czwartek, 28 lutego 2013

6 tygodni po przedłużaniu rzęs 1:1

"Bo w oczach tkwi siła duszy"
-Paulo Coelho
 
Cofnijmy się 1,5 miesiaca wstecz..
 
Pamiętacie jak opowiadałam Wam o przedłużaniu rzęs metodą 1:1 ? ;)
W końcu i ja spróbowałam tego typu zabiegu.
W celu przypomnienia możecie zajrzeć Tutaj.
Tak wyglądały moje rzęsy zaraz po przedłużeniu z Secret Lashes:
Wieeeeele z Was wypowiadało się negatywnie obawiając się co będzie z moimi rzęsami naturalnymi. Czy wszystkie wypadną.. ? Będą słabe i krótkie..?
Zapraszam na relację z ostatnich 5 tygodni!:)


8 DNI po przedłużeniu
 Rzęsy wciąż wywoływały we mnie fascynację :)
Uwielbiałam na nie patrzeć i mogłam wcale nie malować oczu aby czuć się dobrze!
W tym czasie wypadło ich około 3-4 z każdego oka.
Niektóre z nich "pociągnęły" za sobą naturalne rzęsy, a inne wypadły same.
***
 
15 DNI po przedłużeniu
 Po dwóch tygodniach podobno powinno się uzupełnić rzęsy po raz pierwszy.
Nawet jeśli miałabym taki zamiar nie zrobiła bym tego gdyż jak widać rzęski nadal są ładne :)
Zauważmy, że kompletnie ich nie maluje, a wciąż wyglądają lepiej niż moje naturalne z nałożonym tuszem do rzęs!
Ludzie wciąż zwracają na nie uwagę.. pytają czym maluje, co z nimi robię itp :)
Rzęs wypadło kilkanaście z każdego oka.
 ***
 
22 DNI po przedłużeniu
 Jest mi coraz smutniej, bo wiem, że powoli zbliżam się ku czasom kiedy moje rzęsy są rzadkie i krótkie :D
Jednak nadal nie muszę malować oczu, a rzesy prezentują się ładnie.
W każdym razie mnie absolutnie zadowalają.
Jedyny mój problem to wypadające rzęski, które potrafią mnie "ukłuć" w oko ;)
***
 
30 DNI po przedłużeniu
Ochh.. to już prawie koniec!! :( Rzęs jest kilka lub kilkanaście na każdym oku.
Coraz częściej maluję oczy.
W końcu nadchodzi taki czas że mam dość tych rzadkich rzęs.
Nakładam na wacik sporą ilość mleczka do demakijażu i przykładam do oka.
Wykonuję lekkie ruchy jak przy zmywaniu makijażu.
Rzęski powoli odpadają zostawiając moje naturalne nienaruszone.
***

RZĘSY TYDZIEŃ po przedłużeniu :)
(niepomalowane)
 Te wszystkie osoby, które mnie tak straszyły, że nie będę miała rzęs mają teraz dowód, że wcale tak nie jest :D
Rzęsy jakie były tak są!
Owszem, mam nieodparte wrażenie, że są teraz takie króóóótkie i beznadziejne,
ale musiałabym przedłużać ciągle aby były wiecznie długie i gęste;)
 ***
RZĘSY po przedłużeniu
(pomaowane)
 
WNIOSKI
1. Przedłużanie owszem jest kosztowne, zwłaszcza gdy chcemy utrzymać efekt na dłuższy czas niż 3 tygodnie.
2. Wykonane przez profesjonalistkę, na materiałach sprawdzonych wyglądają fenomenalnie.
3. Jak wyżej: odpowiednio wykonane nie spowodują, że wszystkie nasze rzęsy odpadną po tych 3 tygodniach ;)
4. Absolutnie nie trzeba malować oczu aby były one podkreślone.
5. Jest to idealne rozwiązanie na wyjazd nad morze czy w góry :)) !!
 
Moje rzeski były wykonane na materiałach Secret Lashes.
Zapraszam sgorąco na ich funpage, gdzie dowiecie się wszystkiego o rzęskach i znajdziecie mnóstwo inspiracji makijażowych :)

 
 
Kisses ;* !
Czytaj dalej...

wtorek, 19 lutego 2013

Paznokciowa Masakra :)

"Pech ma w ogóle muzykalne ucho i lubi się rytmicznie powtarzać."
-Michał Choromański
 
Hejj :))
Na wstępie muszę wszystkim Wam bardzo podziękować za obecność i wsparcie.
Sesja egzaminacyjna nareszcie dobiegła końca..
Czuję się jakby ktoś wycisnął ze mnie wszystkie soki ;]
***
A dziś trochę moich żali na temat paznokci...


Wrzesień 2012
Wraz z regeneracją rzęs za pomocą Revitalash postanowiłam zrobić coś z moimi pazurami.
Przyznaję bez bicia, że nigdy specjalnie o nich nie myślałam. Zawsze rosły jak chciały (;
Zaczytałam się w Wasze blogi i zaczerpnęłam mnóstwo porad dla ratowania paznokci.
Moja miała się skupić na kilku produktach:
 
1. Regeneracyjne serum do paznokci 
Regenerum poleciła mi siostra. Ten produkt uratował jej paznokcie, które były cienkie jak papier po żelowym przedłużaniu. Jego zadaniem jest wzmocnienie paznokci oraz naskórek. Jest na bazie różnych olejków. Nakładam go zwykle na wieczór ponieważ schnie baaardzo długo...
 
2. Odżywczy krem do rąk i paznokci
 Krem z witaminami to przy regeneracji paznokci również ważny punkt.
Dla mnie ? Absolutny ideał.
Nie wiem czy miał wpływ na stan moich paznokci, ale dłonie miałam dzięki niemu aksamitne. Poprawił ich stan bardzo szybko po tym jak potraktowała je zima i brak rękawiczek.
Ma przyjemny zapach, szybko się wchłania i kosztuje grosze- ok 6 zł :)
Niestety skończył mi się okropnie szybko i chwilowo szukam godnego następcy :(
Jeśli ktoś ma ochotę wypróbować zapraszam na stronę Marizy 
 
3. Suplement MegaKrzem
Tabletki-czyli coś o czym najłatwiej pamiętać ;)
Na razie nie zapomniałam ani razu i jestem z siebie dumna, eheheh ;)
 
 4. Odżywka do paznokci
Ponieważ nie bardzo miałam doświadczenie w korzystaniu z odzywek podkradłam siostrze Witaminową Bombę JOKO, a mojej teściowej Sally Hansen ;)
Najpierw zaczęłam z SH jednak było tego niewiele, więc szybko przerzuciłam się na JOKO..
 Stosowałam je około 2-3 miesiące. . .
***
 
Listopad 2012- małe poprawy
Wszystko szło w dobrym kierunku. Paznokcie powoli stawały się twardsze, jednak wciąż i wciąż się rozdwajały doprowadzając mnie do szału (; piłowałam je delikatnie szklanym pilniczkiem dość często, bo gdy rosły za długie natychmiast się łamały.
Zaczęłam również przerzucać się na bardziej domowe sposoby pielęgnacji...
 
 1. Olej rycynowy
Stosowałam go kilka razy w tygodniu. Wcierałam go w płytkę paznokcia i skórki. Oczywiście wszystko dla wzmocnienia tych paskud.. 
 
2.Kąpiele w oliwie z oliwek
Sposób prosto z Waszych blogów :) Kąpiele w ciepłej oliwie są naprawde kojące, ale trochę mnie denerwowały, gdyż nie jestem zbyt cierpliwą osobą i nie potafie usiedzieć w miejcu nie ruszając nawet ręką... ;)))
 
2. Skórka cytryny 
Ten sposób przekazała mi znajoma z pracy twierdząc, że dzięki temu skórki tak nie rosną, a paznokcie sa bielutkie. Rzeczywiście sposób jak najbardziej się sprawdza w obu przypadkach i efekty są widocznie bardzo szybko
...ale czy nie wpływa to negatywnie na płytkę??
 ***
 
 Grudzień 2012- Totalna masakra :))
Przyznaję..
...coraz rzadziej stosuję odżywki i serum. Wiem, że to niewielki obowiązek,
ale przy ilości codziennych obowiązków, pracy, szkoły, nauki, malowania, prowadzenia bloga, spotykania się z przyjaciółmi te głupie odżywki po prostu wylatywały mi z głowy :(
Można powiedzieć, że sama jestem sobie winna, ale ...
Kurcze te paznokcie są w sto razy gorszym stanie niż przed kuracją !! :|
 ..Płytka paznokcia stała się strasznie szorstka, a pazury rozdwajają się non stop.. :]
Cóż za wspaniałe wyniki mojej regeneracji :DD
 
 
Luty 2013- Ostatnia szansa
Miałam dość tych niewypałów. Odstawiłam prawie wszystko i zakupiłam Odżywkę Nail Tek II i bazę pod lakier Nail Tek Foundation.
Od początku roku 2013 staram się o niej nie zapominać, zaniedbałam tylko czas, kiedy miałam egzaminy.
 
 Oprócz odżywki piję codziennie Siemie lniane i raz w tygodniu Skrzypokrzywę.
 
 Paznokcie wygladają kiepsko, ale zobaczymy co będzie dalej.
Dochodzę do wniosku, że nie każdy może mieć piękne pazurki i cierpliwość do ich pielęgnacji :))
Mi widocznie to nie jest przeznaczone ;D
 
..a pomyśleć, że kiedyś były całkiem ładne. I wcale nie potrzebowały mojej ingerencji ;))
Stan ze stycznia 2012 roku.


 Krem, o którym wcześniej pisałam znajdziecie w katalogu Marizy (str.41):
 
 
...Chyba jednak zajmę się swoimi makijażami, a paznokcie zostawie.. Wam ;D
 
Czytaj dalej...

wtorek, 12 lutego 2013

Valentine's Day

"Pierwsze weschnienie miłości
to ostatnie westchnienie rozumu."
-Kornel Makuszyński
 
Czy Wy tez macie wrażenie, że czas okropnie szybko leci,
a życie dosłownie przelatuje między palcami ?!
Przed chwilą zaczynał się karnawał, a już dzisiaj się kończy!!
Jedyny tego plus, że nadchodzą moje ulubione..
Walentynki ;)))

Jak będą wyglądały moje ?! :)
Tym razem z moim M. zostajemy w domu!
Na pewno przyszykuję dla Niego coś słodkiego, coś z bąbelkami i trochę nastrojowej muzyki ;)


 
 Mój makijaż ?!
W tym dniu chcę się czuć przede wszystkim dobrze i być SOBĄ.
Dlatego m-up będzie dość prosty- mój ulubiony:
 
Oczy:
-Przydymione za pomocą cieni Inglot.
-Czarna klasyczna kreska wyciągnięta ku górze.
-Dodatkiem będzie Złota kreska wykonana linerem od Golden Rose.
-Tusz absolutnie niezbędny!
...a ponieważ zostajemy w domu doklejam jeszcze kolorowe cyrkonie w kształcie Serc :)
 
 
Usta:
Prawdopodobnie- różowo ;)
Szminka Elizabeth Arden jest o tyle dobra, że nie schodzi "brzydko" z ust.
Z czasem jej kolor po prostu blaknie.. poza tym kolor odpowiada klimatom Walentynek ;))
 
 
 
Na moich uszach na pewno będą wisiały kolczyki od M. -
Różowe serca :)))
 
 ***
 
 Nad jednym jeszcze tylko się zastanawiam.. Zostawić różowe usta?
Czy może wystarczy zwykły błyszczyk bądź delikatniejsza szminka.. ? :))
 
 
A Wy jak spędzacie swoje Walentynki ?! :)))
 
 
Jeszcze tylko 5 dni do końca sesji!!
Bądźcie ze mną !!! :)))
Kisses ;*

Czytaj dalej...

poniedziałek, 4 lutego 2013

Sztuki Piękne z Sephora

 
"Eyeliner przełamuje wszelkie granice.
Kreska na powiece nabiera innego wymiaru, jest gruba, graficzna, mocno przerysowana."
-Sephora
 
Tym razem dziewczyny przedstawiam Wam moją propozycję na
konkurs make-up trendy i Sephora "Sztuki Piękne" ! ;))
Zadaniem było wykonanie makijażu inspirowanego Trendami, które wyznaczyła Sephora!
 
 
Jestem PRZEszczęśliwa ponieważ z tą pracą udało mi się dostać wyróżnienie,
które jest dla mnie dużą nagrodą :)) Nadesłanych prac było ponad 150 !!
Konkurencja ogromna ! :))
źródło: sephora.pl
 
Główne trendy:
-Romantyzm z akcentem
-Bogactwo baroku
-Forma graficzna
-Fascynacja
 
Te, które mnie znają wiedzą, że kreska należy do moich największych miłości.
Tak więc wybór nie był trudny...
 
 ***
 ***
 
KOSMETYKI
 
Twarz:
-podkład maybelline affinitone golden beige
-korektor bourjois healthy mix
-puder sypki ben nye fair
-ziemia egipska Ikos
 
Oczy:
-Czarna kredka Jumbo Sephora
-Czarny Liner Inglot
-Srebrny Liner Golden Rose
 
Usta:
-Szminka Maybelline Hydra Extreme Luminous Beige 742
(nowa ulubiona :))
 ***
 
***
 
 
Kolejny konkurs, w którym próbuję swoich sił organizuje Luiza Lenartowicz- założycielka Szkoły Wizażystów. Prace wykonane wyłącznie eye-linerem.
Jeśli komuś podobają się moje propozycje zapraszam do głosowania:
Wystarczy zostawić komentarz:) Numery moich prac: 48,49,50 
 
 Wszystkie prace obejrzycie na: Luiza Lenartowicz
 
 
Już niedługo kończę sesje, więc trzymajcie dalej kciuki :))))))))
 
Kisses ;*
 
Czytaj dalej...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...