poniedziałek, 6 stycznia 2014

Aztec leggings

"Należy zawsze mówić bardzo mało, zawsze z namysłem i rozwagą" - Przysłowie Azteckie

 
 Hej Dziewczyny ! :) 
Nie wiem jak w Waszych miastach, ale w Warszawie dzisiaj wczesna WIOSNA ! Nie można tego nazwać inaczej, bo pięknie świeciło słońce, było bardzo przyjemnie, ciepło i pogodnie.. Idealnie na spacer w lekkich ubraniach, dlatego dzisiaj dla Was mała stylizacja ;)


Jeżeli chodzi o modę niestety w pewnym stopniu jestem ignorantką i nie jest dla mnie najważniejsze to co widzę w gazetach czy na wybiegach.. Jednak wzór aztecki, bardzo często widywany na leginsach i spódniczkach mini bardzo przypadł mi do gustu !


 Legginsy można kupić w sklepie BornPrettyStore a ich cena nie przekracza $10. Kilka szczegółów o nich:
-Są bardzo rozciągliwe
-Możliwość wyboru kolorystycznego (czerń, beż, błękit)
-Jakość bez zarzutów
-"Rozmiar uniwersalny" to jedyny minus-
jestem naprawdę wysoka i dla mnie są po prostu odrobinę za krótkie..

Możecie je kupić TUTAJ 



Chciałam Was również zaprosić na konkurs Nail Art, który BornPrettyStore organizuje.
Nagroda warta starań, bo można wygrać aż $50 na zakupy u nich :)
http://www.bornprettystore.blogspot.com/2013/12/bps-year-end-big-nail-art-contest.html



 Mój towarzysz na spacerze i osobisty Fotograf xD

Pamiętajcie, o zniżce 10% na zakupy w BornPrettyStore z tym hasłem!
XISQ10




http://www.bornprettystore.com/


Kisses ;*

21 komentarzy:

  1. Jakie ładne jesienne plenery... A niby zimę mamy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te legginsy są rewelacyjne! : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog *,*
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, u ciebie cieplej niż u mnie :) mnie też kręcą azteckie klimaty ale jako niska gruszka nie mogę sobie na nie pozwolić. ale tobie w tych leginsach ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ciekawe te leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie bardzo fajne te legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dzisiaj pogoda dopisała, aż humor człowiekowi się od razu poprawia i nabiera chęci do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, niestety ja mam masywniejsze uda więc wszelkie wzory będą źle wyglądać :<

    OdpowiedzUsuń
  9. jest wiosna i nawet nie zapowiada sie zeby mialo sie to zmienic:) fajna stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :)
    lubię tego typu torebki, tzn. taki fason :) i bardzo podoba mi się płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe :)) wygladasz cudownie zarowno jak i towarzysz 2w1 z osobistym fotografem.

    Legginsy godne uwagi, na str zsjrze jak bede na kompie ;;;***

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie pasują do twojego stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie je połączyłaś ;] Faktycznie uniwersalny rozmiar leginsów w ich sklepie to katastrofa. Zanm z doświadczenia -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze skomponowana stylizacja, świetnie wyglądasz! Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta stylizacja!!!!Fajne okularki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale z Ciebie drobinka ;) a czy link proszę Pani do konkursu mogę prosić ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka tam drobinka ! :)
      Jak klikniesz na obrazek to wyskoczy Ci konkurs :) Bądź naips "nail art "

      Usuń
    2. ale ze mnie gapa :D nie pomyślałam żeby kliknać w obrazek :) wyleciało mi z głowy :D

      Usuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...