sobota, 18 stycznia 2014

Metamorfoza Mojej mamy

Hej dziewczyny dzisiaj szczególny wpis.. Przedstawiam Wam moją Mamę !

Ponieważ moja Mama dość często poddaje mi się malowaniu, to jednak nigdy nie było okazji to wykonania jakieś sesji zdjęciowej . Postanowiłam to zmienić ! Dlatego dzisiaj prezentuje Wam delikatny, ale podkreślający urodę Makijaż dla Kobiety dojrzałej.


Celem takiego makijażu jest przede wszystkim ujednolicenie cery, dodanie jej blasku, podkreślenie spojrzenia i nadanie ustom zdrowego, ożywiającego odcienia.

Moja mama lubi makijaże delikatne aczkolwiek kolorowe :) bardzo lubi barwne kreski i cienie do powiek, linery z drobinkami i nieodłączny kosmetyk- róż do policzków.
Wszystkie zdjęcia BEZ obróbki graficznej

Podkładem zakryłam zaczerwienienia , korektorem cienie pod oczami. Pudru nałożyłam bardzo mało, jedynie dla przedłużeni trwałości makijażu. Do tego delikatny róż i rozświetlacz na policzkach.

Na oczach delikatne złoto i niebieskie kreski wykonane cieniem + liner. Kąciki oczu rozświetliłam złotym pyłkiem od GR.

KOSMETYKI:

Oczy:
-Zewnętrzny Łuk górnej powieki: Sypki Cień ciemna zieleń , mocno roztarta My Secret Star Dust 8 + pigment Inglot 32
-Kreska na górnej linii rzęs pigment Inglot 32 + Liner Golden Rose Extreme Sparkle 06
-Cała powieka i wewnętrzne kąciki : Sypki Cień perła/złoto Golden Rose 106
-Czarny Brokat (allegro)
-Tusz do rzęs Bobbi Brown Smokey Eye Mascara 1 Black
-Brązowy tusz do brwi Eveline Art Scenic

Twarz:
-Podkład Makeup Atelier Paris 2NB - Ale nie polecam go do cery dojrzałej ! Tu tylko do zdjęć. U mojej mamy świetnie się sprawdza podkład MAC Matchmaster i jest baaardzo trwały.
-Puder sypki Ben Nye Fair Odrobina!
-Róż sleek Crochet
-Rozświetlacz Bobbi Brown Nectar Pięknie rozświetlił moją mamę :)
Usta:
-Delikatnie napigmentowany błyszczyk Inglot 20


Na codzień moja Mama maluje się jeszcze mniej, ale z okazji Świąt, Sylwestra czy innych szczególnych okazji warto zaszaleć i poczuć się wyjątkowo.. :)

Macie od niej pozdrowienia ! ;)
Kisses ;*

P.S. Mam pewien problem od dłuższego czasu, z którym nie potrafię sobie poradzić. Po wstawieniu zdjęć na bloggera, fotografie automatycznie się "rozmywają" jak po jakimś tandetnym filtrze. Wiecie co z tym zrobić ? Jak widzicie moje zdjęcia ? To może kwestia samego monitora czy jednak blogger ?

29 komentarzy:

  1. To chyba jedt w ustawieniach ale komletnie nie pamietam gdzie, jedna dziewczyna miala w notce spis jak wylaczac dodatkowy korektor w ustawieniach (z tego co kojarze) mam nadzieje ze jakas blogerka Ci pomoze bo aktualnie jestem w komorce i ciezko mi posledzic.

    P.S Tw mama ma sympatyczna buzke!! Hihi :) piekna kobieta, swietny make up i ta metamorfoza! No no. . :))
    Jakiego podkladu używałas?
    Bardzo mi sie podobaja efekty :) pozdrawiam tez Mamcie ;))
    Hihi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęki ;*

      Podkład MAP 2NB ale ogólnie go nie polecam do cery dojrzałej . To było tylko na rzecz zdjęć.. Lista kosmetyków pojawi się do końca weekendu :)

      Usuń
  2. U mnie niektóre zdjęcie wyświetlają się normalne a niektóre się rozmywają. A co do samej metamorfozy to świetna :) A tw mama to piękna kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ją odmłodziłaś :)
    Pięknie wygląda... co nie znaczy, że bez makijażu źle wygląda. Świetnie podkreśliłaś oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie, ale zmiana świetna. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! Twoja mama wygląda uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam problem z rozmywającymi się zdjęciami - to coś z google+ o ile dobrze kojarzę. Blogger sam sobie poprawia zdjęcia wedle swojego uznania. Chyba jest gdzieś możliwość wyłączenia tej autokorekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna metamorfoza! :) Twoja Mama wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli nie masz konta na Google + to Blogger automatycznie 'polepsza' zdjęcia po wstawieniu i robi to bez naszej zgody, niestety też miałam ten problem. Nie da się tego usunąć z poziomu bloga niestety... Przeszukałam net wzdłuż i wszerz żeby się dowiedzieć, jak to wyłączyć. Jedyne wyjście to trzeba założyć konto na Google+ i potem w ustawieniach bloggera wyłączyć opcję 'poprawiania zdjęć'. Oczywiście nie musisz tego konta na Google+ potem używać, ani udostępniać, jeśli nie chcesz, ja je założyłam właśnie tylko po to, żeby tą durną usługę z poprawianiem zdjęć wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam napisać, że Twoja Mama wygląda bardzo ładnie i tak...promiennie:)

      Usuń
    2. Dziękujemy za komplement i pomoc !! :)

      Usuń
  9. Świetnie Ci wyszła ta metamorfoza! Ja swoją mamę też namawiam, ale nie jakoś nie chce się oddać w moje ręce ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj jeszcze się skusi zobaczysz :)) ! Wytrwałości :)

      Usuń
  10. Piękna metamorfoza !!! Pozdrów Mamę i podziękuj Jej za to, że pozwoliła wstawić zdjęcia :-). Jeśli możesz to dodaj listę kosmetyków.
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pozdrowienia :) Mama bardzo mnie wspiera więc nie miała oporów :)

      Nie ma sprawy lista pojawi się do końca weekendu :)

      Usuń
    2. Dzięki za listę kosmetyków :-)
      Kaśka

      Usuń
  11. 10 lat mniej hehe
    dzięki za miłe słowa, make-up czyni cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci wyszła metamorfoza. Jak dla mnie Twoje zdjęcia są świetne nie widzę żadnego problemu z nimi

    Zapraszam do mnie na rozdanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny makijaz, delikatny, ale zmienil i rozpromienil twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz sliczna mame i super wyglada w makijazu !pieknie podkreslilas jej urode !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż kobiety dojrzałej :) Ślicznie wygląda Twoja mama taka rozpromieniona :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. : ) Twoja mama wygląda świetnie. : ) Pozdrów ją. ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. lTwoj makijaz odjal mamie wiele lat, wyglada pieknie :) tez mialam problem ze zdjeciami ale nie znalazlam rozwiazania...

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiadomo po kim jestes taka ladna, fajna metamorfoza Twoja mama ma sliczny usmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna masz tą mamuśkę !:) i uśmiech podobny do niej ;)

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...