niedziela, 15 grudnia 2013

Trendy w Sammydress- Fenomen sklepów zagranicznych

Dziewczyny dzisiaj zasypię Was zdjęciami, bo potrzebuje wyrzucić z siebie wszystkie moje pragnienia na Święta ;) !


Od pewnego czasu wiele blogerek pokazuje asortyment zagranicznych sprzedawców. Zawsze jestem pod wielkim wrażeniem oryginalności tych ubrań. Przyznam szczerze, że w Polsce niewiele jest takich sklepów, niewiele jest takich portali- przy tym w przystępnych cenach !
Nowo poznanym przeze mnie sklepem jest sammydress . Oferta jest bardzo różnorodna od ciuchów przez biżuterie, dodatki, po kosmetyki i akcesoria do zdobienia paznokci.
Sama nie wiem co myśleć o zagranicznych sklepach, czy zamawiać? Czy nie jest zbyt duże ryzyko? bardzo bym chciała coś w końcu zamówić- coś konkretnego ! ;) W sklepie Sammydress ceny są zróżnicowane. Myślę, że najbardziej większość z nas przeraża przesyłka ;) Kosztuje sporo, długo trwa..


A co Wy myślicie ? :) Zamawiacie ciuchy z zagranicznych sklepów?


Wszystkie te sukienki są cudowne, wyjątkowe i bardzo ciężko znaleźć takie w polskim sklepie..


 Sukienki Sammydress macie Tutaj

  Biżuteria jak zwykle oryginalna. Naszyjnik po lewej jest niezwykły.. !


Oferta odzieżowa jest baaardzo rozbudowana, ciężko mi wybrać kilka żeby Wam pokazać, bo podoba mi się chyba milion rzeczy :)
 


Wszelkie ciuchy znajdziecie Tutaj

 Bluuzyy !!!!!! Urzekły mnie najbardziej ! Poszukuję oryginalnych bluz od dawna, a jak już znajdę to minimalna cena jest około 200-300 zł 
Te poniżej są w cenach od 10 do 25 $ ..




Bluzy z motywem zwierzęcym , z uszami na kapturze to ostatnio dominujący trend. Mnie też baaardzo się podoba :) Choć ogonek to już przesada :DD !!!

 Bardzo mi się podoba w tym sklepie, że zamiast zdjęć samych ciuchów bardzo często jest przedstawiona cała stylizacja. Propozycje z czym możesz łączyć daną bluzkę, torebkę..



Na stronie jest mnóstwo dodatków.. wpadły mi w oko czapki , rękawiczki i szaliki .. :))
Znajdziecie je Tutaj


  

Oprócz odzieży i biżuterii jest również mnóstwo akcesoriów do zdobienia paznokci ..
 .. no i coś co od dawna chciałam wypróbować czyli tatuaż na usta :)

Jeśli jesteście zainteresowane zajrzyjcie do sklepu SammyDress
(czasami można trafić na darmową przesyłkę :) może wtedy warto spróbować ?)
http://www.sammydress.com/Wholesale-Beauty-Care-b-169.html

Jak ktoś ma doświadczenie w zamawianiu ciuchów poza granicami kraju - dajcie znać i podzielcie się opiniami ! :)

Kisses ;*


19 komentarzy:

  1. Do mnie właśnie leci sukienka, naszyjnik i pierścionek z sammydress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo To koniecznie opowiedz później ile czekałaś na paczkę i w jakim stanie wszystko przyszło ! :)

      Usuń
  2. Biżuteria i beżowy płaszczyk mi się bardzo podobają <3

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o złuszczaniu kwasami AHA + domowe przepisy na maseczki złuszczające.

    Pozdrwiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienki czarna i biała są boskie też chcę a dodatki też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety sama czesto rozwazam nad zakupami za granicą i podzielam Tw zdanie iz mozna trafic na strone z takim asortymentem ze opada kopara, glowa swiruje a oczy nie wiadono gdzie maja wedrowac i na czym zawiesic ;)) poczynajac od sheinside choies i teraz Ta Twoja. Przepiekne mozliwosci. Czarna sukienka, motyw zwierzecy, rekawiczki <333

    A te usta?! Wow. .. ;> bylabys w 7 niebie pewnie!!

    Bizuteria Bluzy i tez ten bezowy zakiet/płaszczyk! !! Zwariowałam! !

    Zamawiasz sobie jakas bluze? I tatoo na usta? Jesli tak- koniecznie sie pochwal nastepnie pokaz!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caro chyba coś wezmę :) z siostrą podzielimy się kosztami przesyłki.. ale to dopiero po Świętach !! :) Na pewno pokażę.. :))

      Zobaczę też sheinside i choies :)

      Usuń
  5. ja się kilka razy nacięłam
    ładne zdjęcia a w rzeczywistości marna jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pierwsza sukienka cudna! Także zawsze mi się podobają te ciuchy jak wygladają na zdjęciach z zagranicznych sklepów- jestem sukienko manniaczką i na to zwracam zwykle uwagę. Są piękne moim zdaniem oryginalne ...u Nas żdko możemy takie spotkac fakt :) Jakoś boję sę także zamiawiac z takich stron ;/ choć nic nigdy nie zamówiłam...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też troche :))) ale chyba się prze MOGĘ :)

      Usuń
  7. Wszystkie rzeczy są piękne, ale ta pierwsza suknia jest zjawiskowa, oszalałam na jej punkcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM granatowy kozuszek!! ps KAcha zobacz tu https://www.facebook.com/pages/Fashion-Planet/552241961528078

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masakra !! Marta dzięki za ten link ! Jakie ciuchy i jakie ceny !!! FAK :D

      Usuń
  9. świetne rzeczy, ale jednak ciężko kupować przez internet ciuszki, lepiej iść przymierzyć zmacać, bo czasami na zdjęciu może wyglądać super, a w rzeczywistości to będzie kiepska szmatka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te sukienki są mega chce takie, chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są jedyne w swoim rodzaju Monic :)))))

      Usuń
  11. Ta czarna rozkloszowana mini we wzorki jest genialna!!! *___*

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...