środa, 4 grudnia 2013

Sunday Morning

"Jeżeli poranek nie jest piękny upiększ go swoim nastrojem" 
H. Jackson Brown



Moje drogie ! Ponieważ czasu mam ostatnio niewiele- zapisałam się na angielski, chodzę na ściankę i rozpoczynam Świąteczne porządki- niestety nie mam czasu na wykonanie na sobie jakiegoś ciekawego makijażu.. Jednak ogłaszam i obiecuję, że w ten weekend coś stworzę ;) !
Z tego powodu umieszczam dzisiaj zdjęcia z mojej ostatniej sesji.. z której jestem niesamowicie zadowolona. Takich zdjęć mi brakowało.. :) Atmosfera na sesji u duetu Białach jak zwykle genialna..




Makeup and Hair: Katarzyna Duszyńska
Model: Monika Lendzion

modelka to wspaniała dziewczyna. Jej uroda jest naprawdę powalająca :) malowanie jej było jedynie przyjemnością.




Zdjęcia bez lamp, bez sztucznych gadżetów, zbędnej biżuterii są dla mnie wręcz idealne. Proste a zarazem piękne :)





Z pozdrowieniami dla wszystkich uczestniczących w sesji !! Dzięęęęki !


20 komentarzy:

  1. Świetna sesja!!! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze piękna sesja !
    bez biżu bez lamp mają swoje uroki. każde sesje są na swój sposob piękne.
    uwielbiam te subtelne z bielizną delikatną.

    Świetna nowina ! na angielski ? gratuluje, jak bede miala mozliwosc tez bede musiała, koniecznie !

    czekam na weekendowy post, buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carooo ten angielski to jedna z najlepszych moich decyzji .. :))
      Jest świetnie ! :) Polecam szkołę TFLS :)

      Usuń
  3. wow, piękna i zmysłowa sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, klimatyczna sesja. Uwielbiam takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze i przedostatnie zdjecie przepiękne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja, urzeka swoją elegancją i prostotą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! Takie sesje lubię najbardziej, pokazują prawdziwe piękno modelki. Cudny makijaż zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LAdne zdjecia lubie taki klimat ale i tak wole na TOBIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) dzięki Marta ;* kochana jestes.. :)

      Usuń
  9. Rzeczywiście modelka bardzo piękna!:) Zdjęcia niezwykle klimatyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej bardzo ciekawi mnie gdzie kupiłaś ten kolczyk do nosa-kółko (http://4.bp.blogspot.com/-d-9vHMWOYSY/T6flpgviuQI/AAAAAAAAA-w/ZBoHhjF2qUE/s1600/IMG_8099-001.jpg)? Od dawna takiego szukam i nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kupiłam już dawno w jakimś sklepie internetowym :( szczerze nie pamiętam w jakim. Ale w internecie chyba jest tego sporo :)

      Usuń
    2. W każdym razie dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Popatrzyłam w Internecie i znalazłam takie kółka:
      http://allegro.pl/k4-do-nosa-kolko-10mm-kolczyk-wargi-ucha-w-nosie-i3750762805.html
      http://allegro.pl/piercing-kolczyk-do-nosa-ciala-kolko-0-8-x-6-x-3mm-i3771727183.html
      http://allegro.pl/k5-do-nosa-kolko-kolczyk-wargi-ucha-chrzastki-i3786454192.html
      http://arif.pl/kolko-segment-ring-pk512-pr-617.html

      :)

      Usuń
  11. Cudowna sesja! Brawa należą się fotografowi, modelce i oczywiście Tobie. : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia !!! Subtelny, eteryczny klimat - uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...