Was również zaprosić na konkurs Nail Art, który BornPrettyStore organizuje..
Nagroda warta starań, bo można wygrać aż $50 na zakupy u nich :)
http://www.bornprettystore.blogspot.com/2013/12/bps-year-end-big-nail-art-contest.html



Przy okazji chciałam Wam pokazać nową bluzę mojej siostry z HM, którą nie rzadko podbieram :D

Ze sklepu Born Pretty Store mam kilka nowych nabytków więc szykujcie się na recenzje i zdjęcia.. :))) 
Co chcecie pierwsze ? Legginsy czy moje wymarzone okularyyyy ??

Pamiętajcie, o zniżce 10% na zakupy z tym hasłem!
XISQ10
www.bornprettystore.com

Kisses ;*

29 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż, ile kolorków i brokatu! :) A kolczyki zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są przecudne, a makijaż świetny na Sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał, ale pięknie, nie moge się napatrzeć :)

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o złuszczaniu kwasami AHA oraaz domowe przepisy na maseczki złuszczające.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona tym makijażem!! :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż :-). Jaki masz róż i rozświetlacz na policzkach?
    K

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj to i to recenzjuj od razu na raz!!

    Swietny makeup swietnie sie zainspirowalas i swiwtne kolory!
    Idealne dla mnie!! Kocham te odcienie..

    Zebym to ja potrafila malowac... Milo sie oglada Twoje wykonania!!!! ;*

    Tak, z podkladu jestem strasznie zadwolona! Odpoczywam od lirene- musi mi on wybaczyc mam nowa milosc ajc, life is brutal!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj czego ja tu nie mam :) brązer bourjois-taka Czekoladka (jego jest najwiecej), róż inglot nr 70, rozświetlacz Bobbi brown nectar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boska mieszanka :-). Rozświetlacze Bobbi Brown uwielbiam. Szkoda że wycofali Bronze :-(.
      K

      Usuń
    2. ja ich nawet nie spróbowałam :PP ale zapewne były cudne :)))

      Usuń
  8. Kasiu powiem jak zawsze -wygladasz nieziemsko !!:) makijaz cudny ,a ten rozswietlacz jak pięknie wyglada na Tobie !! Kolczyki tez super ,uwielbiam wszystko co blyszace !:) nie moge sie doczekac naszego kolejnego spotkania :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia zaje ście pomalowane oczy !!! sliczne piekne jejku na serio !!! z reszta widac po komentarzach :) na prawde coraz piękniejsze makeupy :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę Cię zobaczyc w okularach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej :) następne będą okulary :)

      Usuń
  11. przepiękny makijaż, perfekcyjny!:) idealnie do tych kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki mega, przepiękny makijaż stworzyłaś, te kolory miodzio!!!!Pokaż okularki!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam dziewczyny jesli nie macie pomyslow na swiateczny prezent: http://szafa.pl/profil/february/sprzedaje_lub_wymieniam http://allegro.pl/recznie-robiony-komin-granatowy-z-blyszczaca-nitka-i3801957636.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche mnie oniesmielasz swoim talentem a troche inspirujesz. jestes genialna Kaska pamietaj o tym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Maaaarta.. teraz to Ty mnie onieśmieliłaś.. Dziękuję Ci bardzo !

      Usuń
  15. piękna to cos co uzywasz na poliki daj eboski efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż i kolczyki <3 zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...