poniedziałek, 20 stycznia 2014

My 1st Pair of SunGlasses !

"Najciemniej jest tuż przed wschodem słońca"
-Paulo Coelho Alchemik


 Hej Dziewczyny ! Dzisiaj wpis z moją wymarzoną parą okularów ! ..i właściwie jedyną w której czuję się dobrze :)


Zawsze podobały mi się okulary przeciw słoneczne, ale nigdy nie mogłam dobrać sobie takich żeby nie wyglądać głupio.W tych zakochałam się od razu jak dojrzałam je na BornPrettyStore i już nie mogę się doczekać lata żeby w je nosić :)

http://www.bornprettystore.com/

 

Ostatnio pokazywałam Wam okularki i legginsy z tego sklepu w tym poście KLIK

 

Mimo iż paczka idzie z daleka okularki przyleciały bardzo szybko w idealnym stanie, bez żadnej ryski, plamki, solidnie zapakowane w folie bąbelkową. 


 
Pamiętajcie, o zniżce 10% na zakupy w BornPrettyStore z tym hasłem!
XISQ10 
 
Kisses ;*

15 komentarzy:

  1. Śliczne okularki :) aIe czasu mniej wiecej sie czeka na przesyłke z tego sklepu kochana? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem czekałam do 4 tygodni. Za drugim nie całe 3 :)

      Usuń
  2. O mamo :)) sa sliczne, nie! WYGLADASZ TY slicznie w nich!! Ja tez chce je! Ale mi chyba w takich nie dobrze :(( ale sa boskie jeszcze te efekty letnie no wiesz co! ! Juz Cie widze w nich przy zachodzie slonca i w upalne dni lansiara hihihi ;))

    Kto by pomyslal zamiast zalu z braku ciepelka pojawil mi die usmiech i zachwyt ze widze te cieplo na Tw zdjeciach ;*

    Kiss :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują ci :) również mam takie ale z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyjdzie dzieki Tobie sloncee?;P ladne lubie te aviatory, ja mam...rozowe;_))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypaśne i bardzo ci pasują kochana :-D

    OdpowiedzUsuń

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...